Ötvös Tibor
A Mirror's Edge játékmenetéből merít a Prey 2
A múlt héten felbukkant trailer után végre érdemleges információk is napvilágot láttak a 2006-os Prey folytatásából. A Game Reactor legújabb számában ugyanis megjelent egy 4 oldalas bemutató, melyből most csemegézünk egy kicsit.
A Prey 2 közel 3 éve készül és ezen idő alatt számos alkalommal kezdték elölről az egész munkálatot. A PC-s társadalomnak rossz hír lehet, hogy a Human Head Studios az X360-at tekinti az elsődleges platformnak, így a számítógépes és PS3-as verziók fejlesztése valószínű később fejeződik be. A Prey 2 grafikailag jelen állapotában nem tartozik az elit osztályba, a képi világot tekintve pedig a BioShock és a Mass Effect keverékének tűnik.
A Prey 2 főhőse a képen is látható Killian Samuels, aki a trailerben látott repülőn utazott, foglalkozását tekintve pedig szövetségi nyomozó. A fejlesztők már most bejelentették, hogy a játékot csak egyszemélyes módban játszhatjuk majd, multiplayer nem lesz benne. Ennek magyarázata, hogy a csapat minden erejével a "tökéletes" szóló módot akarja megteremteni és nem akar két félkész részt kiadni a keze közül.
A Prey 2 egy teljesen nyitott világgal rendelkezik majd. A producer elmondása szerint "oda megyünk, ahova csak akarunk és azt a küldetést csináljuk meg, amelyiket szeretnénk. Killian olyan hajlékony lesz, mint a Mirror's Edge főszereplője, Faith és erre számos üldözési jelenetben szüksége is lesz." Ez annyit jelent, hogy számíthatunk parkour részekre, ami elég jó hír. A Prey 2 a Killzone továbbfejlesztett fedezékrendszerét használja, a harcok pedig a Vanquish egyes jeleneteit juttatják majd az eszünkbe.
A történet az Exodus bolygón játszódik, melyen egyaránt lesznek városok, erdős részek, mocsarak, barlangok és sivatagi területek is, szóval a változatosságra nem lehet majd panasz. A pénznek kiemelten fontos szerepe lesz, hiszen nem csak a fegyverünket illetve a ruhánkat fejleszthetjük belőle, hanem így vásárolhatunk meg különböző képességeket is. Eddig egy ilyenről rántották le a leplet és ez a Lebegtetés, melynek bevetésekor felröppentjük az ellenfelünket az égbe.
És ha már ellenfelek. A fejlesztők szerint számos űrlény tör majd az életünkre, melyek között lesznek már-már embernek mondható fajok is, de az biztos, hogy az első részből egyetlen idegen sem tér vissza. Visszatérnek azonban a portálok, ám jóval kevesebb lesz belőlük, mint az első epizódban és másként néznek majd ki.
A Human Head Studios már most bejelentette, hogy számos DLC jelenik majd meg a Prey 2-höz, az alapjáték pedig csak jövőre lát napvilágot.
A Prey 2 közel 3 éve készül és ezen idő alatt számos alkalommal kezdték elölről az egész munkálatot. A PC-s társadalomnak rossz hír lehet, hogy a Human Head Studios az X360-at tekinti az elsődleges platformnak, így a számítógépes és PS3-as verziók fejlesztése valószínű később fejeződik be. A Prey 2 grafikailag jelen állapotában nem tartozik az elit osztályba, a képi világot tekintve pedig a BioShock és a Mass Effect keverékének tűnik.
|
A Prey 2 egy teljesen nyitott világgal rendelkezik majd. A producer elmondása szerint "oda megyünk, ahova csak akarunk és azt a küldetést csináljuk meg, amelyiket szeretnénk. Killian olyan hajlékony lesz, mint a Mirror's Edge főszereplője, Faith és erre számos üldözési jelenetben szüksége is lesz." Ez annyit jelent, hogy számíthatunk parkour részekre, ami elég jó hír. A Prey 2 a Killzone továbbfejlesztett fedezékrendszerét használja, a harcok pedig a Vanquish egyes jeleneteit juttatják majd az eszünkbe.
A történet az Exodus bolygón játszódik, melyen egyaránt lesznek városok, erdős részek, mocsarak, barlangok és sivatagi területek is, szóval a változatosságra nem lehet majd panasz. A pénznek kiemelten fontos szerepe lesz, hiszen nem csak a fegyverünket illetve a ruhánkat fejleszthetjük belőle, hanem így vásárolhatunk meg különböző képességeket is. Eddig egy ilyenről rántották le a leplet és ez a Lebegtetés, melynek bevetésekor felröppentjük az ellenfelünket az égbe.
És ha már ellenfelek. A fejlesztők szerint számos űrlény tör majd az életünkre, melyek között lesznek már-már embernek mondható fajok is, de az biztos, hogy az első részből egyetlen idegen sem tér vissza. Visszatérnek azonban a portálok, ám jóval kevesebb lesz belőlük, mint az első epizódban és másként néznek majd ki.
A Human Head Studios már most bejelentette, hogy számos DLC jelenik majd meg a Prey 2-höz, az alapjáték pedig csak jövőre lát napvilágot.