22
  • cateran
    #22
    Azért ne feledd,az hack and slash és nem standard rpg..a lényege, hogy magányos hősként felapritunk zillió monsztrát,majd végezetül az end bosst is szájon vágjuk :D
    Ami engem zavart az ilyen játékokban az a pénz haszontalansága..az 1. játék ahol volt némi értelme a pénzgyűjtésnek a Titan Quest volt (ebben a class system és a skill tree-k is nagyon bejöttek:D Igazából oda-vissza szarrá veri a D2-t -igaz,évekkel később jött ki- és kezdem úgy érezni,hogy a D3-at is...)
    de igazából a Loki-ban látom az eddigi legjobbnak tűnő megoldást:
    2 féle xp és szint-az 1. a hagyományos szint,monsztra ölésből és questekből,szintlépéskor 5 pont osztható szét a képességek közt..standard
    A lényeg a másik xp és szint,ez a "faith level",amit killekkel lehet lassan nővelni,questekkel gyorsabban és mágikus tárgyak feláldozázával még gyorsabban..ha szintet lépsz,1 pont adódik a skill treehez,amit eloszthatsz..igy végre van vmi értelme felvenni a haszontalan dropokat is...

  • Molnibalage
    #21
    Én sem értem a sztárolást annak ellenére, hogy a W1 és W2-őt végigtolam anno. A W3-hoz már nem volt türelmem.

    Az átvezetői videóik tényleg csillagos ötösek, de nem 1996-ot írunk mikor egyes "játékok" szinte csak ebből álltak.

    Én egy ideig toltam a D2-őt is, mert fiatal és bohó voltam. Aztán mikor kezembe akadt egy normális játék is rájöttem, hogy mennyire nevetséges.
  • postmortem
    #20
    Nem értem a Blizzard miért egy ilyen sztárolt kiadó. A játékaik minősége finoman szólva sem üti meg a mércét.
    * A bevezető animáció 5*
    * Amíg el nem kezdődik 5
    * Amint elkezdesz játszani 4
    * Amint felfedezed az első kiegyensúlyozatlanságot 3
    * Utána 2 - de mivel már beleöltél k sok időt folytatod

    A legutolsó Blizzard játék, amire nem úgy gondolok, hogy mekkora lehetőség volt benne, ha nem lett volna..., az a Blackthorne.

    Ami a cikket illeti, az értékelhetetlen. Mindig vannak userek, akiknek nem tetszik egy két grafikai elem, ők ha kitartóbbak ( és támogatott ) majd írnak modot maguknak. Azzal viszont egyet értek, hogy a diablo-nak meg kellene újulnia.
    Csak egy két az alapokat érintő lehetőség...
    * Lehetne változtatni a skillek terén. Mekkora baromság hogy ami skill pontot benyomsz a fa alján az gyakorlatilag elveszik. ( jójó persze a 342. patchben majd bevezetik a skill szimbiózots vagymit... )
    * combat rendszer változtatása - harc változatossá tétele, nem mindig 165723438 szörny ellen küzdünk, akiket 4-6 poti segítségével lenyomunk. A blokkolás is egy nagy kalap volt a diablo2-ben azon is lehetne javítani.
    * a spellek esetében rengeteget lehetne variálni, igazán össze lehetne kötni a karaktert a játékossal. Kevesebb direkt támadó spell jót tenne. Pl telekinézis út elzárására, viz árasztására vagy valami nehéznek az ellenfelekre döntésére.
  • Komolytalan
    #19
    Tudsz-e mondani stratégia játékot, ami jobban nézett ki, amikor a Warcraft 1 kijött?
  • Komolytalan
    #18
    Micropaymentes játékokat a Blizz megoldásahoz hasonlítani olyan, mintha azt mondanád, hogy az Opel Astra sikere miatt fog éhenhalni a Rolls Royce. Nem egy ligában játszanak.
  • #17
    xD
  • neoG
    #16
    D2-t toltam rendesen.Amíg meg nem untam, hogy katt-katt-katt-katt-katt...
    az egész játék egy pörgős hent.semmi más.de annak tökéletesen megfelel.
    namost ezeket a képeket nézegetnem kellett 3-4 percig amíg felfogtam a különbségeket.ami a diablo világában legalább 129 monszta legyilkolása, 3 teleportálás,1 kereskedés,két inventory rendezés.szóval a játékban ezekből a válzotatásokból SEMMI nem érzékelhetőőő
  • savior
    #15
    en meg ezzel pont forditva vagyok. a warcraft 1-2 es a diablo 1 marhara tetszett annak idejen. utana jott a starcraft es a diablo 2, amik nem igazan erdekeltek, de utana megkedveltem oket. majd kovetkezett a warcraft 3 es a wow. nos ezek pedig abszolut nem tetszenek.
  • tomcsa4
    #14
    Az ilyen tiltakozók az igazi büdös kockák. Menjenek levegőzni.

