Hörcsöki Szabolcs
Unreal Tournament 2007 bejelentve
Végre hivatalossá vált az Epic sorozatának következő címe, a nem túl fantáziadús Unreal Tournament 2007 nevet viseli, és 2006 második felében jelenik meg.
A korábban "Envy" néven emlegetett projekt végre hivatalos címet kapott, ami ugyan alaposan megtévesztő, mert a játék 2006 második félévében kerül a boltokba. A fejlesztők azt ígérik, hogy különösen figyelni fognak a program mesterséges intelligenciájára, illetve annak hang-irányította rendszerére (hogy ez mit jelent, arról még nincs infó). A sikeresebb játékmódok maradnak (Bombing Run, Assault és Domination törölve), és újdonságként a Conquest módot ajánlják a programozók. A program tartalmazni fogja a Deck 17 nevű, híres UT pályát is, az Epic ezzel a pályával akarja bemutatni, mennyit változott az Unreal motor. A vezető fejlesztő, Steve Polge szerint "Nem egy felturbózott UT 2004-et készítünk, hanem egy zsírúj programot".
A programban számos, a többjátékos módot könnyítő, illetve élvezetesebbé tevő újítás is szerephez jut majd. Ilyen például, hogy saját képességeinkhez kereshetünk társakat, így nem kell attól félni, hogy a régi arcok minduntalan a földbe döngölik a kezdőket. Ugyanakkor a globális ranglista révén a különböző klánharcok is egyszerűbbé és egyértelműbbé válnak. A fejlesztők szerint a program hangulata már most jobb, mint az UT 2004. nyújtotta világ. Jim Brown, a vezető pályatervező szerint maximálisan odafigyeltek a rajongók véleményére, tanácsaira. Mindenki ezt mondja, de az Epic-nek valahogy jobban elhiszi ezt az ember.
A járművek tekintetében sem lesz okunk panaszra, hiszen az UT 2004 Axon gépei - némi módosítással - mind rendelkezésre állnak (Goliath rulez). És persze kilenc új Necris gépet is kapunk. A fegyverek is tartalmaznak újakat (pl. Stinger az Unreal 1-ből), de a régi kedvencekkel (Flak Cannon vagy a jó öreg Link Gun) is tolhatjuk a pályákat. A programban összesen nyolc csapat szerepel, a nyolcadik természetesen a játékos saját, testre szabható alakulata lesz.
Az Unreal Tournament azon kevés (nagyon kevés) sorozatok egyike, ahol a játékos biztos lehet a minőség javulásában, így az Epic 2006. második félévében megjelenő programja bizonyosan világsiker lesz.
A játék információs oldala
A korábban "Envy" néven emlegetett projekt végre hivatalos címet kapott, ami ugyan alaposan megtévesztő, mert a játék 2006 második félévében kerül a boltokba. A fejlesztők azt ígérik, hogy különösen figyelni fognak a program mesterséges intelligenciájára, illetve annak hang-irányította rendszerére (hogy ez mit jelent, arról még nincs infó). A sikeresebb játékmódok maradnak (Bombing Run, Assault és Domination törölve), és újdonságként a Conquest módot ajánlják a programozók. A program tartalmazni fogja a Deck 17 nevű, híres UT pályát is, az Epic ezzel a pályával akarja bemutatni, mennyit változott az Unreal motor. A vezető fejlesztő, Steve Polge szerint "Nem egy felturbózott UT 2004-et készítünk, hanem egy zsírúj programot".
A programban számos, a többjátékos módot könnyítő, illetve élvezetesebbé tevő újítás is szerephez jut majd. Ilyen például, hogy saját képességeinkhez kereshetünk társakat, így nem kell attól félni, hogy a régi arcok minduntalan a földbe döngölik a kezdőket. Ugyanakkor a globális ranglista révén a különböző klánharcok is egyszerűbbé és egyértelműbbé válnak. A fejlesztők szerint a program hangulata már most jobb, mint az UT 2004. nyújtotta világ. Jim Brown, a vezető pályatervező szerint maximálisan odafigyeltek a rajongók véleményére, tanácsaira. Mindenki ezt mondja, de az Epic-nek valahogy jobban elhiszi ezt az ember.
A járművek tekintetében sem lesz okunk panaszra, hiszen az UT 2004 Axon gépei - némi módosítással - mind rendelkezésre állnak (Goliath rulez). És persze kilenc új Necris gépet is kapunk. A fegyverek is tartalmaznak újakat (pl. Stinger az Unreal 1-ből), de a régi kedvencekkel (Flak Cannon vagy a jó öreg Link Gun) is tolhatjuk a pályákat. A programban összesen nyolc csapat szerepel, a nyolcadik természetesen a játékos saját, testre szabható alakulata lesz.
Az Unreal Tournament azon kevés (nagyon kevés) sorozatok egyike, ahol a játékos biztos lehet a minőség javulásában, így az Epic 2006. második félévében megjelenő programja bizonyosan világsiker lesz.
A játék információs oldala