Ötvös Tibor
Az első Tom Clancy's H.A.W.X. 2 infók
A tavalyi Tom Clancy's H.A.W.X. elég szép sikereket aratott az árkád repülős játékok rajongói körében és ezért nem meglepő, hogy a Ubisoft folytatja a programot.
A bejelentés a hónap elején meg is érkezett és tegnap a Ubisoft egy "elő-E3" rendezvényen bővebben is bemutatta a kiválasztott újságíróknak a H.A.W.X. 2-t. A friss képeken látható, hogy a játék grafikájával nem lesz komolyabb gond, mondjuk az első rész is elég szépen és simán futott.
A H.A.W.X. 2 azonban a játékmeneten is újít. Először is a következő részben már nem csak a harcokra kell összpontosítanunk, hanem az azokat megelőző tennivalókra is. Ez annyit jelent, hogy a misszió nem úgy kezdődik, hogy egyszer csak fent vagyunk a levegőben, hanem fel kell szállnunk és a végén pedig landolnunk kell. Árkád játékhoz hűen ez viszonylag egyszerűen megy (elérni a megfelelő sebességet, majd felhúzni a gépet), ám nehezebb fokozaton azért lesznek problémáink.
További újdonság, hogy lesznek olyan küldetéseink, melyben a levegőben kell majd tankolnunk. Ez szintén elég nehéz feladat lesz, de itt se számítsunk szimulációs nehézségre. Lehetőségünk lesz 4 fős ko-op módban is végigvinni a H.A.W.X. 2 21 pályáját és extra módként az ellenfél szemszögéből is láthatjuk majd a harcokat. Utóbbiról részletesebb információkat majd az E3-on tudhatunk meg.
A játék a tájak megjelenítéséhez ismét az első részben már bevált GeoEye technológiát alkalmazza és a beszámolók szerint a rendszer ismét fantasztikusan működik. A jelek szerint érdemes lesz odafigyelni a Tom Clancy's H.A.W.X. folytatására, mely év végén jelenik meg konzolokra és PC-re.
A bejelentés a hónap elején meg is érkezett és tegnap a Ubisoft egy "elő-E3" rendezvényen bővebben is bemutatta a kiválasztott újságíróknak a H.A.W.X. 2-t. A friss képeken látható, hogy a játék grafikájával nem lesz komolyabb gond, mondjuk az első rész is elég szépen és simán futott.
A H.A.W.X. 2 azonban a játékmeneten is újít. Először is a következő részben már nem csak a harcokra kell összpontosítanunk, hanem az azokat megelőző tennivalókra is. Ez annyit jelent, hogy a misszió nem úgy kezdődik, hogy egyszer csak fent vagyunk a levegőben, hanem fel kell szállnunk és a végén pedig landolnunk kell. Árkád játékhoz hűen ez viszonylag egyszerűen megy (elérni a megfelelő sebességet, majd felhúzni a gépet), ám nehezebb fokozaton azért lesznek problémáink.
További újdonság, hogy lesznek olyan küldetéseink, melyben a levegőben kell majd tankolnunk. Ez szintén elég nehéz feladat lesz, de itt se számítsunk szimulációs nehézségre. Lehetőségünk lesz 4 fős ko-op módban is végigvinni a H.A.W.X. 2 21 pályáját és extra módként az ellenfél szemszögéből is láthatjuk majd a harcokat. Utóbbiról részletesebb információkat majd az E3-on tudhatunk meg.
A játék a tájak megjelenítéséhez ismét az első részben már bevált GeoEye technológiát alkalmazza és a beszámolók szerint a rendszer ismét fantasztikusan működik. A jelek szerint érdemes lesz odafigyelni a Tom Clancy's H.A.W.X. folytatására, mely év végén jelenik meg konzolokra és PC-re.