581
kep
Hivatalos oldal | WIKI | STEAM | THE FOREST TÉRKÉP

Akik most kezdik,azoknak gyakorlás képpen,kannibál nélküli üzemmód:főképernyőn beirni hogy:veganmode (visszaállítás a meatmode parancsal lehet)
Permament death elérése:főképernyőn ezt kell begépelni:rawmeatmode
  • Papa01 #581
    Köszönöm szépen! :) Mit kell tenni a json file-al, ami a zip-ben van?
  • nono28
    #580
    Köszönöm szépen!
  • Wolwerine
    #579
    #549
  • nono28
    #578
    Üdv!

    Játékhoz honnan lehet letölteni a 100%-os magyarosítást?
  • Ironman2
    #577
    Erdő rajongók! Már a Green hell is co-opban tolható a mai naptól! Akit érdekel,és 25 százalékkal olcsóbb a játék.
    https://store.steampowered.com/app/815370/Green_Hell/

  • Infrath
    #576
    sziasztok! a keresésnek vége!
    csak nem tűnik túl aktívnak a fórum aztán nem akarom hogy 1 év után is rám írjanak még emiatt
    köszöntem^^

    akit esetleg érdekel a csapat keresés, a facebook csoport szerintem jobb rá
    sok szerencsét!
  • Infrath
    #575
    én és egy ismerősöm gondoltuk újra kezdenénk egy szervert
    elölről tisztalap new game stb.
    és érdekelne van e még vki aki szívesen csatlakozna
    jöhet tapasztalt is, de viccesebb/jobb lenne ha lennének kezdők is :)

    saját szerver lenne szal nem várok itt egy sereg jelentkezőt
    csak kraftolgatunk beszélgetünk felfedezünk story zunk esetleg achi hunt ha meg nincs meg vmi, vagy város építése bármi emberektől és hangulattól függ ;)
    semmi komoly

    természetesen olyan 20+ korú embereket keresek discord vagy teamspeak -el :)
    küldj privát üzit ;)
  • Ironman2
    #574
    Azt a háromlábút elfogadnám
  • grebber
    #573
    TGA 2019: Folytatást kap a The Forest
  • nono28
    #572
    Nagyon jó.A kérdésem hogy hogyan lehet írányitani?
  • wollnerd #571
    0:30-nál látható mutáns igencsak ijesztő...
  • Normen76
    #570
    Elég pöpec ez a pár képkocka. Nagyon jó kis játék, tuti előveszem kicsit újra, hogy társaságban kalandozzunk/túléljünk egy kicsit :) Kösz az ajánlást :)
  • Ironman2
    #569
    Na ezt csekkoljátok meg,mekkora update jön a játékhoz dec.10-én:



  • Balázs 17
    #568
    Hali
    Nem rég kezdtem el a játékot (PS4), nem tudom van-e eltérés a PC verzióhoz képest
    Az lenne a fő kérdésem, hogy melyik falat nem tudják lebontani a mutánsok? Van-e egyáltalán ilyen ill. ha átalszom akkor eltűnnek? Sasjnos az első alkalommal amikor betörtek lerombolták a kis mentő helyemet, mert a fán még nem volt kész ,így ezt nem tudtam tesztelni

    kb 7. napnál betámadták az épülő bázisom, jött vagy 4-5 mutáns meg vagy 4 kannibál és olyan volt, mintha bebugoltak volna. A repülő körül építettem és amint hallottam a hangokat messziről megbújtam hátul, de ők tudták, hogy ott vagyok bent és nem mozdultak, hanem a repülő oldalát is ütötték, ahol épp guggoltam, ez így elég gáz volt azért :)

    Lényeg, hogy nem akarok vízre építkezni ha nem muszáj, gondolom az a legbiztonságosabb módja, de ha van olyan amit nem ütnek szét kőfal mondjuk az jó lenne...?

    De FPS-hez képest nagyon jó az irányítása, egyszerű kézre áll, nem ugrál a kamera, pedig próbáltam már jó pár FPS-t konzolon.
  • Normen76
    #567
    Egész biztosan kevesebbet, mint amit bármelyik középszerű irodában papírként megesznek, feleslegesen kinyomtatnak. Az állami cégekről, apparátusról nem is beszélve.
  • Bal0924
    #566
    Mennyi fát kellett ezért megölni/kivágni?
  • Normen76
    #565
    Kösz! Eszembe nem jutott volna :)
  • lammaer
    #564
    Nincs előttem a játék, de ha jól emlékszem az inventoryban a hátizsákkal kell "kombinálni" a tárgyakat hogy hotkeyhez rendeld... elég elcseszett rendszer...


