Szekeres Viktor
Súlyos bukta a Horrorra akadva 5
Az év első horrorparódiája nagy siker volt, azonban a tízszer annyi pénzből gyártott Horrorra akadva 5 már inkább tekinthető bukásnak. Ilyen gyengén Horrorra akadva-film még nem teljesített mozikban.
Amerikában pénteken mutatták be a Horrorra akadva 5. részét (Scary Movie), azonban a horrorparódia szereplése minden előzetes várakozást alulmúlt. Pedig az elemzők nem szálltak el, amikor legalább 20 milliós nyitóhétvégét vártak a filmtől. Egyrészt azért, mert az év elején bemutatott A Haunted House című horrorparódia is nagyjából ezen a szinten nyitott, másrészt mert az eddigi négy Horrorra akadva-film közül három nemhogy 20, de 40 millió dollár fölött debütált, mindössze a 2. résznek kellett beérnie 20 millió dolláros nyitóhétvégével.
A 2006-os Horrorra akadva 4 például 40 milliós start után csak Amerikában 90 millió dollár bevételt szedett össze, azonban az idei epizód pénteken mindössze 4-5 millió dollár bevételt generált az első becslések szerint. Ez a teljesítmény pedig az előrejelzések szerint mindössze 11-12 milliós bemutatkozó hétvégére lesz elegendő, mely mindenképpen bukásnak számít, nem csak a 20 milliós gyártási költség, és a legalább 40 milliós marketingköltés miatt.
Amerikában pénteken mutatták be a Horrorra akadva 5. részét (Scary Movie), azonban a horrorparódia szereplése minden előzetes várakozást alulmúlt. Pedig az elemzők nem szálltak el, amikor legalább 20 milliós nyitóhétvégét vártak a filmtől. Egyrészt azért, mert az év elején bemutatott A Haunted House című horrorparódia is nagyjából ezen a szinten nyitott, másrészt mert az eddigi négy Horrorra akadva-film közül három nemhogy 20, de 40 millió dollár fölött debütált, mindössze a 2. résznek kellett beérnie 20 millió dolláros nyitóhétvégével.
A 2006-os Horrorra akadva 4 például 40 milliós start után csak Amerikában 90 millió dollár bevételt szedett össze, azonban az idei epizód pénteken mindössze 4-5 millió dollár bevételt generált az első becslések szerint. Ez a teljesítmény pedig az előrejelzések szerint mindössze 11-12 milliós bemutatkozó hétvégére lesz elegendő, mely mindenképpen bukásnak számít, nem csak a 20 milliós gyártási költség, és a legalább 40 milliós marketingköltés miatt.