Ötvös Tibor

A rajongók megint a Diablo III ellen tüntetnek

A jelek szerint a Diablo III bejelentésére ácsingózó rajongók mára épp az ellenzők táborát erősítik. Egy csoport ugyanis folyamatosan szapulja a játékot, pedig az még meg sem jelent.

Klikk ide!
Mindenesetre a tiltakozás újabb fázisához érkezett, mikor is megjelentek a rajongói fórumokon bizonyos képek, melyeken az általuk felfedezett "hibákat" mutatják be. A mellékelt képeken is látszik, hogy a "rajongók" ki is javították a dolgokat és rövid útmutatót, magyarázatot is tűztek mellé.

A Mr_bartuc néven regisztrált felhasználó lett a csoport szócsöve és állítása szerint a túlságosan ragyogó effektek egyszerűen idegenek a Diablo-világától és az ő megoldásuk sokkal jobban illeszkedne az eddigi vonulatba. Természetesen meg is jött az ellenvélemény méghozzá a Blizzard berkeiből.

A Bashiok néven hozzászóló user ugyanis kielemezte, hogy a Diablo 2-ben is voltak ilyen fényeffektek és ott nem zavart senkit. Valamint nem árt, ha egy varázslat legalább kicsit látványos, mert így élvezet lesz megidézni azt. Hozzátette, hogy a Blizzard továbbra is halad a kijelölt úton.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • cateran #22
    Azért ne feledd,az hack and slash és nem standard rpg..a lényege, hogy magányos hősként felapritunk zillió monsztrát,majd végezetül az end bosst is szájon vágjuk :D
    Ami engem zavart az ilyen játékokban az a pénz haszontalansága..az 1. játék ahol volt némi értelme a pénzgyűjtésnek a Titan Quest volt (ebben a class system és a skill tree-k is nagyon bejöttek:D Igazából oda-vissza szarrá veri a D2-t -igaz,évekkel később jött ki- és kezdem úgy érezni,hogy a D3-at is...)
    de igazából a Loki-ban látom az eddigi legjobbnak tűnő megoldást:
    2 féle xp és szint-az 1. a hagyományos szint,monsztra ölésből és questekből,szintlépéskor 5 pont osztható szét a képességek közt..standard
    A lényeg a másik xp és szint,ez a "faith level",amit killekkel lehet lassan nővelni,questekkel gyorsabban és mágikus tárgyak feláldozázával még gyorsabban..ha szintet lépsz,1 pont adódik a skill treehez,amit eloszthatsz..igy végre van vmi értelme felvenni a haszontalan dropokat is...

  • Molnibalage #21
    Én sem értem a sztárolást annak ellenére, hogy a W1 és W2-őt végigtolam anno. A W3-hoz már nem volt türelmem.

    Az átvezetői videóik tényleg csillagos ötösek, de nem 1996-ot írunk mikor egyes "játékok" szinte csak ebből álltak.

    Én egy ideig toltam a D2-őt is, mert fiatal és bohó voltam. Aztán mikor kezembe akadt egy normális játék is rájöttem, hogy mennyire nevetséges.
  • postmortem #20
    Nem értem a Blizzard miért egy ilyen sztárolt kiadó. A játékaik minősége finoman szólva sem üti meg a mércét.
    * A bevezető animáció 5*
    * Amíg el nem kezdődik 5
    * Amint elkezdesz játszani 4
    * Amint felfedezed az első kiegyensúlyozatlanságot 3
    * Utána 2 - de mivel már beleöltél k sok időt folytatod

    A legutolsó Blizzard játék, amire nem úgy gondolok, hogy mekkora lehetőség volt benne, ha nem lett volna..., az a Blackthorne.

    Ami a cikket illeti, az értékelhetetlen. Mindig vannak userek, akiknek nem tetszik egy két grafikai elem, ők ha kitartóbbak ( és támogatott ) majd írnak modot maguknak. Azzal viszont egyet értek, hogy a diablo-nak meg kellene újulnia.
    Csak egy két az alapokat érintő lehetőség...
    * Lehetne változtatni a skillek terén. Mekkora baromság hogy ami skill pontot benyomsz a fa alján az gyakorlatilag elveszik. ( jójó persze a 342. patchben majd bevezetik a skill szimbiózots vagymit... )
    * combat rendszer változtatása - harc változatossá tétele, nem mindig 165723438 szörny ellen küzdünk, akiket 4-6 poti segítségével lenyomunk. A blokkolás is egy nagy kalap volt a diablo2-ben azon is lehetne javítani.
    * a spellek esetében rengeteget lehetne variálni, igazán össze lehetne kötni a karaktert a játékossal. Kevesebb direkt támadó spell jót tenne. Pl telekinézis út elzárására, viz árasztására vagy valami nehéznek az ellenfelekre döntésére.
  • Komolytalan #19
    Tudsz-e mondani stratégia játékot, ami jobban nézett ki, amikor a Warcraft 1 kijött?
  • Komolytalan #18
    Micropaymentes játékokat a Blizz megoldásahoz hasonlítani olyan, mintha azt mondanád, hogy az Opel Astra sikere miatt fog éhenhalni a Rolls Royce. Nem egy ligában játszanak.
  • neoG #16
    D2-t toltam rendesen.Amíg meg nem untam, hogy katt-katt-katt-katt-katt...
    az egész játék egy pörgős hent.semmi más.de annak tökéletesen megfelel.
    namost ezeket a képeket nézegetnem kellett 3-4 percig amíg felfogtam a különbségeket.ami a diablo világában legalább 129 monszta legyilkolása, 3 teleportálás,1 kereskedés,két inventory rendezés.szóval a játékban ezekből a válzotatásokból SEMMI nem érzékelhetőőő
  • savior #15
    en meg ezzel pont forditva vagyok. a warcraft 1-2 es a diablo 1 marhara tetszett annak idejen. utana jott a starcraft es a diablo 2, amik nem igazan erdekeltek, de utana megkedveltem oket. majd kovetkezett a warcraft 3 es a wow. nos ezek pedig abszolut nem tetszenek.
  • tomcsa4 #14
    Az ilyen tiltakozók az igazi büdös kockák. Menjenek levegőzni.

    De érdekes módon a képekkel van bajuk, a videókat meg komálják. Az a helyzet áll fent, amit a #8-as hozzászóló is írt.
  • nohea #13
    LOL. Szal azért így nem kéne átesni a ló túlsó oldalára. Még ha úgy általában a megjelenéssel van baja vkinek, azt megértem - sőt, egyetértek vele: az eddig látott képek alapján inkább egy felturbózott Baldur's Gate-nek tűnik a cucc, a Diablo sötét-gót hangulatát még sehol nem láttam viszont, ami nekem se tetszik. ("Formát" hozni nem nehéz, arra gyakorlatilag akármelyik hack'n'slash képes, ld Sacred 2.) De azért amikor ilyen párpixeles marhaságokkal jönnek egyesek, ráadásul úgy, hogy még se jelent a játék, hát ööö... tényleg túlzás.