Ötvös Tibor
Véresebb játékok kellenek Wii-re
A Sega elég merészet húzott, mikor a Nintendo családbarát konzoljára, a Wii-re megjelentetett egy extra-brutális játékot.
A Madworld nagyon pazar látványvilággal rendelkezett és szinte az összes kritika az egekig magasztalta. Sajnos a játékosok nem így gondolták és a játék elég szépen bukott a kasszáknál. A Sega ennek ellenére a mai napon tartott tájékoztatóján úgy nyilatkozott, hogy igenis szükség van erőszakos és véres játékokra Wii-n is és nem adják fel a próbálkozásokat.
Ennek egyik oka - legalábbis Mike Hayes igazgató szerint -, hogy a Wii fejlesztések költsége annyira minimális, hogy például a mindössze 150 ezres eladásokkal rendelkező The Conduit is sikeres lett. Így nyugodtabban kísérletezgethetnek, mint mondjuk a Sony vagy Microsoft gépeinek esetében.
Az azonban egyáltalán nem biztos, hogy a Madworld vonalat folytatják. Valószínűbbnek tűnik, hogy a sikeres House of the Dead Overkill által képviselt látványt és megoldásokat viszik tovább.
A Madworld nagyon pazar látványvilággal rendelkezett és szinte az összes kritika az egekig magasztalta. Sajnos a játékosok nem így gondolták és a játék elég szépen bukott a kasszáknál. A Sega ennek ellenére a mai napon tartott tájékoztatóján úgy nyilatkozott, hogy igenis szükség van erőszakos és véres játékokra Wii-n is és nem adják fel a próbálkozásokat.
Ennek egyik oka - legalábbis Mike Hayes igazgató szerint -, hogy a Wii fejlesztések költsége annyira minimális, hogy például a mindössze 150 ezres eladásokkal rendelkező The Conduit is sikeres lett. Így nyugodtabban kísérletezgethetnek, mint mondjuk a Sony vagy Microsoft gépeinek esetében.
Az azonban egyáltalán nem biztos, hogy a Madworld vonalat folytatják. Valószínűbbnek tűnik, hogy a sikeres House of the Dead Overkill által képviselt látványt és megoldásokat viszik tovább.