    De érdekes módon a képekkel van bajuk, a videókat meg komálják. Az a helyzet áll fent, amit a #8-as hozzászóló is írt.
  • nohea
    #13
    LOL. Szal azért így nem kéne átesni a ló túlsó oldalára. Még ha úgy általában a megjelenéssel van baja vkinek, azt megértem - sőt, egyetértek vele: az eddig látott képek alapján inkább egy felturbózott Baldur's Gate-nek tűnik a cucc, a Diablo sötét-gót hangulatát még sehol nem láttam viszont, ami nekem se tetszik. ("Formát" hozni nem nehéz, arra gyakorlatilag akármelyik hack'n'slash képes, ld Sacred 2.) De azért amikor ilyen párpixeles marhaságokkal jönnek egyesek, ráadásul úgy, hogy még se jelent a játék, hát ööö... tényleg túlzás.
  • cateran
    #12
    Hihi..ekkora marhasagot (de raernek egyesek..)Az egeszben azert az meglepo,hogy Bashiok leereszkedett a plebshez es irt abban a forumban...mondjuk ha tenyleg azt irta hogy: "Valamint nem árt, ha egy varázslat legalább kicsit látványos, mert így élvezet lesz megidézni azt." akkor mar megint elgurult a gyogyszere...
  • Fbn Lx
    #11
    Most őszintén, kinek van arra ideje, meg egyáltalán ki foglalkozik akkora f@szságokkal, hogy kampányoljon egy játék ellen, vagy hogy petíciót indítson, hogy változtassanak meg bizonyos lényegtelen hülyeségeket egy olyan játékban, amit még ki sem próbált.
    Minden ép elméjű ember szarik bele, max véleménye van, de hogy vergődjön?
    Nem tartom valószínűtlennek, hogy ezt a felhajtást is belsősök keltik a blizzardtól.
  • Pretorian
    #10
    Ekkora baromságot. Az ilyen formáknak nincsen semmi más dolguk a világon, csak tüntetnek, meg hülyeségek miatt vannak kiakadva...? Most komolyan, ki a bánatos faszt érdekel, hogy a mittomén...Chain Lightning-hoz tartozó glow-effekt mekkora lesz a játékban...? Kurvasok szabadidejük van. Az ilyen kockáknak szokták azt mondani, hogy "get a life".
  • kanduhr
    #9
    WC 1-2, Diablo 2(patch nélkül), WC3 (patch nélkül)... Ezek mind esetlenek. Főleg az első két Warcraft van túlságosan felsztárolva.
  • EagleeyE
    #8
    Elég pongyola a cikk és látom megint nem volt rendes az utánajárás.

    1.: a Diablo 3 Blizzardos hivatalos fórumán jelent meg ez a topic, ha jól emlékszem 2 napja. A hozzászólások nagy része elutasította a javításra szóló felhívást, mondván, már mindenkinek elege van a WoW-gyűlölőkből (azok, akik azt állítják, hogy a D3 a WoW "klónja" lesz), photoshopos gyerekekből (akik szerint sötétebb/világosabb/durvább/stb. atmoszféra kell).

