Németh Szabolcs
WarPath - FPS olcsóért
A Digital Extremes a Pariah után ismét az FPS-ek világában próbál szerencsét. WarPath névre keresztelt öldöklősük tavasszal érkezik.
A Pariah nem aratott osztatlan sikert a játékosok körében. Ha csúnyán szeretnénk fogalmazni, azt mondhatjuk, hogy a programot bebukták a fejlesztők. Valószínűleg az öcsike kétes hírneve is arra sarkalta a DE-t, hogy ne állítsák le a turbinákat, hanem inkább tekerjenek még kettőt a fokozaton és egy másik olcsó FPS-sel hódítsák meg a piacot. Valóban igen kedvező ára lesz a programnak: ha az információink nem tévesek, akkor a játék ára alig fogja elérni a 4000 forintot.
Hál' istennek nem csak pénz kérdése egy játék minősége, de az Unreal-motorját használó WarPathról a Groove Games első embere, Jon Walsh kissé elfogultan nyilatkozott: "Ezzel a játékkal vissza akarunk menni az időben oda, ahonnan a multi-FPS elindult hódító útjára. Meg szeretnénk mutatni mindenkinek, hogy milyen is egy igazi FPS. Gyors akciók, szép grafika és a legfontosabb, szórakoztató játékmenet." Nos, ez persze mind csak szöveg, leírva minden nagyon jól hangzik, de a magyar ember már megtanulhatta - és április után ismét megtanulja -, hogy csak annak higgyen, amit a saját szemével lát, saját bőrén tapasztal. Most nézzük mit is várhatunk a WarPathtól.
A programban három, tulajdonságaiban, erényeiben, hátrányaiban, személyiségében teljesen eltérő faj közül választhatunk, amelyek mindegyike egyedülálló fegyverarzenált vonultat fel. Ha megunjuk a gyaloglást, négy földi jármű lehet a segítségünkre. Ha a gyakorlást unjuk meg, akkor 25 többjátékos terep vár felfedezésre. Ha éppen nincsen egy haverunk sem, aki játszana velünk, akkor sincs semmi gond: a WarPatht akár 32 bottal karöltve és négy móddal színesítve (death match, team death match, capture the flag, frontline assault) is élvezhetjük. A technikai részről annyit tudunk, hogy az Unreal-engine mellett a Karma fizikai motorja szolgálja majd az élethűséget.
Ránézve a tálcára megállapíthatjuk, hogy már nem is kell sokat várnunk arra, hogy megtapasztaljuk, hogy a szépreményű Pariah homályos csillogása után a WarPath fel tud-e nőni a feladathoz, megfelelni a mai követelményeknek. A többjátékos demó már letölthető.
Hivatalos oldal
A Pariah nem aratott osztatlan sikert a játékosok körében. Ha csúnyán szeretnénk fogalmazni, azt mondhatjuk, hogy a programot bebukták a fejlesztők. Valószínűleg az öcsike kétes hírneve is arra sarkalta a DE-t, hogy ne állítsák le a turbinákat, hanem inkább tekerjenek még kettőt a fokozaton és egy másik olcsó FPS-sel hódítsák meg a piacot. Valóban igen kedvező ára lesz a programnak: ha az információink nem tévesek, akkor a játék ára alig fogja elérni a 4000 forintot.
Hál' istennek nem csak pénz kérdése egy játék minősége, de az Unreal-motorját használó WarPathról a Groove Games első embere, Jon Walsh kissé elfogultan nyilatkozott: "Ezzel a játékkal vissza akarunk menni az időben oda, ahonnan a multi-FPS elindult hódító útjára. Meg szeretnénk mutatni mindenkinek, hogy milyen is egy igazi FPS. Gyors akciók, szép grafika és a legfontosabb, szórakoztató játékmenet." Nos, ez persze mind csak szöveg, leírva minden nagyon jól hangzik, de a magyar ember már megtanulhatta - és április után ismét megtanulja -, hogy csak annak higgyen, amit a saját szemével lát, saját bőrén tapasztal. Most nézzük mit is várhatunk a WarPathtól.
A programban három, tulajdonságaiban, erényeiben, hátrányaiban, személyiségében teljesen eltérő faj közül választhatunk, amelyek mindegyike egyedülálló fegyverarzenált vonultat fel. Ha megunjuk a gyaloglást, négy földi jármű lehet a segítségünkre. Ha a gyakorlást unjuk meg, akkor 25 többjátékos terep vár felfedezésre. Ha éppen nincsen egy haverunk sem, aki játszana velünk, akkor sincs semmi gond: a WarPatht akár 32 bottal karöltve és négy móddal színesítve (death match, team death match, capture the flag, frontline assault) is élvezhetjük. A technikai részről annyit tudunk, hogy az Unreal-engine mellett a Karma fizikai motorja szolgálja majd az élethűséget.
Ránézve a tálcára megállapíthatjuk, hogy már nem is kell sokat várnunk arra, hogy megtapasztaljuk, hogy a szépreményű Pariah homályos csillogása után a WarPath fel tud-e nőni a feladathoz, megfelelni a mai követelményeknek. A többjátékos demó már letölthető.
Hivatalos oldal