Ötvös Tibor

Véresebb játékok kellenek Wii-re

A Sega elég merészet húzott, mikor a Nintendo családbarát konzoljára, a Wii-re megjelentetett egy extra-brutális játékot.

A Madworld nagyon pazar látványvilággal rendelkezett és szinte az összes kritika az egekig magasztalta. Sajnos a játékosok nem így gondolták és a játék elég szépen bukott a kasszáknál. A Sega ennek ellenére a mai napon tartott tájékoztatóján úgy nyilatkozott, hogy igenis szükség van erőszakos és véres játékokra Wii-n is és nem adják fel a próbálkozásokat.



Ennek egyik oka - legalábbis Mike Hayes igazgató szerint -, hogy a Wii fejlesztések költsége annyira minimális, hogy például a mindössze 150 ezres eladásokkal rendelkező The Conduit is sikeres lett. Így nyugodtabban kísérletezgethetnek, mint mondjuk a Sony vagy Microsoft gépeinek esetében.

Az azonban egyáltalán nem biztos, hogy a Madworld vonalat folytatják. Valószínűbbnek tűnik, hogy a sikeres House of the Dead Overkill által képviselt látványt és megoldásokat viszik tovább.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Fórumharcos #12
    Nem kell ide véres játék,maga a gép is véresen komoly! Vagy nem ennek az vezérlőjével verte szét a bútorját a gyerek azt hiszem még a keze is megsérült.
    Ja és még perelni is akart!
    Vagy át alakítják a teniszes játékot úgy,hogy a labda helyett szájba kell b*****! KillTenis.. megnyitható karakterek tekken-ből m.k-ből + tenisz ütők pl: szögesdrótos-szegecses,profiknak akik elérik a legfelső szintet csillagok h. lézerhálós!!!

