40
-
#40 Gumicsirke. -
KopaszIsten #39 "@ Becenev: Warn után pattogsz?"
Royal én egyedül téged látlak pattogni. Nehezedre esik kulturáltan beszélni a másikkal? Ez jellembeli hibára utal. -
beceneev #38 Megteszem a számokat és ha nyerek egy részét neked adom :)
Szerintem nem fogunk csalódni a játékban. Nyilván nem szabad hatalmas elvárásokat hozzá fűzni, de összeségében biztos vagyok benne h élvezhető lesz. -
#37 Nyertes lottó számok:
8 11 16 27 32
Idő kérdése, és megnyered vele az ötöst.
De figyelj már. Egy játékot meg lehet ítélni megjelenés előtt.
( Sőt, sokkal jobb ha leírod magadban, aztán pozitívan csalódsz )
Én már jóideje tesztelek játékokat, és pont ahogy Otherworld Zoly mondja, egy érzéke lesz az embernek. Mivel egészen HOM-ra hajaz a cucc, méginkább elhiszem, hogy egy selejt lesz. De legyen majd neked igazad, azzal mindenki csak jól jár. (mármint ha jó lesz a játék, játszhatunk 1 jót és mindenki happy) -
beceneev #36 Ezek után nem csodálkozok, hogy minden topicban azt látni, hogy valakivel vitatkozol, mert te mindent jobban tudsz a másiknál... -
beceneev #35 Nem is játszottál még a 2-vel. Egy videót láttál róla, de te már tudod, hogy szar lesz. Nyertes lotto számok fönök? -
#34 "Hullottál mint egy darab szar"? Na látod ezt már elhiszem.
De fedezéket használni se ártana, kipróbálhatnád.
Igaz, a fedezék a COD, BFBC2 és MOH-ban nem értek semmit, mert az úgy izgi :))
Fröcsögj pajti. -
Ender Wiggin #33 Ja, hát az AI átlátott a bozóton, lehetetlen volt elbújni. És hiába a szupresszor, egy leadott lövés után már mindenki tudta, hogy 300 méterre hol bújik meg a mesterpista (vagy azonnal szólt a sziréna, pedig silent kill volt). Nem túl reális. De az biztos, hogy sokkal jobb, mint a felkapott multimillió dolláros árkád súterek. -
#32 "ettől független henteltünk"
A patcheket felrakva bugmentesítve a játékot és javítva az AI-t gyakorlatilag nomral fokozaton is ha ramboként hentelni akartam a játékban és rárontottam egyszerre 3-4 ellenfélre rendszerint elhullottam mint egy darab szar....Erről is ennyi.
Csak fröcsögöd a baromságokat mert kisköltségvetésű game...De ettől még jóval élvezetesebb és tartalmasabb mint a "nagyok" tucatszemetei... -
Ender Wiggin #31 MIvel a CryEngine3 2009-es, és elég olcsó. A Chrome 5 viszont friss, így talán érthető, hogy a City mindig minimál budgetre törekvő idiótái miért mennek a szomszédba grafikus motorért... -
#30 Vicces lenne, hogy a lengyel fejlesztésű Chrome Engine-t a lengyel City Interactive drágábban licenszelhetné, mint a CryEngine-t. Egyszerűen most a CryEngine-t jobban felkapták és ebből a mókából ők sem akarnak kimaradni. -
Ender Wiggin #29 Tény, hogy a City FPS-ei a S:GW előtt egy darab szart se értek. Az egyedüli játék, ami tetszett ez előtt, az a Redneck Kentucky and the Next Generation Chickens. Ez azért mindent elmond lengyel barátaink képességiről. A Chrome Engine nem volt rossz, de gondolom a CryEn-t olcsóbb licneszelni. -
#28 Mellettem senki nem volt. Még a vacak MOH-ban is volt.
De lehet h tévedek, és Sznajper: Gószt WarriöRben volt, de nem hagyott bennem nyomot, másrészt ettől független henteltünk. És nem ezt várjuk el a játéktól.
MW-ben volt Pripyat-ban spotterünk, de máshol nem is kényszerítette a mesterlövészkesést a COD. MW2ben 2 sniperként mentünk 2x, ott egymásnak voltunk spotterei. -
#27 Tényleg, olyan szinten egy darab spottert nem kaptunk a játékban, hogy az egyik pályán te magad vagy az :D Fail? Látom nagyon figyelsz te kétszeri végigjátszás után is. Gondolom minden másra ugyanígy koncentrálsz, csak mondod a hihetetlen okosságokat, meg mennyire értesz hozzá.
Spotter Mission
Én meglepően élveztem a játékot, természetesen a patchek után. -
#26 Ha az igényességhez mérek egy játékot akkor a COD hátul kullog jócskán emögött a fos mögött...
Egyébként spotter és egyéb szarok ide vagy oda te azt mondtad fingjuk sincs hát ezt buktad mert jóval több közük volt hozzá mint a legtöbb hasonló fps játékban,főként az agyonmajmolt tömegsikernek örvendő szemetekben.
