• Yeti
    #33
    Nem az a lényeg, hogy ha látsz egy reklámot, akkor menj el a boltba egyből venni az adott terméknél(mármint pl a Fanta esetében, de pl már egy Tesco reklám már teljesen más tészta). Ezeket azért reklámozzák, hogy kialakítsák az emberekben a márkatudatosságot. Pl ezért van az, hogy ha colaról van szó, akkor az embernek nem a Pepsi név ugrik be elsőre, hanem a Coca-Cola. Ugye pl Amerikában csak Coke-nak híváják, és ha valaki colat akar inni, akkor azt mondja hogy "i'll have a coke", annyira nyomják a márkát, hogy szinte eszébe sem jut az embernek arrafelé, hogy más féle cola létezik egyáltalán, de még van számtalan példa, pl pzsre is azt mondják, hogy kleenex, vagy mp3 lejátszó ipod(a tájékozatlanok azt sem tudják, hogy az egy márka, minden mp3 lejátszót így hívnak). És ezt a hatást csak úgy lehet elérni, ha orrbaszájba reklámoznak valamit.

    Egyébként a cikkhez is hozzászólva, a reklámok valószínüleg 2 féleképpen fognak feltünni, pl sok játékot reklámokért cserébe ingyen/olcsóbban használhatsz(ezek lesznek a durvább reklámok, akár egy fél perces megszakítás közben benyomnak egy spotot mondjuk óránként). A másik módszer meg az lesz, amit már sokan írtatok, hogy a játékba beleillesztkedve lesznek elhelyezve. Ráadásul véleményem szerint ebben az esetben is lehet, hogy a piaci verseny rákényszeríti őket, hogy olcsóbban adják a játékot, hiszen a reklámok miatt erre lehetőség lesz(de lehet hogy naív vagyok...). Viszont szerintem téves az az elképzelés, hogy attól, hogy egy játék szebb/jobb többe kerül mint egy 5 évvel ezelőtti játék. Ugyanis ezeket nem az teszi lehetővé, hogy több pénzt fektetnek bele, hanem egyszerűen a hardware és a fejlesztő eszközök feljlődése.