    2.: Nem ez volt az első eset, és ahogy azt Bashiok (Aki egyébként a D3 "Community Managere") már többször is kijelentette, ezek a panaszok rendkívül szűk rétegből érkeznek csak, főleg azoktól, akik nem játszottak még a játékkal (BlizzCon-on pl) és pár képből és 3-4 videóból akarják eldönteni, hogy milyen is legyen a követendő vizuális út.

    3.: Egy-egy photoshoppolt kép egy-egy frame-ről semmit sem jelent, az animáció a lényeg, csak ezt nem mindenki képes felfogni
  • Molnibalage
    #7
    Hát én csak röhögni tudok ezen. Mindkét félen...
  • blessyou
    #6
    Mi az hogy a rajongók a D3 ellen tüntetnek? Ha jól látom, egy-két megjegyzést, észrevételt és véleményt mondtak az effektekről. Ennyi.

    Az utolsó képpel nem értek egyet. Oké, hogy ne legyen egy nagy színpaca az egész, hanem részletgazdag effektek, de egy fénylő felhő szerintem nem vet árnyékot. Visszásan fog hatni, ha ugyanez az effekt egy dungeon mélyén kerül elő. Szerintem (mondjuk nagyon nem értek hozzá).
  • torcipepe
    #5
    a javított képek tényleg szebben néznek ki. bár szerintem az eredeti is produkálna ilyet max grafikán. legalábbis én bízom benne.
  • zola2000
    #4
    Szerintem inkább bízni kéne a blizzardban az ő kezük közül rossz játék még nem került ki, nagyon meglepődnének a rajongók milyen szar játékok tudnak abból születni, ha a fejlesztő minden idióta rajongói ötletet beépítene.

    ^_^)(-_- -> "^_~)(-.- -> ^_^)(*_*
  • hiftu
    #3
    Azért ezt még nem nevezném tüntetésnek. A Blizzard mindig is várta a felhasználók észrevételeit. Bashiok pedig a Blizzard szócsöve a community felé.
    A játék még messze van attól, hogy kiadhassák. Szerintem biztos fog valamilyen ésszerű kompromisszumot kötni a végső változatban.
  • GG
    #2
    Diablo 2 óta nagyon felfutott az MMORPG ágazat. Ha most nem villant valamit a blizzard akkor az a nép aki D3mmal játszana szétszéled a szélrózsa minden MMORPGjébe. A micropayes megoldást kinálók akiké a jövő szerintem mert nekik létszükséglett hogy meglegyenek elégedve a felhasználók és játszanak a játékkkal mert abból lesz nekik a pénz nem abból hogy megveszik a produktumukat. EGY SZÓVAL DÖGÖJÖN MEG A BLIZZARD HA NEM FOGADJA MEG A JÁTÉKOSOK KÉRÉSEI-FELVETÉSEIT!!!!!
  • Ravkin
    #1
    Én annak idején nagyon nagy diablo fan voltam. Vártuk is a diablo II megjelenését. Hát amikor először néztem a dio 2 grafikáját, eléggé le voltam hangolva, kocka város kocka pályák és ha átmegyek az egyik kockáról a másikra akkor ott erősebb szörnyek voltak. A barlangok voltak az egyedüli dolgok amik tetszettek, meg azok a részek amik egy kicsit hasonlítottak a diablo 1 re. Tehát először nem nagyon tetszett a játék, de aztán persze rá kellet jönnöm hogy amellet hogy a grafika egy kicsit szokatlan volt amúgy gyakorlatilag a játékmenet maradt ugyan olyan feelinges.

    Szerintem ezt kapjuk majd a dio 3 tól is, tök mindegy hogy mennyire lesz jó vagy nem lesz jó a dio 3 színvilága, szerintem a játékmenet hozza majd a jó öreg diablo formát, és szerintem éppen ez az amiatt sokan várják már ezt a játékot.