Ötvös Tibor

A frászt hozza majd ránk az Alice: Madness Returns

American McGee neve sokak számára ismerősen csenghet, pedig az úriember a siker-kiadott játékok arányában elég rosszul áll. Karrierje elején az id Software alkalmazásában olyan klasszikusok megalkotásában működött közre, mint a Doom 1-2 vagy a Quake 1-2.

Aztán 1998-ban saját útra lépett és megalkotta a méltán sikeres American McGee's Alicet, mely mind a játékosoknál mind pedig a kritikusoknál nagyon jó pontokat kapott. Utána azonban jött a rossz időszak. A 2004-es Scrapland nem aratott túl nagy sikert, a Bad Day L.A. pedig egyértelmű bukás lett. Ezután visszatért a "mesékhez", de az Atari berkeiben készülődő American McGee's Oz a kiadó megszűnése miatt végül nem készült el, a Grimm pedig szintén nem találta meg a közönségét.



Épp ezért nem volt meglepő, hogy az úriember visszatér az eddigi egyetlen önálló sikeréhez és tavaly év elején be is jelentették az Alice: Madness Returns című folytatást. Eddig nem sok mindent tudhattunk meg a programról, ám tegnap American McGee interjút adott az egyik internetes magazinnak és abból számos dolgot megtudhattunk.

McGee szerint ez egy "egyszerű" folytatás lesz, melyhez azonban nem szükséges ismerni az elődöt. Aki játszott a PC-s első résszel, az számos ismerős helyszínnel és karakterrel találkozhat majd, de természetesen rengeteg újdonság is felbukkan a programban.



"Az első rész egy egyszerű platformernek indult, melyhez egyedi látványvilágot alkottunk meg" - kezde McGee. "A történetet R.J. írta és a Madness Returns sztoriját is ő jegyzi. Számunkra nagyon fontos a történet, pedig az első rész megjelenésekor ez még nem jellemezte a vetélytársakat (még a Half-Life előtt járunk). De visszatérve a második részhez. Ezúttal is kiemelt figyelmet fordítottunk a jó sztorira, a szolid játékmenetre, a kalandra, az akcióra, a felfedezés örömére és a logikai fejtörőkre."

"Az Alice: Madness Returns már a kezdetektől a 18 éven felülieknek kategóriába készült, de nem a szörnyek miatt. A játék inkább az ijesztgetésre fókuszál, a pszicho thriller elemeit próbáltuk felerősíteni és nem az idiótábbnál idiótább rémekkel benépesíteni a világot. Ráadásul Alice Csodaországban olyan elemekkel találkozik, melyekkel a való világban is összefutott már."



McGee elárulta, hogy számos logikai feladvány szerepel majd a játékban, melyek kellő kihívást nyújtanak majd. Elmondása szerint próbálták a korábbi 2D-s platformerekben tapasztalható nehézséget és feladványokat átültetni az új részbe - valahogy úgy, mint a Dead Space: Ignitionban. Multi azonban nem lesz. Az Alice: Madness Returns kifejezetten az egyszemélyes kampányra fókuszál.

Az Alice: Madness Returns 2011-ben jelenik meg.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • ilmi6 #12
    Néztem a hivatalos oldalt, és alig van info :(
    Ráadásul bénán néz ki az ea games oldal... félek, h gagyi lesz a végtermék is.
    Pontos dátumot tud vki?
  • NeoExDeath #11
    Ja, kivéve a Playstation1 -et, ami kb 95 körül debütált, és asszem több mint 100 milliót adtak el belőle a mai napig (2000-ben nyilván még nem annyit de elég sokat ).
    De az igaz hogy annak a hardvere nem tudta volna úgy megjeleníteni a gamet mint egy akkori pc.
  • Hoz_Hun #10
    Királyság lesz, várom.
  • hiszacu #9
    lévén
  • vg #8
    Lehet lesz PC-re, jó pár hónap után, mikor a konzolos eladások kifutottak. Amúgy az észjárásod hülyeség, lévén 2000-ben még jó, hogy PC-n arattak sikereket, lévén nem igazán volt más milliós terjedelemben elterjedt alernatíva.
  • SuperCharger #7
    PC-exkluzív sikerjátéknak konzol-exkluzív folytatást? Ennyire csak nem hülyék.
  • Seth #6
    Még hiszel a csodákban? :)
  • scagnetti #5
    Valszeg nem konzolos cucc lesz, legalább is remélem.
  • Zombee #4
    "zámunkra nagyon fontos a történet, pedig az első rész megjelenésekor ez még nem jellemezte a vetélytársakat (még a Half-Life előtt járunk)."

    Hozzáteszem, a Half-Life 1998-ban, az Alice pedig 2000-ben jelent meg.
  • vg #3
    Nem hát, elég egy konzol.