Ötvös Tibor

Diablo III bejelentve!

Úgy tűnik mégis azoknak volt igazuk, akik az oldalak felvásárlása, valamint a teaser-poszterek alapján a Diablo harmadik eljövetére tippeltek, hiszen a mai napon a Blizzard hivatalosan is bejelentette a játékot!

Jelenleg is zajlik Párizsban a Blizzard Entertainment Worldwide Invitational rendezvénye, melyet a fejlesztők rögtön egy, - az igazat megvallva - már sokak által sejtett bejelentéssel kezdtek. Eszerint készül a Diablo III, melyet rögtön egy gameplay videóban is bemutattak.



A hírek szerint a harmadik rész szakít a 2D-s nézettel és egy felülnézeti, teljesen 3D-s megvalósítást alkalmaz majd. A játékban az összes eddigi karakter, szörny feltűnik majd, ám agyunkat ezúttal sem kell túlságosan megmozgatnunk játék közben. A prezentáció alatt Jay Wilson, a vezető programozó egy barbár harcossal kaszálta le a több száz ellenséget és rögtön le is szögezte, hogy a billentyűzethez szinte egyáltalán nem kell nyúlnunk.

Minden parancsot, inventoryt az egérrel tudunk kezelni. A környezet teljesen rombolható, ami állítólag nagyon is jól nézett ki. A konzolosoknak rossz hír, hogy a Diablo III csak PC-re érkezik.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Ravkin #39
    +1
  • Lost Lont #38
    Szerintem ott jön elő a különbség az 1 és 2 között, hogy az 1 az tristramot leszámítva végig föld alatt játszódik, míg a kettő nem, ettől a 2 sokkal "könnyedebb", míg az 1 darkosabb. Éppen ezért az 1-et singleben szoktam, a kettőt pedig multiban :D
  • Szefmester #37
    egyetértek :)
  • Fbn Lx #36
    nekem a diablo 1 tetszett a 2 az már nagyon trehány lett, játszhatatlanul monoton...
    ha már hack n slash, akkor titan quest, az viszont nagyon-nagyon jó volt...
    ez gyenge folytatásnak tűnik, eddig. grafikailag a titánt nem übereli, a videó alapján.
    hát ne visszafelé fejlődjünk már :/
  • Aquli #35
    "A játékban az összes eddigi karakter, szörny feltűnik majd" ezt honnan tudja?
    "Jay Wilson, a vezető programozó" Jay Wilson a lead designer, nem pedig programozó.
  • Szefmester #34
    muhaha.. Dx10.1 es játék lesz.. ATI párti lett a blizz.. az első jó dolog ebben a játékban:D
  • rolinev92 #33
    jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
  • kvp #32
    "a dio leginkább a80as évek eleji CRPGkre hajaz felépítésében"

    A diablo I anno a nethack kodjara epult. Ez egy roguelike jatek, amit anno meg karakteres terminalon jatszottak, viszont mar ott is felulnezetben lehetett latni a terepet. (a nethack-ben @ karakter volt a jatekos) A blizzard ezt fejelte meg egy izometrikus nezettel. A diablo II ugyanez volt, csak sokkal nagyobb vilaggal, de a joszemu programozo tovabbra is ott latta az aljan a negyzethalot.

    Megneztem a videot es nem lesz rossz jatek. Foleg a targyakra hato fizika az ami jo lett, a jatekmenet nem igazan ter el a regebbi tobbjatekosos valtozattol. A grafika pedig hozza a mai szinvonalat, a negyzethalo pedig tovabbra is ott van. Ha a wow-ot, ami jelenleg alapvetoen egy grafikus mud felfrissitenek egy ilyen harcrendszerrel, grafikaval es fizikai rendszerrel, akkor sokat dobna a szinvonalan. (persze akkor a legtobb mai jatekosnak tul nehez es/vagy veres lenne)
  • feamatar #31
    persze teljesen igazad van, a dio leginkább a80as évek eleji CRPGkre hajaz felépítésében ezért is hack and slash és nem rpg, sztem se tesz valamit rpgvé az hogy van benne pár statisztika és ütni kell
  • Szefmester #30
    akkor építsen a statisztikákra.. mint pl a dnd alapú cuccok.. de ne arra alapozzon hogy egy bogárrajból kiesik egy teljes fémvértezet.. ráadásul ereklye erejű..
    számomra egy crpg nem randommapokon álló vég nélküli kaszabolást jelent.. ha nem csak harc útján jutsz a végére az is jó megoldás.. de itt a karakterfejlődés kimerül az új skillekben.. és SZTEM az hogy nem bárdal hanem tűzgolyóval vagy méreggel ölöm meg az ellenfelem nem mutat különbséget a kasztok között..