• zola2000
    #3
    Miért is minimális a fejlesztési költség? Talán mert nem költöttek rá sokat, hd konzolra is lehet olcsón játékot csinálni, csak ne csodálkozzanak, hogy nem sokat adnak el, wiire is komoly fejlesztési költséggel készült igényes játék lett például a Zelda Twilight Princess, már túl van az ötmillión, a Metroid Prime 3 is, az a kétmillión, a külső kiadók meg azt mondták, hogy csak belsős nintendo címek tudnak jól fogyni, pedig három hete jelent meg csak japánban a Monster Hunter 3, és lassan elmegy belőle egymillió, nyugaton csak ősszel jön, ha olcsón fejlesztenek, akkor persze az nem fogy jól, legalább is a conduitnak is elvileg jó a motorja (érdekes én nem vettem észre), rövid gyenge a singlije, a multija is úgy xar ahogy van, a mad world grafikája is hulladék, a wiis Call Of Duty 3ból, és cod 5ből (a cod4 miért maradt ki?) is elment több mint egymillió, a Red Steel 2ből is, szal lehet igényes hc játékokat milliós nagyságrendben eladni wiire, aki meg olcsón akar wii hc játékot kiadni az meg ne károgjon hogy senkinek se kell a játéka. Talán a Sega csábítsa vissza Yu Suzukit, adjon nekik 40 millió dollárt (ebből a nintendo fedezhetne 20 milliót), és adják ki wii exkluzívan a ShenMue 3mat!