ZAX

Unreal II infók, képek

Az Unreal folytatása a hatalmas sikerre való tekintettel elkerülhetetlen volt. Az Epic sem állt le az engine fejlesztésével, az egyetlen meglepetést talán csak az okozta, hogy nem ők, hanem a Legend Entertainment gárdája készíti az Unreal II-t. Az ő nevükhöz fűződik a Wheel of Time, illetve az egyetlen hivatalos Unreal Mission Pack is.


A Legend Entertainment már korábban is próbált némi történetet csempészni az FPS-eibe, és ez a törekvés fontos szemponttá szilárdult az Unreal II esetében. Ez kellemes frissülést hozhat a műfajba, hiszen valljuk be, az id játékai és az Unreal első része is a sztorit szinte teljesen nélkülöző engine- és látványközpontú hentelőversenyként is aposztrofálható. Most, hogy kiegyeztünk abban, hogy a Legend az Unreal II-t másképp képzeli el, nézzünk is bele egy kicsit a játék történetébe:

A programban a térség Terran Colonial Authority Frontier Marshallját - a seriffhez hasonlatos, törvényt megtestesítő hivatalos személyt - alakítjuk. Atlantis nevű csillaghajónkkal, és három beosztottunkkal (ők lesznek a szemünk és a fülünk, a fontosabb információkat is tőlük tudhatjuk meg) próbáljuk fenntartani a rendet, ami az utóbbi időben szinte lehetetlen feladatnak tűnik.

Klikk ide!    Klikk ide!

A szektorunkon ugyanis eluralkodott a káosz és az erőszak, akárhova nézünk, az idegen lények, a katonaság és a zsoldosok ölik egymást. A küzdelem a térség hét bolygóján megtalálható ősi ereklyékért folyik, amelyeket a béke érdekében természetesen nekünk kell megkaparintanunk a szemben álló felek elől. A zsákmányra éhes ellenségeink csak a testünkön keresztül szerezhetik meg őket - amire ők készen is állnak...

Már ez a kis történetecske is sokkal több a kategóriában megszokottnál, ám a Legend további játékelemekkel is színesíti az Unreal II-t. Ilyen például, hogy beszélhetünk az NPC-kkel, de nem ám a hagyományos "kiválasztom a listából amit mondok, amíg a másik valami gyengus alibimozgással figyel rám" szisztémában működő, előre legyártott kérdezz-felelek fastruktúrájú formában történik majd mindez. A készítők újításként sokkal interaktívabbá akarják tenni ezeket a jeleneteket, ennek megfelelően, ha például sokáig nem válaszolunk, az NPC továbbáll; bevonhatunk harmadik személyt egy párbeszédbe; vagy közbevághatunk, amíg más beszél.

Klikk ide!    Klikk ide!

Az Unreal II elsősorban egyjátékos módra készül, 25 pályából áll, amelyek 13 küldetés helyszínéül szolgálnak majd. A környezet változatosságát ígérik a fiúk, így harcolhatunk esőerdőkben, a föld alatt, idegenek városában, úrhajókon, elhagyatott ipartelepeken, és egy vulkán gyomrában is. Nagyon úgy tűnik, hogy egy jó FPS-hez kötelező kellék néhány lávás pálya... Mintegy 15 fajta fegyver áll majd rendelkezésünkre a 24 féle ellenfél megregulázására. Ez utóbbiak között az első részből egyetlen ismerős faj, a skaarj nép tagjai tűnnek majd fel, a többi lény mind teljesen új lesz. Habár ezek eredetisége azért megkérdőjelezhető, jól fognak passzolni a saját környezetükhöz, az anyabolygójukhoz.

Visszatérve a fegyverekre, a lista persze még nincsen véglegesítve, egyelőre jóval több, mint 15 gyilkoló eszköz van a kalapban, a hagyományokhoz - és a trendhez - híven mindegyikük több tüzelési funkcióval is el van látva. Azért néhány valószínűsíthető befutót kiemelnék (a kirobbanthatatlan machine gunon, sniper riffle-ön és rocket launcheren kívül):

Klikk ide!    Klikk ide!

  • a grafikai lehetőségeknek köszönhetően a játéktörténelem eddigi leglátványosabb lángszórója
  • Leech gun - életerőszipolyozó lényeket lő az ellenfélre, akik a sebzésen kívül le is lassítják az áldozatukat
  • Takkra - támadásra és védőpajzs létrehozására egyaránt alkalmas a tölténye

    Térjünk a lényegre, a sokat emlegetett grafikára, hiszen azért még mindig ez a fő szempont a hasonló shootereknél - az Unreal II által képviselt etalonkategóriára ez még inkább igaz. Röviden: szinte minden, ami új, soha nem látott, forradalmi megoldások. Az engine ma már mintegy tízszer annyi poligon kezelését teszi lehetővé, mint amire az első rész képes volt. Ennek megfelelően éppúgy számíthatunk hatalmas külső terekre, mint aprólékosan kidolgozott karaktermodellekre.

    Klikk ide!    Klikk ide!

    Amit a motor tud: csontvázanimációs mozgások, élethű tűz-, víz-, füst-, köd- és ruhaeffektusok, illetve az ígéretek szerint a valaha látott legszebb üvegtörés.
    Mindez a technikában jártasabbak nyelvén: fejlettebb textúratömörítés, alpha-blending, poligononkénti ütközésvizsgálat, és még ki tudja, milyen nyalánkságok.

    Mintegy mellékvágányként az Unreal II az Unreal Tournament szinte teljes értékű folytatásaként is felfogható, mivel az újak mellett az összes népszerű multiplayer mód (CTF, DM, TeamDM), betehető botok, és mintegy 20 pálya is helyet kap majd a játékban.

    Az Unreal II a jövő év elejére várható, és már az eddigiek alapján is többnek tűnik, mint egy újabb, pusztán a külcsínre és a hentelésre koncentráló erőműdemonstrációnak.
  • Hozzászólások

    A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
    Bejelentkezéshez klikk ide
    (Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
    • Gabo #41
      Az is valószínű, hogy a Doom3 sem fogja kevesebbel beérni.
    • Gabo #40
      A sírdogálok talán gondolkodjanak el azon, hogy tölünk nyugatabra mi számit átlagos gépnek. Mellesleg 1 év múlva a szükséges konfig már bőven a megfizethetőség határán belűl lesz.
    • Sephi #29
      Hagyamma! Halotam mar en ilyenrol is... ez kamu fogadok tok szar lesz mert ennyire varjak... en nem tudom elkepzleni hogy ezek megis mit gondolnak... mi a faszert kell az mebernek vennije egy p4 geforce3 mmal hogy jatszhassa rendesen... ez mar kamu nem midenki milliomos nemde? Meglatom majd hogy emgyen az en gepemen es ha szarul akkor lehet veszek jobb kartyat...

    • silanor #17
      What will be the recommended system requirements to play the game?

      A. Unreal II will look stunning on high-end systems, but you should be able to play the game just fine on a P2/450 with a first generation GeForce card.
    • kowajano #13
      és akkor még azt mondják hogy az Unreal nem népszerü itthon
    • Anee #11
      jó lesz jó sokára....addig végigmehetünk a Return to castle Wolfeinsteinen és a Doom3on:)))))
      Időzités az maxxi
    • silanor #7
      remeljuk meg iden kapunk egy jo kis demot amin elcsamcsoghatunk
    • Dikkma #6
      Az tuti, jó lesz nagyon. És brutális gépigény... hát, mai szemmel igen. De 2002-ben átlag lesz az a konfig.
      Amúgy az alsó két kép csak grafika.