    Ha ha ha ha
  • zola2000 #11
    Egy ZeldaTP költsége, amit 4 évig fejlesztettek biztos több lehetett, mint pl egy colin mcrae rally wii változat költsége, aminek már kész volt a nextgen változata, egyszerűen minden komolyabb áttervezés nélkül kevesebb poligont kisebb texturákat használva átírják, a shadereket úgy kiszedik, ahogy vannak, nem hogy wiis effektekre cserélnék őket, hogy mutasson is valahogy... Azért ha 50 profi grafikus programozó rááll hogy egy jó wii portot készítsen sokkal szebb lesz az eredmény, mintha 10 kistudású áll rá, és szerintem ez meglátszana az eladásokban is (ha a dirt 2 szebb lenne nekem is kéne wiire az irányítás miatt, így nem kell, x360ra se kell, arra ott lesz a forza3).
  • Naridar #10
    Itt nem a grafika technikai, hanem művészi részéről van szó. Ha ránéz az ember a Mario Galaxy-ra, A Zelda: Twilight Princess-re, vagy akár még a PS2-es Final Fantasy X-re, látja miről van szó: a színek összhangja, az egész egysége, nem pedig összehányt textúrák halmaza az egész, mint a legtöbb third-party Wii játék. A Nintendo el tudja azt érni azt, amire talán még 3-4 studió képes (név szerint Square Enix, Capcom, Namco, meg talán még az Ubisoft valamennyire), hogy az embernek nem az szúr szemet, hogy jesszusom-de-elmosódott-az-egész, hanem az, hogy minden együtt van, egy koncepció szerint.
  • Loverman #9
    felsorolod mennyit adtak el a sikeres játékokból és hogy "nagy költségből is lehet fejleszteni" de azt nem írod le hogy konkrétan MENNYIÉRT fejlesztették ezeket a címeket (pl Zelda). Lehet azért mert nem tudod. Lehet hogy szégyen lenne bevallani hogy azokat se hatalmas összegekért fejlesztették, eladta őket a név meg a gyerekes játékmenet, amivel Japánban bármit el lehet adni...
  • zola2000 #8
    Egy frászt, sok kiadó tényleg így akar játékot készíteni wiire, aztán ha nem fogy a játék, akkor meg mondják, hogy nem veszik a hct, a capcom megcsinálta a monster hunter 3al, hogy tényleg profi grafikusokat állított rá, meg is lett az eredménye, 3-4 hát alatt egymillió, csak japánban, wiire nem elég 25 átleg tudású grafikus, mert az eredmény olyan szar lesz, mint pl most a colin mcrae dirt 2 wii változatánál, aztán ha nem fog fogyni, akkor nehogy elkezdjenek károgni, hogy nem fogy wiire a hc! Nézd meg a wiis (a wii durván a gamecube hardver 2xese) Resident Evil 4et (el is ment belől 2 millió, a Zelda Twilight Princesst (abból meg 5 millió), a metrois prime 3mat (abból is 2millió, a conduit meg sem közelíti, az meg azért nem fogy), vagy akár nézd meg a gamecubes star wars játékokat, és a Star Wars: force unleashed wii változatát, ég és föld a különbség a gcs javára, nem is fogyott wiin, wiire baromira nem elég annyi grafikus, amennyit ráálítanak a kiadók, oké hogy kevesebb kell, de nem annyival kevesebb.
  • savior #7
    a grafika amugy is a legnagyobb visszahuzo ero a jatekokban. mivel az extra dolgokat csak sok munkaval lehet kivitelezni, ezert inkabb kihagyjak azokat es egyszerusitenek a jatekmeneten.
    pl duke nukem 3d-ben mik voltak: szetloheto tereptargyak, kiloheto falak, felrobbanthato haz, mozi amiben vetitettek. a mai jatekokban nincs semmi ehhez hasonlo. azert, mert ha ilyenekkel toltenek meg, akkor az tobb honappal is eltolna a megjelenest, mert egy csomo plusz munkat rakna a grafikusok es a programozok fejere. a grafika tul gyorsan fejlodik, a jatekok fejlesztesi ideje pedig nem no ezzel aranyosan, eppen ezert a jatekmenet egyre jobban egyszerusodik.
  • savior #6
    a wii kb 5 evvel ezelotti grafikat mutat. eppen ezert joval gyengebb enginera van szukseg. a grafikusokbol is kevesebb kell, raadasul a tudasuknak sem kell a toppon lenni. nem mindegy, hogy amig egy utos wii jatekon dolgozik mondjuk 25 atlag tudasu ember, addig egy utos pc/ps3/xbox360 jatekon 100 profi.
  • Daryl Hall #5
    "Talán a Sega csábítsa vissza Yu Suzukit, adjon nekik 40 millió dollárt (ebből a nintendo fedezhetne 20 milliót), és adják ki wii exkluzívan a ShenMue 3mat!". Én pedig jövő hét szombaton szeretném, megnyeri az ötös lottót... Megsúgom Yu Suzuki már rég letett a Shenmue széria folytatásáról (a játéktörténelem legigazságtalanabb bukása), a jelenlegi SEGA pedig örül, ha túléli a következő üzleti évet és nem megy tönkre örökre.
  • lokko #4
    "szinte az összes kritika az egekig magasztalta" a MadWorld-öt? gyász ...
    színpocsék volt a MadWorld ... a brutális képi erőszak királyság, ha valami élvezhető játékmenetbe és egyéb tartalomba van vegyítve ... de itt nem van
  • zola2000 #3
    Miért is minimális a fejlesztési költség? Talán mert nem költöttek rá sokat, hd konzolra is lehet olcsón játékot csinálni, csak ne csodálkozzanak, hogy nem sokat adnak el, wiire is komoly fejlesztési költséggel készült igényes játék lett például a Zelda Twilight Princess, már túl van az ötmillión, a Metroid Prime 3 is, az a kétmillión, a külső kiadók meg azt mondták, hogy csak belsős nintendo címek tudnak jól fogyni, pedig három hete jelent meg csak japánban a Monster Hunter 3, és lassan elmegy belőle egymillió, nyugaton csak ősszel jön, ha olcsón fejlesztenek, akkor persze az nem fogy jól, legalább is a conduitnak is elvileg jó a motorja (érdekes én nem vettem észre), rövid gyenge a singlije, a multija is úgy xar ahogy van, a mad world grafikája is hulladék, a wiis Call Of Duty 3ból, és cod 5ből (a cod4 miért maradt ki?) is elment több mint egymillió, a Red Steel 2ből is, szal lehet igényes hc játékokat milliós nagyságrendben eladni wiire, aki meg olcsón akar wii hc játékot kiadni az meg ne károgjon hogy senkinek se kell a játéka. Talán a Sega csábítsa vissza Yu Suzukit, adjon nekik 40 millió dollárt (ebből a nintendo fedezhetne 20 milliót), és adják ki wii exkluzívan a ShenMue 3mat!