Ötvös Tibor
Fontos a választás lehetősége az X-Men: Destinyben
A Silicon Knights gőzerővel dolgozik az eddig meglepően érdekesnek tűnő új X-Men játékon. A meglepőt úgy kell érteni, hogy sajnos a csapat az 1996-os Blood Omen: Legacy of Kain óta csak kétes minőségű alkotásokat tesz le az asztalra és utolsó programja, a Too Human pedig kimondottan nagy bukás lett.
Azonban az X-Men: Destiny érdekesnek tűnik és ezzel a játékkal talán visszaküzdhetik magukat az élvonalba a kanadai fejlesztők. Azt már korábban is megtudhattuk, hogy a játékban egy új mutáns bőrét ölthetjük magunkra és minden egyes döntésünkkel bizony komolyan befolyásolhatjuk a cselekményt illetve a karakterünk fejlődését, megítélését.
A héten azonban adott egy interjút a Silicon Knights dizájnere, Dave Elton és ebből újabb érdekes dolgokat tudhattunk meg a játékról. "A Destiny koncepciója már régóta ott forog a fejünkben. Megkérdeztük a rajongóinkat, hogy mit szeretnének látni az X-Men játékunkban. A legtöbben azt válaszolták, hogy egy teljesen új mutánst szeretnének irányítani, akinek ők választhatják meg az alap képességeit és saját maguk alakíthatják a személyiségét is."
"A Destiny egy akció-RPG hibrid lesz, melyben kiemelten fontos szerepet kap a történet. Természetesen nem akarunk egy túl mély fejlődési rendszert bevinni a programba, de lesznek szintlépések és az ezzel együtt járó fejlődési lehetőségek is. Így végig mi dönthetjük el, milyen mutáns is legyen a karakterünk. Ez a választás lehetősége."
"A választás így is központi szerepet játszik a játékunkban. A legelső választást a játék elején kell meghoznunk, amikor is az alap erőinkről döntünk. Utána időnként ismét döntenünk kell, hogy milyen további képességeket szeretnénk megtanulni, kiismerni. De a történetben is fontos lesz a szerepe. Az X-Men univerzumban ugyanis sok csoportosulás található és egyáltalán nem mindegy, hogy melyikhez csatlakozunk. Egyes képességek, lehetőségek ugyanis csak bizonyos oldalnak állnak rendelkezésre."
Az X-Men: Destiny még az idén megjelenik.
Azonban az X-Men: Destiny érdekesnek tűnik és ezzel a játékkal talán visszaküzdhetik magukat az élvonalba a kanadai fejlesztők. Azt már korábban is megtudhattuk, hogy a játékban egy új mutáns bőrét ölthetjük magunkra és minden egyes döntésünkkel bizony komolyan befolyásolhatjuk a cselekményt illetve a karakterünk fejlődését, megítélését.
A héten azonban adott egy interjút a Silicon Knights dizájnere, Dave Elton és ebből újabb érdekes dolgokat tudhattunk meg a játékról. "A Destiny koncepciója már régóta ott forog a fejünkben. Megkérdeztük a rajongóinkat, hogy mit szeretnének látni az X-Men játékunkban. A legtöbben azt válaszolták, hogy egy teljesen új mutánst szeretnének irányítani, akinek ők választhatják meg az alap képességeit és saját maguk alakíthatják a személyiségét is."
"A Destiny egy akció-RPG hibrid lesz, melyben kiemelten fontos szerepet kap a történet. Természetesen nem akarunk egy túl mély fejlődési rendszert bevinni a programba, de lesznek szintlépések és az ezzel együtt járó fejlődési lehetőségek is. Így végig mi dönthetjük el, milyen mutáns is legyen a karakterünk. Ez a választás lehetősége."
"A választás így is központi szerepet játszik a játékunkban. A legelső választást a játék elején kell meghoznunk, amikor is az alap erőinkről döntünk. Utána időnként ismét döntenünk kell, hogy milyen további képességeket szeretnénk megtanulni, kiismerni. De a történetben is fontos lesz a szerepe. Az X-Men univerzumban ugyanis sok csoportosulás található és egyáltalán nem mindegy, hogy melyikhez csatlakozunk. Egyes képességek, lehetőségek ugyanis csak bizonyos oldalnak állnak rendelkezésre."
Az X-Men: Destiny még az idén megjelenik.