8
  • mujahedin
    #8
    nocsak 1 év alatt sikerült idáig eljutni(kb 1 éve szivárgott ki az első teszt elérés)? Grat b+
    gondolom a nokiás dobozok se annak a kb 1 programozónak ment aki hobbiból csinálja ha kedve van hozzá...
  • drwho
    #7
    Már nem azért, de egy keresőben ma már arra szerintem fel kell készülni, hogy a megálló részeire is találatot adjon a kereső és utólag ki lehessen választani a célállomást... Ezt a legtöbb oldal már tudja, sőt sok esetben AJAX-os megoldással már a begépelt szövegre is dobálják a találatokat és lehet onnét kattintással választani... Mi ebben a nagy cucc?
  • gyussz7
    #6
    Szerintem elég gagyik a gombok. A Microsoft FrontPage jut eszembe róla :P
  • iambg
    #5
    Na most megnyugodtam, most hogy ez megvan már biztos nem lesznek retkesek a buszok
  • bakagaijin
    #4
    Szerintem a régi egész használható volt. Puritán, de működőképes, alacsonyabb teljesítményű mobil eszközökről is. Itt sajnos tényleg érvényes az a mondat, hogy "régebben jobb volt a ..."

    Az MTI meg javítsa ki magát: ismeri a megállókat, HA azt mondod hogy ez egy megálló (felső gombsor). Mondjuk iszony gáz módon csinálták meg: tudnod kell egész pontosan mely vonalon is helyezkedik el az a megálló, de ettől függetlenül az a mondat nem igaz, hogy nem ismeri őket.
  • GabiWong
    #3
    Hány nokiás dobozba kerülhetett ez parizeres ?
  • Laurion
    #2
    A Kisalföld Volánt kellene példának venni: ők egyszerűen összeépítették a győri útvonaltervezőjüket a Google Maps-szel. A felülete ugyan erősen a kilencvenes éveket idézi :) de kifogástalanul működik.

    Föl nem foghatom, miért kell saját külön térképet használnia a BKV-nek, ami még rosszabb is, amikor ott a mindenki által ismert, plusz funkciók garmadájával rendelkező, felhasználóbarát, kényelmes Google Maps. Illetve felfogom: sok a zseb a haverok/párttársak/üzletfelek kabátjain, be kell tömni azokat.
  • chronos75
    #1
    BKV Plus