• kvp
    #32
    "a dio leginkább a80as évek eleji CRPGkre hajaz felépítésében"

    A diablo I anno a nethack kodjara epult. Ez egy roguelike jatek, amit anno meg karakteres terminalon jatszottak, viszont mar ott is felulnezetben lehetett latni a terepet. (a nethack-ben @ karakter volt a jatekos) A blizzard ezt fejelte meg egy izometrikus nezettel. A diablo II ugyanez volt, csak sokkal nagyobb vilaggal, de a joszemu programozo tovabbra is ott latta az aljan a negyzethalot.

    Megneztem a videot es nem lesz rossz jatek. Foleg a targyakra hato fizika az ami jo lett, a jatekmenet nem igazan ter el a regebbi tobbjatekosos valtozattol. A grafika pedig hozza a mai szinvonalat, a negyzethalo pedig tovabbra is ott van. Ha a wow-ot, ami jelenleg alapvetoen egy grafikus mud felfrissitenek egy ilyen harcrendszerrel, grafikaval es fizikai rendszerrel, akkor sokat dobna a szinvonalan. (persze akkor a legtobb mai jatekosnak tul nehez es/vagy veres lenne)