Dojcsák Dániel
Nem kompatibilis egymással az UT2003 és 2004
Tim Sweeney, az Epictől bejelentette, hogy a hálózati kód változása miatt az Unreal 2003 és Unreal 2004 nem kompatibilis egymással.
A mod készítőknek küldött emailben tegnap az Epic Megagames alapító-elnöke Tim Sweeney felfedte, hogy az UT 2004 hálózaton nem tud együtt működni a korábbi verzióval.
"Eredetileg azt terveztük, hogy majd támogatják egymást" - nyilatkozta Sweeney. "A hálózati kódolás oly mértékben változott meg a szükséges sávszélesség csökkentése, a járművek támogatása és a teljesítmény növelése érdekében, hogy nem tudtuk megtartani a kompatibilitást a két játék között".
A rajongók vegyes érzelmekkel fogadták a hírt. Néhány UT fórumban dühös megnyilvánulásokkal reagáltak arra, hogy az UT 2003-as szervereken nem tudnak majd játszani. Sweeney szerint minden szerver a közösségre épül, és éppen ezért az admin döntése, hogy tovább futtatja a régi szervert, az új 2004-es szervert indítja el, vagy éppenséggel valamilyen formában mindkettőt támogatni fogja különböző portokon.
Mások véleménye szerint mivel a legtöbb szerver és mod át fog térni az új verzióra, ezzel rákényszerítik majd a játékosokat, hogy megvegyék az új terméket is. Erre reagálva Sweeney azt mondta, hogy nem kell aggódni, hiszen az 1999-ben megjelent eredeti Unreal Tournamenthez még mindig 2800 szerver futtatja a régi verziót, tehát emiatt valószínűleg nem kell aggódni. Amíg van aktív játékos közösség, addig az adminok nem allítják le a szervereket.
A mod készítőknek küldött emailben tegnap az Epic Megagames alapító-elnöke Tim Sweeney felfedte, hogy az UT 2004 hálózaton nem tud együtt működni a korábbi verzióval.
"Eredetileg azt terveztük, hogy majd támogatják egymást" - nyilatkozta Sweeney. "A hálózati kódolás oly mértékben változott meg a szükséges sávszélesség csökkentése, a járművek támogatása és a teljesítmény növelése érdekében, hogy nem tudtuk megtartani a kompatibilitást a két játék között".
A rajongók vegyes érzelmekkel fogadták a hírt. Néhány UT fórumban dühös megnyilvánulásokkal reagáltak arra, hogy az UT 2003-as szervereken nem tudnak majd játszani. Sweeney szerint minden szerver a közösségre épül, és éppen ezért az admin döntése, hogy tovább futtatja a régi szervert, az új 2004-es szervert indítja el, vagy éppenséggel valamilyen formában mindkettőt támogatni fogja különböző portokon.
Mások véleménye szerint mivel a legtöbb szerver és mod át fog térni az új verzióra, ezzel rákényszerítik majd a játékosokat, hogy megvegyék az új terméket is. Erre reagálva Sweeney azt mondta, hogy nem kell aggódni, hiszen az 1999-ben megjelent eredeti Unreal Tournamenthez még mindig 2800 szerver futtatja a régi verziót, tehát emiatt valószínűleg nem kell aggódni. Amíg van aktív játékos közösség, addig az adminok nem allítják le a szervereket.