Hogy megbukott...Nem agyonreklámozott és agyonhype-olt cím,persze hogy semmi sikert nem ér el,ettől még messze szórakoztatóbb mint a legtöbb hasonló mostani harci fps.
A lényegen nem változtat,szerinted 1-2ezer ftos fos amit hülyéknek csinálnak...De valójában egy alacsony költségvetésű próbálkozás ami játékmenetben és tartalomban ha bugos is butácska is ittott de messze felülmúlja ezeket a tömegsikeres szemeteket.
Fröcsögd tovább...
-
#25 TÉny, hogy egy COD szarrá van scriptelve, de érdekes mód csak a játék csalásából adódóan halok meg veteranon. Le lehet reagálni az előugró célpontokat, csak sokszor tényleg direkt arra hajt a dolog, hogy vérben úszó szemekkel próbáld túlélni, mert az annyira izgalmas szerintük.
Nem a COD-hoz kell mérni ezt a játékot, hanem az igényességhez. Megbukott elsőnek is, szerintem másodjára is elbukik.
Még a banda is amatőr, ugyanúgy scriptelnek ezerrel. Cryengine miatt van vmiféle AI, ami szvsz még mindig totál hülye. -
#24 Képzeld, végigjátszottam 2x. Normal és Hardened.
A szél szimulációja jó húzás volt, de itt és ennyiben ki is merült a játék minden érdeme.
De állandóan az ellenség orra elé kényszerített a játék, hogy delta alakulatosként mészároltam a népet. Terminator szindróma, amit a COD is űz, pedig annyira nemszereted ugye. "Skynet"...
Sniper a játék címe és lényege, akkor Mesterlövész feladatokat hajtsunk végre. Namost egy darab spottert nem kaptunk, ami elengedhetetlen a hivatásos munkához.
Úgyhogy nem akarnék beszólni, de ha Tudnád, hogy képzik ki és hogyan dolgoznak a szakmai mestetlövészek, legalább egy Discovery/NatGeo dokumentumfilmből, tudnád, hogy olyan távol van ez a sniperkedéstől, mint ütő a dobostortától.
"De nembaj...:)" -
#23 Ha játszottál volna az első résszel akkor tudnád hogy több közük van a készítőknek ahhoz mi egy mesterlövész dolga és mikre kell figyelnjie egy lövés leadásánál mint ezeknek az újgenerációs COD szemeteknek a készítői valaha is fognak akárcsak egy szaros stukkerhez...
Nem EASY fokozaton mindenre figyelni kellett a játékban...Célpont mozgása,távolsága,szélirány,szélerősség...Mindenre...
Arról nembeszélve hogy nemvolt kötelező végig csipázni,a legtöbb helyen a játékos maga választja ki hogy lopakodva közelről likvidál,távolról lő,vagy rambózik géppusekokkal..De nembaj..:)
De fikázzad és fröcsögd tovább a hülyeségeid.:)
-
#22 Lehet hogy 1-2ezer forintos játék,lehet hogy az első rész tele volt buggal és idegesítő volt olykor,sőt az is biztos hogy eladásban nem szólhat bele és nem versenyezhet a COD részekkel.
Viszont az első rész a hibái és a kategóriája ellenére messze túlmutat az elmúlt jópár COD rész SP játékmenetén hangulatban,összetettségben és kreativitásban egyaránt...
Nem fosadék előre scriptelt jelenetekben előre scripőltet AI mentes ellenfelek ellen kellett küzdeni,és nem totális csőpályákon kellett végigvonulni...A COD-ban a legnagyobb kihívás az ellenfelek száma,legnehezebb fokozaton is szituációnként kb 1-2szer elvérzik az ember,3.-jára már a hülye is tudja ki mikor honnan jön és mit csinál,nem okoz semmi nehézséget--> valóban csudaszínvonalas,főleg amikor az előre sciptelt jelenetekben túljárunk az alkotók eszén és odakerülünk az ellenfél mellé,aki mivel szintén script szerint cselekszik NULLA AI-val megáldva, lese szar minket még akkor sem amikor 1 méterre mellette állva már a 4. társát lőjük le...Színvonaltalan szemét...
A multija pedig továbbra is nokomment kategória,a régi COD játékok színvonala már messze sehol sem található meg a COD6 óta...Porbabutított óvódásoknak lekönnyített szemét,meg is látszik az új részek multiján,kb 1-2 hónapig kisebb nyüzsgés pc-n, aztán az a párezer fanatikus marad akiknek az ha a képükbe fosnak megfelel. Mesés...De inkább várom én EZT a játékot mint bármelyik új COD-nak csúfolt szemetet... -
#21 Akik fikázzátok az első részt, játszottatok vele egyáltalán, vagy csak hallottátok párszor a "city interaktív" kiadó nevét a rosszpc-ben, és a trend szerint mindent leszóltok ami hozzájuk kötődik? Gondolom az utóbbi. Merthogy sok CI-s játékkal ellentétben ez igenis egy teljes értékű alkotás. Van eleje, van vége, van tartalma, kidolgozottak a pályák, változatosak is ahhoz képest, hogy az egész csak dzsungel, teljesen jó és gyors a grafika (meg is tarthatták volna a Chrome4 engine-t). Semmi túlzás, semmi nagy marhaság, nincs tele közhelyekkel az egész.
