13
-
HUmanEmber41st #13 Nah ez lol. Még egy Counter St. csak éppen más "ruhában".
Időlimit? : van 1 perced hatástalanítani a bombát..
Taktika? : kempeljük be ( bújjunk el) aztán lőjük le, aki arra jön..
Szabadság?: oda bújsz, ahova akarsz :) :) vagy éppen eldöntheted, melyik bomba helyre viszed a csomagot .. :)
Taktika és FPS?
Talán akkor beszélhetnénk róla, ha olyasmi lenne, mint a Total Annihilation,és a Savage játékmenete összegyúrva. Az lenne a király! Persze lehet időlimitet is berakni, ilyenkor az nyer, akinek több pontja van. Nem jó az olyan kör, ami akár 2 óráig is tarthat..
De azt nem értem, miért nem kérdezik meg a játékosokat már egyszer, h mivel is tolnák szívesen??? -
PoisonBorz #12 ...majd ha látok valamit, esetleg elhiszem.
Eddig ilyen típusú fps-ben a Deus Ex volt ilyen (talán, csak azért említem mert szerintem a történelem legjobb játéka, de mind1 :P) Ehhez elsősorban egy erős AI és rengeteg háttérmunka kell, 0 scripteléssel. (A DE-et sem ilyenre tervezték, eredetileg, csupán 5 évig húzódott a fejlesztés teljes újraírásokkal, ezért van benne annyi tartalom -> újrajátszhatóság)
De ilyen elcsépelt patrióta-sztorival, pláne időlimittel, úgy, hogy még semmit sem árultak el az egészről, hát izé... -
Morden23 #11 "Egy dologból van nagyon kevés, méghozzá az időből. Tehát bármelyik utat is választjuk, kapkodni kell a lábainkat, ha nem akarunk több millió emberrel együtt a levegőbe repülni."
VS.
"A játék igazi karakterét a szabadság fogalmának újradefiniálása rajzolja ki."
Van egy jópofa kifejezés: a "szabadság illúziója". Tehát egyik oldalról azt mondják, hogy újradefiniálják a szabadságérzetet, satöbbi, és közben egy időkorláttal negálják azt a problémát, hogy esetleges játékosok túlzottan is szabadok akarnának lenni a játékban.
Tehát 20.000 féle út létezik, de csak a legrövidebben, legyegyenesebben van időd végigszaladni. Cseles. -
haxoror #10 "Egy dologból van nagyon kevés, méghozzá az időből. Tehát bármelyik utat is választjuk, kapkodni kell a lábainkat, ha nem akarunk több millió emberrel együtt a levegőbe repülni."
Na innentől ez engem nem érdekel, utálom ha időre kell rohangálni -
irkab1rka #9 GTA SA és kész.
Amúgy a sztorit talán úgy lehetne feldobni, hogy nem terroristákat keresel, hanem mondjuk élsz egy országban, amit egy atomhatalom megszáll...
Na persze ez lehet, hogy túl reális sztori :)))) -
heyman8909 #8 Egyetértek m4g1ccel, ha úgy tudnánk egymás után 100x végigjátszani a játékot, hogy külön szálakon jutunk el a happy endhez, akkor az nagy áttörés lenne a játékban. -
#7 az lenne az iagzi szabadság beállhatnánk a teroristák közé de közbe kémként vagyunk a volt csapatunkba és ott is henteljük őket mega feladatok magakadályozásával foglalkozhatnánk -
snorbi #6 Kicsit régimódi vagyok, de FPS + stratégia nálam még mindig a Giants: Citizen Kabuto-t jelenti
Ha esetleg valaki tud hasonló stílusú játékról (pláne rajzfilmes stílusban), akkor plíz ossza meg velem... -
Elijah #5 Egyetértek Sir Quno Jedi-vel!
NEm elhet élvezni,msá szempontból viszotn élvezetesebb lesz.
De attól még nem lesz okosabb az ember.
-
#4 Számomra még mindig vicces ez a comics-féle színvilág... De hogy 2007 végére mi lesz ebből, hát izzé... Mindenesetre lehet, hogy jó lesz!
Az idő limites dolog annyira nem gáz sztem. Nyilván emberi mértékben lesz megszabva... bár sztem inkább az lesz, hogy az elején az ember taktikázik, aztán átfordul az egész szépen megfontolt henteléssé! -
#3 Semmit sem rühellek jobban, mint az időre menő, kapkodós játékokat, mivel ez nagyjából ki is zárja a taktikát/stratégiát/logikát stb. -
m4G1c #2 Az lenne az igazi szabadság, ha nem lenne muszáj elérni pl. egy repülőt, nem kötelező megölni valakit... tehát a "mi lenne ha?" - vonalon futna a sztori mindvégig. Persze picit komplikált, de ezért vagyunk mi csak a játékosok ők meg a fejlesztők. -
heyman8909 #1 nah, erre kíváncsi leszek, mármint az "új" szabadságra
(^^)
sok sikert hozzá!