Ötvös Tibor
Nem tetszik a rajongóknak a Fifa '16 passzrendszere
A veterán Fifa-játékosok nem tudnak kibékülni a Fifa '16 új passzrendszerével, míg az új belépőknek nagyon fekszik a megoldás.
Megjelent a Fifa '16 és kíváncsian vártuk, hogy vajon mennyire tudja felvenni a harcot a Pro Evolution Soccer idei, remek kiadásával. A visszajelzések szerint az EA Sports új megoldásai nem nagyon nyerték el a régi rajongók tetszését. Valójában kimondottan a passzrendszerre utalnak a vásárlók. Elmondásuk szerint nagyon gyengén lettek megoldva az első érintések, gyengék a lövések, erőtlenek a passzok és a legtöbb esetben nem abba az irányba megy a labda, amerre szánták.
Röviden: az a taktika, ami a Fifa '15-ben működött, az az új kiadásban nem biztos, hogy beválik. Azonban ha kicsit jobban megnézzük a franchise-t, akkor kiderül, hogy ez nagyjából minden évben így van. Vegyük csak a tavalyi kiadást. Ott multiban szinte minden alkalommal a Real Madrid ellen kellett megmérkőznünk, hiszen a hihetetlen sebességüknek köszönhetően a legtöbb játékos ezt a csapatot választotta ki.
Az EA Sports az ügyre reagálva elárulta, hogy teljesen szándékosan vettek vissza asebességből és próbálták felerősíteni a középpályát. Ha ugyanis Ronaldo vagy Bale a kapu előtt volt, nagyon ritkán hagyták ki a helyzetet. A '16-os részben azonban már nagy eséllyel veszik fel a védők a sztárjátékosokat és így jóval kiegyenlítettebb a küzdelem. A rajongók eme erőviszony-kiegyenlítés miatt érzik azt, hogy lassabb és unalmasabb lett egy-egy mérkőzés.
A helyzet az, hogy a Fifa '16-ban a türelmes passzjáték válik csak be és így szinte mindenkinek újra kell tanulnia a játékot. Ez persze nem gond (legalábbis nekünk nem okozott nagy problémát), hiszen így egyenlő esélyekkel indulunk a multis mérkőzéseken. A játékról részletes kritikánk hamarosan olvasható lesz.
Megjelent a Fifa '16 és kíváncsian vártuk, hogy vajon mennyire tudja felvenni a harcot a Pro Evolution Soccer idei, remek kiadásával. A visszajelzések szerint az EA Sports új megoldásai nem nagyon nyerték el a régi rajongók tetszését. Valójában kimondottan a passzrendszerre utalnak a vásárlók. Elmondásuk szerint nagyon gyengén lettek megoldva az első érintések, gyengék a lövések, erőtlenek a passzok és a legtöbb esetben nem abba az irányba megy a labda, amerre szánták.
Röviden: az a taktika, ami a Fifa '15-ben működött, az az új kiadásban nem biztos, hogy beválik. Azonban ha kicsit jobban megnézzük a franchise-t, akkor kiderül, hogy ez nagyjából minden évben így van. Vegyük csak a tavalyi kiadást. Ott multiban szinte minden alkalommal a Real Madrid ellen kellett megmérkőznünk, hiszen a hihetetlen sebességüknek köszönhetően a legtöbb játékos ezt a csapatot választotta ki.
Az EA Sports az ügyre reagálva elárulta, hogy teljesen szándékosan vettek vissza asebességből és próbálták felerősíteni a középpályát. Ha ugyanis Ronaldo vagy Bale a kapu előtt volt, nagyon ritkán hagyták ki a helyzetet. A '16-os részben azonban már nagy eséllyel veszik fel a védők a sztárjátékosokat és így jóval kiegyenlítettebb a küzdelem. A rajongók eme erőviszony-kiegyenlítés miatt érzik azt, hogy lassabb és unalmasabb lett egy-egy mérkőzés.
A helyzet az, hogy a Fifa '16-ban a türelmes passzjáték válik csak be és így szinte mindenkinek újra kell tanulnia a játékot. Ez persze nem gond (legalábbis nekünk nem okozott nagy problémát), hiszen így egyenlő esélyekkel indulunk a multis mérkőzéseken. A játékról részletes kritikánk hamarosan olvasható lesz.