Ja, hogy monoton a csendben nagyon távolról, vagy nagyon közelről lövöldözés, inkább háztól házig futnál a golyózáporban, és néha visszalőnél, mert az nem monoton? -
#20 Tőlem kérdezed? Az a probléma, hogy a szar játékok piacát gazdagítják. Meg hogy lovat adnak az elfuserált nextgenerációs korcsok alá a "sznajper vagy überninjaisten headshotcsászármájszter" mondanivalójával.
De mindegy, max írok róla egy szaftos fikázó cikket.:)) -
Reg5 #19 Tudnom kéne, hogy ki ő? -
Zolivok #18 no problem csak ők megélnek dásztin bráner meg kacsalábon forgó palotában él -
Reg5 #17 Megélnek belőle, van vevőközönségük. Problem? -
Zolivok #16 jó a beceneved egyébként husi hogyha rámondják a játékosok egy játékra hogy szar és erre a kiadó úgy reagál hogy csináljatok jobbat szerintem az a taktikai öngyilkos üzletpolitika -
Inquisitor #15 "ekkor ennek valami eléggé jól kéne kinéznie"
A játék a Tibeti pálya videója alapján gyönyörűen néz ki, ellenben az első rész alapján, és a videóban látható gameplay alapján mint játék várhatón szahar lesz. -
#14 Ahol már a sniper quaddal ugrat, az már nem sniper játék sajnos, legalábbis számomra... -
beceneev #13 Hát akkor barátom el vagy tájolva. Am miért vagy mindennel szemben ilyen negativ? Minden oké otthon? -
#12 Ezeket az 1-2 ezer forintos játékokat a csóróknak és hülyéknek készítik.
Nagymama megveszi az unokának, mert ócó és jó a doboz grafikája.
@ Becenev: Warn után pattogsz? Jó. Nem készítek játékokat, de együtmáűködök több céggel is, hogy azok játékai jobbak legyenek.
Csak hoghy párat említsek: R*, ArenaNet, Bioware, Ubisoft, EA.
Sorra küldik a riszpekt cuccokat, ingame tartalom vagy ajándékcsomag.
Most épp R*-tól várom az ajándékot. Na? Kuss. -
beceneev #11 Royal ha ennyire szakértö vagy miért nem csinálsz te egy olyan játékot? Látom a fikázás az ittis megy... -
Reg5 #10 Akik vették a játékaikat azok tisztában voltak vele, hogy mire költöttek pénzt. Másképp, hogy az életbe lenne több tucat zs-FPS-ük? -
#9 sima Crysis alatt cryengine 2 van, a FarCry alatt fut a cryengine 1 -
Zolivok #8 ja akkor veszett dolog -
Lowosan #7 Crysis - Cryengine 1
Crysis Warhead - Cryengine 2
Crysis 2 - Cryengine 3 -
Zolivok #6 ha a crytek engine 2 vel megy a krízis 2 akkor ez cryengine3 akkor ennek valami eléggé jól kéne kinéznie , city interactive hát "Hrutka Pál" kollégától már tudjuk a minőségi szintet .p -
#5 Fail az egész.
Egy olyan cégtől, ami vásárlóinak átbaszásából élt eddig is...
Nemtudom h a francba szerezték meg a CryEngine 3-at, de mindegy, úgy is elcseszik. Halvány lila fingjuk nincs arról, miből áll egy Mesterlövész dolga. Ehelyett játszhatjuk megint a csöndesrambót, aki lemészárolja a szigetet "csendesen". Persze... Ez PREDATOR lenne, nem pedig szuperjúeszemszíszoldzsőr from dö júeszéj!
Úgyhogy a végén még blokkolom is a böngészőmben ezt a tartalmat. LOL. -
chuky123 #4 Grafika nem rossz, de első rész tényleg tele volt buggal így egy középszerü játék volt. Igazi City interaktivos "mínőség" volt. -
beceneev #3 Az első része is tetszett és tuti, hogy ezt is kijátszom majd :) -
#2 -
Gabe18 #1 Meg lennék lepve ha nem lenne tele jó néhány amatőr és idegesítő hibával, amitől aztán középkategória aljába kerül, ahogy a CI játékoknál szokott.
Ami mentheti az a grafika (ha képesek lesznek jól használni a motort), és a téma amihez nyúl. Mert ez a mesterlövészes dolog megérdemelne már egy jó játékot, de a Sniper Elite óta nemigen volt semmi.
Na de hogy az MW3 vagy a BF3 "csatájába" ez beleszóljon? Viccnek is rossz...