MTI
Tesztverzióban már elérhető a BKV új honlapja
Tesztverzióban már elérhető a BKV új honlapja, amely szerkezetében és külalakjában is megváltozott. A honlap egyelőre nem működik megbízhatóan. A BKV szerint honlapjuk még fejlesztés alatt van, és folyamatosan javítják.
A BKV az eddigi sötétkékről fehérre cserélte a háttérszínt honlapján, módosította a főbb grafikai elemeket, valamint átdolgozta az útvonaltervezőt. A tesztüzem alatt tesztek szerint az útvonaltervező többször is bonyolultabb útvonalat adott meg, vagy több gyaloglást számolt a szükségesnél. A program Ferihegy 1-es terminál címére keresve többször a kifutópálya közepét adta meg kiinduló pontnak, ahonnan sétát ajánlott, ezzel a tervezett utazás időtartamát is jelentősen meghosszabbította. Előfordult az is, hogy a 33-as busz Dombóvári úti megállójától 20 kilométeres sétát javasolt Ferihegyig a tervező, így a becsült utazási idő 7 óra 28 percre jött ki.
Vitézy Dávid, a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) szóvivője szerint az új honlap a korábbinál semmivel nem jobb; a rendszer az útvonaltervező hibái miatt használhatatlan, pedig a fejlesztés több mint 10 millió forintba került. A VEKE azt javasolja, hogy teljesen dolgozzák át a honlapot, vegyék figyelembe a jó európai példákat, a működésképtelen rendszerre pedig ne költsenek több közpénzt. Az egyesület tapasztalatai szerint a kereső nem ismeri a metrómegállók nevét, a MÁV-ot és a Volánbuszt, a gyaloglásnál a terepkülönbséget, és mindig csak egy ajánlatot ad, alternatív útvonalat nem.
A BKV szerda délutáni közlése szerint a honlap egyelőre tesztverzióban működik, folyamatosan érkeznek a visszajelzések a céghez, ezek alapján javítják a szolgáltatásokat. Mint közleményükben írták, minden beérkező észrevételt megvizsgálnak, és végrehajtják a szükséges javításokat, hangolásokat.
A BKV az eddigi sötétkékről fehérre cserélte a háttérszínt honlapján, módosította a főbb grafikai elemeket, valamint átdolgozta az útvonaltervezőt. A tesztüzem alatt tesztek szerint az útvonaltervező többször is bonyolultabb útvonalat adott meg, vagy több gyaloglást számolt a szükségesnél. A program Ferihegy 1-es terminál címére keresve többször a kifutópálya közepét adta meg kiinduló pontnak, ahonnan sétát ajánlott, ezzel a tervezett utazás időtartamát is jelentősen meghosszabbította. Előfordult az is, hogy a 33-as busz Dombóvári úti megállójától 20 kilométeres sétát javasolt Ferihegyig a tervező, így a becsült utazási idő 7 óra 28 percre jött ki.
Vitézy Dávid, a Városi és Elővárosi Közlekedési Egyesület (VEKE) szóvivője szerint az új honlap a korábbinál semmivel nem jobb; a rendszer az útvonaltervező hibái miatt használhatatlan, pedig a fejlesztés több mint 10 millió forintba került. A VEKE azt javasolja, hogy teljesen dolgozzák át a honlapot, vegyék figyelembe a jó európai példákat, a működésképtelen rendszerre pedig ne költsenek több közpénzt. Az egyesület tapasztalatai szerint a kereső nem ismeri a metrómegállók nevét, a MÁV-ot és a Volánbuszt, a gyaloglásnál a terepkülönbséget, és mindig csak egy ajánlatot ad, alternatív útvonalat nem.
A BKV szerda délutáni közlése szerint a honlap egyelőre tesztverzióban működik, folyamatosan érkeznek a visszajelzések a céghez, ezek alapján javítják a szolgáltatásokat. Mint közleményükben írták, minden beérkező észrevételt megvizsgálnak, és végrehajtják a szükséges javításokat, hangolásokat.