Berta Sándor
A háztartási eszközöknél erősít a Samsung
A dél-koreai óriáscég az üzleti esztendő utolsó negyedévében 9 billió wonos nyereségről számolt be és már merész terveket szövöget: a fehéráruk terén is átvennék az uralmat.
A nyilvánosságra hozott eredmények érthetően derűlátásra adnak okot és a gyártó fenntartandó a növekedést új területeken jelenne meg, illetve új piacokat hódítana meg. Yoon Bo-keun, a Samsung egyik vezetője elmondta, hogy az okostelefonok, a memóriák, a kijelzők és a televíziók mellett 2015-ig a fehéráruk, vagyis a háztartási berendezések és az egészségügyi termékek piacán is vezető pozícióba akarnak kerülni.
A hűtő 8 collos LCD-jén naptáron bejelölhetjük az ételek lejáratát vagy akár recepteket, egyéb szoftvereket tölthetünk le rá vezetéknélküli kapcsolaton át
A vállalat először hűtőszekrényeket dobna piacra, majd az egészségügyi készülékek piacán jelenne meg és 2020-ig 1,2 billió wont fordítana egészségügyi cégek felvásárlására. Ez gyakorlatilag közvetlen hadüzenetet jelent az Electroluxnak, a Panasonicnak, a Siemensnek és más társaságoknak, de csak így látják lehetségesnek a forgalmuk nagyarányú növelését.
Yoon Bo-keun 2011-ig a Samsung televíziórészlegét vezette, ezért sokan csak Mister TV-nek nevezik. Vezetésével vált a cég a televíziópiac meghatározó szereplőjévé és mindez akkor valósult meg, amikor a Sony, a Panasonic és a Sharp ezen a területen már évek óta folyamatosan veszteségeket könyveltek el. "Biztos vagyok abban, hogy 2015-ig mi leszünk az első számú háztartási berendezéseket gyártó konszern és 18 milliárd dolláros forgalomra teszünk majd szert" - jelentette ki Yoon Bo-keun.
A cég mosógépe okostelefonról vezérelhető
Az IDC piackutató cég tavaly decemberben azt prognosztizálta, hogy még évekig folytatódhat a Samsung kontra Apple verseny. A dél-koreai gyártó 500 millió mobiltelefont szállítana le az idén, ezek közül mintegy 350 millió okostelefon lesz. Lee Kun Hee, a Samsung Electronics Co. elnöke nemrég azt szorgalmazta, hogy az alkalmazottak fejlesszenek ki új üzleti modelleket azért, hogy az egyre növekvő konkurenciával és a gyenge világgazdasággal szemben is helyt tudjanak állni. "Új üzleti területeket kell találnunk, mert ezektől függ a Samsung jövője" - tette hozzá.
A nyilvánosságra hozott eredmények érthetően derűlátásra adnak okot és a gyártó fenntartandó a növekedést új területeken jelenne meg, illetve új piacokat hódítana meg. Yoon Bo-keun, a Samsung egyik vezetője elmondta, hogy az okostelefonok, a memóriák, a kijelzők és a televíziók mellett 2015-ig a fehéráruk, vagyis a háztartási berendezések és az egészségügyi termékek piacán is vezető pozícióba akarnak kerülni.
A hűtő 8 collos LCD-jén naptáron bejelölhetjük az ételek lejáratát vagy akár recepteket, egyéb szoftvereket tölthetünk le rá vezetéknélküli kapcsolaton át
A vállalat először hűtőszekrényeket dobna piacra, majd az egészségügyi készülékek piacán jelenne meg és 2020-ig 1,2 billió wont fordítana egészségügyi cégek felvásárlására. Ez gyakorlatilag közvetlen hadüzenetet jelent az Electroluxnak, a Panasonicnak, a Siemensnek és más társaságoknak, de csak így látják lehetségesnek a forgalmuk nagyarányú növelését.
Yoon Bo-keun 2011-ig a Samsung televíziórészlegét vezette, ezért sokan csak Mister TV-nek nevezik. Vezetésével vált a cég a televíziópiac meghatározó szereplőjévé és mindez akkor valósult meg, amikor a Sony, a Panasonic és a Sharp ezen a területen már évek óta folyamatosan veszteségeket könyveltek el. "Biztos vagyok abban, hogy 2015-ig mi leszünk az első számú háztartási berendezéseket gyártó konszern és 18 milliárd dolláros forgalomra teszünk majd szert" - jelentette ki Yoon Bo-keun.
A cég mosógépe okostelefonról vezérelhető
Az IDC piackutató cég tavaly decemberben azt prognosztizálta, hogy még évekig folytatódhat a Samsung kontra Apple verseny. A dél-koreai gyártó 500 millió mobiltelefont szállítana le az idén, ezek közül mintegy 350 millió okostelefon lesz. Lee Kun Hee, a Samsung Electronics Co. elnöke nemrég azt szorgalmazta, hogy az alkalmazottak fejlesszenek ki új üzleti modelleket azért, hogy az egyre növekvő konkurenciával és a gyenge világgazdasággal szemben is helyt tudjanak állni. "Új üzleti területeket kell találnunk, mert ezektől függ a Samsung jövője" - tette hozzá.