Ötvös Tibor

A Szerzetes a negyedik Diablo III kaszt

Lezajlott a Blizzard konferenciája a BlizzConon, mely a kölni fesztivállal egyidőben lett megtartva. A srácok nem sokat szórakoztak és mindhárom sikerükkel kapcsolatban tudtak valami újat és érdekeset mondani.

Kezdjük sorban. A héten már folyamatosan ment a pletyka a World of WarCraft legújabb kiegészítőjéről, melynek létezését a fejlesztők most hivatalosan is megerősítették. A program a Cataclysm címet viseli és számos újdonság vár minden kalandorra. Először is hét új terület vár felfedezésre.

Mount Hyjal, The Lost Isles, Gilneas, Uldum, the Sunken City of Vashj’ir, Twighlight Highlands és Deepholm. Az új területekhez új fajok is járnak. A Cataclysm két új választható fajt kínál: a Horda oldalán a Goblinok, míg a Szövetségesek táborát a Worgenek erősítik.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Ezzel együtt új párosítási lehetőségeink is lesznek, így a vállalkozó kedvűek kipróbálhatják magukat egy gnóm sámán vagy egy Tauren Paladin bőrében. A Wow: Cataclysm 2010-ben jelenik meg. Ahogy a StarCraft II is, melyről mindösszesen annyit tudtunk meg, hogy a mentéseinket bármikor lehívhatjuk a Battle.net 2.0 szerveréről (vagyis nem kell mindig ugyanazon a gépen játszani) és a játék támogatja a prémium kategóriás játékosok által készített térképeket.

És a végére marad a finomság. Hölgyeim és uraim, fiúk és lányok: a Diablo III negyedik hivatalos kasztja a Szerzetes, eredeti nevén a Monk. Most nem a flúgos nyomozóra kell gondolni, hanem a sivatagban bóklászó, saját belső energiáját felhasználó harcos varázslóra. A Szerzetes nem lesz olyan erős, mint a Barbár, ám sokkal gyorsabb lesz. Elsődleges fegyverének a botokat tekinti, azokkal bánik a leghalálosabban.


Különleges támadásait az alábbi linken lévő videókban vehetjük szemügyre. Sajnos ez azt is jelenti, hogy a Paladin, mint karakter nem lesz majd választható a Diablo harmadik részében, hiszen a Szerzetes szinte minden tulajdonságát lefedi.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • blessyou #21
    Én sem azt mondtam, hogy ez baj. Számomra teljesen mind1, hogy honnan szedik az ötleteket, ha egy jó játékot csinálnak belőle, úgysem azt nézem.
  • Hegi90 #20
    sztem meg a C&C egy asztali társasjátékból származtatott játék.
    egyébként nekem kurva mind1, meddig mentek el, csak NE ITT, hanem valahol máshol. Unom már, hogy minden új játékbejelentésnél ezt kell olvasni. Tessék eldugulni végre, köszi
  • neoG #19
    Nos...mivel a videojátékok története eléggé lekövethető, ezért hamar a végére lehetne jutni :)
  • Quent1n #18
    Miért ne lehetne színesíteni a játékot? Csak pár ötlet:

    1. Két oldal tehát a játék végén két befejezés. Lehetsz rossz vagy jó.
    2. Változatosabb küldetések. A LoD -ban nagyon tudtam unni mikor órákig csak a "lövészárkokban" ment a hent.
    3. Szabadabb játékmenet. Tehát egy két random küldetés, és ne legyen túlontúl lineáris.
    4. Komolyabb picit összetettebb kereskedelem és falusi élet.
    5. Jobban kidolgozott karakterek.

    Így elsőre ennyi. Attól mert hack&slash még lehet igenis színesíteni és a fejlesztők szerintem tudnak újdonságot belevinni. 2011 még valóban messze van így kár ítéletet mondani a játékról. Én csak erről az egy videóról mondtam.
  • Sanyix #17
    Csak nehogy terroristák kezébe kerüljön!
  • netuddki #16
    gyáhee mikor lessz már aranylemezen????!!!!!
  • Hegi90 #15
    nem unjátok még ezt a "melyik játék volt előbb?" hülyeséget? nyissatok neki topikot, sztem sose lenne vége [PONT]
  • MrPrise #14
    > Szóval én azért még nem temtném a dolgot
    Ezt nem neked írom, hanem azoknak akik temetik a játékot:
    Aki ennyi infó alapján és ennyi idővel a megjelenés előtt temet egy játékot, az még azt sem érdemli meg hogy kipróbálja ha végre megjelenik.
    Aki újításra vágyik: Milyen újítást lehetne még a hack and slash-ben kitalálni? De ezt akár általánosságban is kérdezhetnénk. Ahogy a technológia fejlődik úgy kerülnek egyre jobban kiaknázásra ezek a játékokban is (fizika, részletesebb és nagyobb felbontású grafika, HD audio, jobb AI). De igazi nagy ötleteket már nem nagyon lehet kitalálni.
  • MrPrise #13
    > A Diablo a hack'n'slash menettel ugyan valódi újítás volt, azelőtt nem nagyon
    > voltak ilyesfajta játékok.
    Ez azért így nem igaz. Volt korábban már Dungeon Hack (a nevében is benne van a Hack :-)) vagy a különféle Rouge-k.
  • picurmanoo #12
    Hát nekem erről a Monk-ról inkább az assassin jut eszembe :) És a női Monk milyen lesz? Ő lesz az apáca? :))
    Mindenesetre nagyon várom, hogy kiadják végre :)