    Videjó: https://www.youtube.com/watch?v=Ixzz9zmtOb0
    Utoljára szerkesztette: lammaer, 2018.10.04. 15:35:45
  • Normen76
    #563
    Szevasztok ! Elkezdtük a napokban a játékot, sokáig kerülgettem, de annyira nincs semmi jó játék mostanában, ezért belefogtunk és nem bántuk meg. Az istennek nem jövünk rá, hogy lehet az 1-2-3-4 gyorsbillentyűkhöz eszközt rendelni ?
  • Ironman2
    #562
    Kijött az 1.09!

    SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!
    v1.09

    Hey Everyone,

    This patch focuses on performance and bug fixing. We’ve also been working on a much larger content focused update and should have news we can reveal about that soon.

    Save game loading has been drastically improved this patch. This will be most noticeable on bigger saves. In our testing here a save that previously took 1 minute and 40 seconds to load, now loads in 25 seconds.

    Ambient occlusion has been updated to a version that both looks better and runs almost twice as fast. We’ve also added a new very high shadow option to improve the look if you have a faster graphics card.

    We bumped the number of stealth and lizard armor you can carry to 10 each. Put the todo list text in book back to handwritten using a font that should work in most languages, and fixed a bunch of bugs and issues that have come up since the last release. (check full list below)

    For the VR version of the game you can now switch hands for the melee weapons, in addition to the bows. Fixed and improved some ui elements. Made fishing with a spear possible. Made player names visible in multiplayer, along with stick marker flags. Fixed missing plane crash audio. Added in the 2d crafting cog with information about what to combine. Improved some animations and more. For the full list check below.

    As always, please continue to post your bug reports and feedback in the Discussions area of the Community Hub

    V1.09 changelog

    -Fixed lizard and stealth armor limited to 9 pieces each (instead of 10)

    -Fixed issue where loading text animation could sometimes reverse briefly before filling

    -Fixed standing fires in caves being lit when approached, and turning off when actually lit

    -Fixed chopped body parts flying away from body when first cut

    -Fixed not being able to place stealth armor type on upper left thigh of armor rack

    -Fixed specific tree type not dealing damage when falling

    -Fixed spelling mistake in ‘Polluted’ Water text in inventory

    -Fixed sheen for recently picked up items frozen in single player in inventory

    -Fixed some small gaps between cliffs and terrain

    -Fixed player sometimes being dragged underground in drag away cutscene

    -Performance - Optimized skinning on player_net

    -Performance - Optimized animator and cpu usage on placed artifact

    -Updated buttons for PS4 controller icons

    -Improved Small tree billboard lod distance

    -Fixed arrows sometimes not registering hits on enemies

    -Performance - Optimized trees around players in multiplayer

    -Audio - Improved wind panning

    -Audio - Fixed an issue where multiple fmod studio listener’s could be active at the same time

    -Audio - Fix yacht door missing sound fx

    -Audio - Fixed missing dying audio when dying fast or instantly

    -Fixed small glitch where pond edging was visible outside of terrain

    -Fixed small tree billboard popping off too soon compared to other plants

    -Disabled dark backing of mp loading screen to make it more seamless

    -Improved readability of needed items in book

    -Fixed some amounts needed in book being incorrect

    -Caves - Fixed some wrong props in some caves depending on order player loaded caves in

    -Caves- fixed area you can get stuck in Cave 1

    -Fixed small sapling normals looking incorrect with some ambient occlusion settings

    -Performance - Improved ambient occlusion, newest version of ambient occlusion should run 2x faster

    -Performance - Lowered z padding of volumetric lighting

    -Improved some rock lods to be less noticable

    -Fixed ghost leaf renderers tanking framerate when lots were placed

    -(multiplayer) Optimized shadows for multiple players

    -(multiplayer) Fixed issue with flame thrower not always setting enemies on fire for clients

    -Handwritten text added back to To Do list in Survival Book

    -Improved skull lamp texture resolution

    -Fixed opening survival book while being revived sometimes breaking player movement

    -Can no longer open options menu during dead screen (fixes bug where this could break controls)

    -Fixed pause menu sometimes able to get stuck on screen at start of plane crash scene

    -VR - Fixed glow under MP player visible when inventory is opened in caves

    -VR - Added skull icon on respawn in multiplayer, clearer text and made controllers visible

    -VR - Ik tracked arms now smoothly blend on and off when transitioning into cutscenes/full body animation

    -VR - Fixed player sometimes getting stuck in collision or falling through floor when entering caves

    -VR - Fixed some bone armour pieces visible on player when equipped

    -VR - Ik arms now blend off when controllers are not being held

    -VR - It's possible to catch fish now with the spear

    -VR - Holding trigger now reverses the direction of the spear, to make it easier when throwing over the shoulder

