8
-
mujahedin #8 nocsak 1 év alatt sikerült idáig eljutni(kb 1 éve szivárgott ki az első teszt elérés)? Grat b+
gondolom a nokiás dobozok se annak a kb 1 programozónak ment aki hobbiból csinálja ha kedve van hozzá... -
drwho #7 Már nem azért, de egy keresőben ma már arra szerintem fel kell készülni, hogy a megálló részeire is találatot adjon a kereső és utólag ki lehessen választani a célállomást... Ezt a legtöbb oldal már tudja, sőt sok esetben AJAX-os megoldással már a begépelt szövegre is dobálják a találatokat és lehet onnét kattintással választani... Mi ebben a nagy cucc? -
gyussz7 #6 Szerintem elég gagyik a gombok. A Microsoft FrontPage jut eszembe róla :P -
iambg #5 Na most megnyugodtam, most hogy ez megvan már biztos nem lesznek retkesek a buszok -
bakagaijin #4 Szerintem a régi egész használható volt. Puritán, de működőképes, alacsonyabb teljesítményű mobil eszközökről is. Itt sajnos tényleg érvényes az a mondat, hogy "régebben jobb volt a ..."
Az MTI meg javítsa ki magát: ismeri a megállókat, HA azt mondod hogy ez egy megálló (felső gombsor). Mondjuk iszony gáz módon csinálták meg: tudnod kell egész pontosan mely vonalon is helyezkedik el az a megálló, de ettől függetlenül az a mondat nem igaz, hogy nem ismeri őket. -
GabiWong #3 Hány nokiás dobozba kerülhetett ez parizeres ? -
Laurion #2 A Kisalföld Volánt kellene példának venni: ők egyszerűen összeépítették a győri útvonaltervezőjüket a Google Maps-szel. A felülete ugyan erősen a kilencvenes éveket idézi :) de kifogástalanul működik.
Föl nem foghatom, miért kell saját külön térképet használnia a BKV-nek, ami még rosszabb is, amikor ott a mindenki által ismert, plusz funkciók garmadájával rendelkező, felhasználóbarát, kényelmes Google Maps. Illetve felfogom: sok a zseb a haverok/párttársak/üzletfelek kabátjain, be kell tömni azokat. -
chronos75 #1 BKV Plus