Ötvös Tibor

Érdekes lesz a Sniper: Ghost Warrior 2

A tavaly megjelent Sniper: Ghost Warrior egy erős közepes alkotás volt. Akadtak benne jó megoldások és hangulatilag is rendben volt, de az aktuális Call of Duty mellett egyszerűen nem rúghatott labdába.

Ettől függetlenül a City Interactive alkotása milliós példányszámban talált gazdára, ami miatt egyértelmű volt, hogy folytatódhat a bevetés. Nem sokan kapták fel a fejüket a bejelentésre, de a korábban kikerült képek és az első infók alapján érdemes foglalkozni a programmal, mely a nevető harmadik is lehet a Modern Warfare 3 és a Battlefield 3 csatájában.



A City Interactive berkeiben készülő Sniper: Ghost Warrior 2 ugyanis már most gyönyörűen fest. Ez mondjuk nem is csoda, hiszen a csapat a Crytek CryEngine 3-mát használja fel a programhoz, mely a Crysis 2-t is hajtotta. Ezen felül a játékmenetben is történtek változtatások. Az eredeti elképzelés maradt, így - mivel egy mesterlövészt alakítunk - továbbra is a csendes és távolról elvégzett gyilkosságok dominálnak majd, de lesznek akciódús csaták is.

A sorozatban most debütálnak majd a vezethető járművek. Ezekbe természetesen nem pattanhatunk bele csak úgy, hanem lesznek olyan részek, melyeknél kénytelenek leszünk például motort vezetni, ami egy kis változatosságot visz a játékmenetbe. A történet során számos helyszínre eljutunk majd, így városi, dzsungel, hegyvidéki és tundra környezetben is kalandozhatunk.



Miel a valóságban sem magányos harcosok a mesterlövészek, így mi is kapunk egy társat, aki nagy segítségünkre lesz. Az úgynevezett "spotter" szerepe kulcsfontosságú, hiszen ő adja majd meg a szél erősségét, a becsült távolságot és a célszemélyt is, szóval érdemes lesz vigyázni rá. Ebből szinte adja magát a ko-op játékmód megjelenése, mely szerencsére a fejlesztőknek is eszébe jutott.

A sikeres és csendben elkövetett gyilkosságokat jutalmazza a játék, a legtöbb esetben ez egy brutális animáció képében jelenik majd meg. Visszatér a "lövedék kamera" is. Ilyenkor végigkövethetjük a lőszer útját a fegyverünk csövétől az áldozatig.

A Sniper: Ghost Warrior 2 nagyon érdekesnek tűnik és a fejlesztők szerint a játék történetén díjnyertes írók dolgoztak, így azzal sem lesz majd gond. A megjelenés jövő év elején várható.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • RoyalPredator #40
    Gumicsirke.
  • KopaszIsten #39
    "@ Becenev: Warn után pattogsz?"

    Royal én egyedül téged látlak pattogni. Nehezedre esik kulturáltan beszélni a másikkal? Ez jellembeli hibára utal.
  • beceneev #38
    Megteszem a számokat és ha nyerek egy részét neked adom :)
    Szerintem nem fogunk csalódni a játékban. Nyilván nem szabad hatalmas elvárásokat hozzá fűzni, de összeségében biztos vagyok benne h élvezhető lesz.
  • RoyalPredator #37
    Nyertes lottó számok:
    8 11 16 27 32

    Idő kérdése, és megnyered vele az ötöst.

    De figyelj már. Egy játékot meg lehet ítélni megjelenés előtt.
    ( Sőt, sokkal jobb ha leírod magadban, aztán pozitívan csalódsz )
    Én már jóideje tesztelek játékokat, és pont ahogy Otherworld Zoly mondja, egy érzéke lesz az embernek. Mivel egészen HOM-ra hajaz a cucc, méginkább elhiszem, hogy egy selejt lesz. De legyen majd neked igazad, azzal mindenki csak jól jár. (mármint ha jó lesz a játék, játszhatunk 1 jót és mindenki happy)
  • beceneev #36
    Ezek után nem csodálkozok, hogy minden topicban azt látni, hogy valakivel vitatkozol, mert te mindent jobban tudsz a másiknál...
  • beceneev #35
    Nem is játszottál még a 2-vel. Egy videót láttál róla, de te már tudod, hogy szar lesz. Nyertes lotto számok fönök?
  • RoyalPredator #34
    "Hullottál mint egy darab szar"? Na látod ezt már elhiszem.
    De fedezéket használni se ártana, kipróbálhatnád.
    Igaz, a fedezék a COD, BFBC2 és MOH-ban nem értek semmit, mert az úgy izgi :))

    Fröcsögj pajti.
  • Ender Wiggin #33
    Ja, hát az AI átlátott a bozóton, lehetetlen volt elbújni. És hiába a szupresszor, egy leadott lövés után már mindenki tudta, hogy 300 méterre hol bújik meg a mesterpista (vagy azonnal szólt a sziréna, pedig silent kill volt). Nem túl reális. De az biztos, hogy sokkal jobb, mint a felkapott multimillió dolláros árkád súterek.
  • Skynet #32
    "ettől független henteltünk"
    A patcheket felrakva bugmentesítve a játékot és javítva az AI-t gyakorlatilag nomral fokozaton is ha ramboként hentelni akartam a játékban és rárontottam egyszerre 3-4 ellenfélre rendszerint elhullottam mint egy darab szar....Erről is ennyi.
    Csak fröcsögöd a baromságokat mert kisköltségvetésű game...De ettől még jóval élvezetesebb és tartalmasabb mint a "nagyok" tucatszemetei...
  • Ender Wiggin #31
    MIvel a CryEngine3 2009-es, és elég olcsó. A Chrome 5 viszont friss, így talán érthető, hogy a City mindig minimál budgetre törekvő idiótái miért mennek a szomszédba grafikus motorért...