    -VR - Fixed other players visible in overlook area during end game cutscene

    -VR - Fixed unable to place rabbits in rabbit cage

    -VR - Fixed missing vhs tape visuals

    -VR - Performance - Optimized which ui cameras are active

    -VR - Fixed missing plane crash audio

    -VR - Fixed wrong head mesh visible in ghost mode and dead screen

    -VR - Controllers are now visible in MP injured state and hanging in cave sequence

    -VR - UI outlines for delayed actions now have full rectangle instead of just 2 lines

    -VR - player names are now visible in MP

    -VR - Stick marker flag icons are now visible

    -VR - Fixed hands sometimes appearing to stutter when moving

    -VR - Added option to hold melee weapons in left hand

    -VR - watch face now turns on/off when looking at it

    -VR - Increased distance yacht lod switches in

    -VR- Fixed seam visible on players neck

    -VR - Fixed issue where vr could sometimes get ultra low settings when starting after playing the regular version of the game
  • GrumpyCat
    #561
    Sziasztok. Valaki Forest? Tört a game, és kezdő vagyok.
  • Gladiator
    #560
    perszeee, azt honnan szerzet ablakot a vadonban? kamu
  • Ironman2
    #559
    Azért van ott a kutya,hehe
  • lammaer
    #558
    És képzeld hogy bármelyik pillanatban rádugorhat pár sivalkodó kannibál :)
  • Ironman2
    #557
    NA azért nem olyan egyszerű felépíteni egy faházat:

  • Ironman2
    #556
    Nem nehéz rákeresni youtubon,nem osztom meg!
  • Bal0924
    #555
    Megosztod a videót, hardon tuti nem fogom végigvinni.
    Nem tudnám.
  • Ironman2
    #554
    Horde modban van amúgy alternativ befjezés,én most néztem meg youtubon.D De többit nem árulom el.
  • Ironman2
    #553


    Kösz! MAjd várunk a topikjában ha sikerül valamit elérned a fordítással.Nem sok szöveget tartalmaz még az se.Sőt szerintem kevesebbet mint a Forest,mert az egy szimulátor.De tutorial része van annak is.
  • eMPé
    #552
    Még nem játszottam, de ismerem :)
    Megnézem majd, hátha van valami mód a szövegek kiszedésére.
  • Ironman2
    #551
    OFF:

    Van egy másik zseniális túlélőjáték ami már a felénél tart,de így is jó szórakozás,tegnap több órát nyomtam,a Stranded Deep

    https://store.steampowered.com/app/313120/Stranded_Deep/

    Ugyanez az engine,és a látvány,sőt már van benne pályaszerkesztő is,még a multi hiányzik,de az is lesz benne hamarosan,nemtudom ismered-e.Ehhez jó lenne egy magyarítás,ha valaki eltudná kezdeni.Sajnos a nyelvi fájlokat nem tudom kiszedni belőle,Unity szerkesztő kell hozzá úgy tudom.

    ON
    Utoljára szerkesztette: Ironman2, 2018.07.06. 12:52:10
  • Ironman2
    #550
    Köszi!
  • eMPé
    #549
    Működik, a szövegeket tekintve már jó néhány patch óta nem volt változás. Csak én eszközöltem pár apró finomítást, de itt az aktuális verzió.
    Van most egy bug a lokalizációkban (az összesben ahogy néztem), mégpedig ha a beállításokban rámész a gombkiosztásra akkor az ott lévő feliratok egy része visszavált angolra, bármelyik nyelvre is van állítva a játék.

    @Norbertboy, szívesen mindenkinek:)
  • Norbertboy
    #548
    Nekem is az első verzió van meg, tökéletes hozzá. Nagy köszönet a készítőnek! ;)
  • Ironman2
    #547
    1.8-hoz friss magyarítás?
  • Gilmoor
    #546
    rendben, köszönöm :)
  • Rocco27
    #545
    Ja van ingame voice, csak mint minden játékban itt is rosszabb a minősége és a játékszervert feleslegesen terheli. A TS sokkal kifinomultabb, ezt erre találták ki, ebben profi. Átüldöm.
  • Gilmoor
    #544
    Kérlek küld át az elérhetőségeket. Ingame voice csatorna van, szerintem felesleges a ts3
  • Rocco27
    #543
    Király. Bocs, de tegnap mással voltam elfoglalva. TS3 elérés megvan még van átküldjem PÜ-ben? Délután 5-6 után leszek, akkor beviszlek. Jelszavas a szerver amúgy, hogy mások ne trollkodhassanak nálunk.
    Utoljára szerkesztette: Rocco27, 2018.07.03. 09:27:46
  • Gilmoor
    #542
    akkor folytassuk :)
    hogy lehet elérni a szervert?