Ötvös Tibor

Új Diablo III fejlődési rendszer

A rajongók már eddig is elég megosztottak voltak a Diablo III miatt (hivatalosan is bejelentették, hogy leghamarabb 2011-ben jelenik meg) és a mostani váltás sem nyerte el mindenki tetszését.

A Blizzard a mai napon bejelentette, hogy az eddig használt fejlődési rendszert teljesen lecseréli és a helyét átveszi a skill-alapú rendszer. Jay Wilson elárulta, hogy bár a rendszer még elég kezdeti stádiumban van, mégis úgy vélik, hogy a játékosoknak jobban tetszik majd az új szisztéma.

Természetesen már megjelentek az első elégedetlenkedők, ám ők jóval kevesebben vannak, mint mondjuk a grafika ellen ágálók. Wilson hozzátette, hogy nem terveznek kaszt-specifikus küldetéseket, de más vége lehet egy missziónak, ha egy barbárral vállaljuk el és más, ha ugyanezt egy witch doctorral csináljuk végig.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Sanyix #12
    ha változik a fejlődési rendszer az a boaaaj ha nemváltozik a fejlődési rendszer az a boaaaaj, ha jobb lesz a grafika az nem baaj, sőt talán az a legkisebb baj
    ha változik az battlenet az a baj, ha nemváltozik a battlenet akkor az a baj.
  • tomcsa4 #11
    Gondolom mint a WoW-ban. A skillek arra jók, ohgy extra sebzéseket adjanak, meg extra találatokat, de hazsnálni is kell azt a bizonyos fegyvert.
  • RaSzTaH #10
    gondolom nem szinteket lépsz, hanem ahogy használod a skilljeidet azok fejlődnek, legalábbis ezt jelentené, ez a d3-ban hogy lesz kivitelezve jó kérdés, mivel a talentfákat alapból fejleszthetted (skilleket)
  • Narxis #9


    C-C-C-CCOMBO BREAKER
  • savior #8
    mi a picsa az a skill alapu rendszer?
  • Hegi90 #7
  • Rage47 #6
  • nr1ranger #5
    Komolyan nem értem néha ezeket az elégedetlenkedőket, ha valami kicsit másabb, újabb lesz mint a Dio2-ben az már rögtön rosz, mert nem adja vissza a régi hangulatot, de elvárják hogy fejlesszenek nekik új részt mert a régi már több éves, ezerszer végigjátszott, unalmas csúnya grafikájú stb, és ha meg nincs változtatás, vagy valami forradalmi újdonság akkor már rögtön rókabőr jelzővel illetik. És ez más játékra is igaz. MW2-t is sokan szidják hogy rókabőr, szerintem a single része fantasztikus lett (multival nem foglalkozom, mint sok más játéknál sem) de nekem már hiányzott ez a mész, célzol, lősz, látványos akciók közben, végre nincs beépítve a lassan már az összes fps-ben kötelezővé váló rpg-s fejlődésrendszer, vagy egyéb "sehol máshol nem látott" újdonságok. Persze, azok is jó játékok, csak lassan ott tarunk, hogy kötelező valami űberextrát kitalálni, vagy legalább valami máshol bevált/trendi dolgot beleépíteni és ha mégsem sikerült jól megoldani, akkor nagyon erőltetett lesz az egész (mint a MoH: Airborne)A megjelenéssel, meg annyit, hogy most félkész, szar állapotban kiadott játékkal akartok jászani, ami egyből a rosszpcjátékok.blog-on kerül elemzésre, vagy tényleg valami epiccel? Ráadásul a Blizz, eddig csak minőségi, alapos munkákat adott ki, + ugye nem csak egy játékot fejlesztenek, hanem 4 projekt fut náluk párhuzamosan...
  • Fbn Lx #4
    Mindig is röhejesnek tartottam, ha az emberek egy rohadt játék egy rohadt aspektusa ellen képesek protestálni.
    Legfontosabb dolgok az életben :D
  • mg1992mg #3
    Asszem 2006 óta fejlesztik... De lehet, hogy az a StarCraft II... Bár a Blizzard-nál sose lehet tudni...