702
Logikai, ügyességi és független fejlesztésű játékok
-
#702 Ha már golf, elvileg ez is jó lett:
-
Kepek #701 Golf With Your Friends
-
lammaer #700 Én is kipróbáltam a végén, az elején ténylg érdekes volt, de aztán elég hamar kifújt nálam. Vhogy a céltalan sandbox sosem tesz nálam tartóssá egy játékot. -
vonDrago #699 Hali, a Reassembly-t beszereztem, sajnos nagyon addiktív játék viszont minden egyes eltöltött percét imádom . -
lammaer #698 Hali, 2 játék tűnt fel a radaromon, van vki aki tolta őket? egy rövid élménybeszámoló jól jönne hogy melyik-milyen...
Survivalist
Reassembly -
#697 Skacok!
Már jó pár napja nyomozok egy anno látott játék után, aminek nem ugrik be a neve...és sehol se találom az előzményeim között...
Szóval ez egy felülnézetes(ha jól emlékszem) nagyon hasonlított a Decision-ra(figura+célkereszt), de ezt multiba lehetett nyomni, cuccokat szerezni...stb.
Hátha valakinek beugrik...nagyon örülnék! :) -
#696 Most láttam hogy újracsinálták :)
Oddworld: New 'n' Tasty
-
#695 "A másik játék a Novus Mundus új része, amelyet szintén mi fejlesztünk, de egy időre most felfüggesztettük a fejlesztését."
vagy nem -
#694 Na a Spelunky-t mostanában tolom, kemény de igen jó :) -
Imperator70 #693 Készül egy új magyar online játék.
-
#692 Készülőben a Papers, Please fejlesztőjétől:
Return of the Obra Dinn
-
Nidhögg #691 Köszönöm szépen, az Antichambert kipróbálom! Számomra a Faster Then Light volt emlékezetes, modokkal játszva nagyon érdekes volt. Kár, hogy mostanában nem találok hasonlóan jó rougelike játékot. -
#690 Igen, a Braid, meg a Fez, az Antichamber, ezek elég egyediek és mesteriek voltak.
Risk of rain keményebb
Monaco meg single/multi rablóbandás, jó volt ez is.
Aztán te választod ki amelyik tetszik. -
#689 Braid +1 -
#688 Braid és UnEpic -
#687 Spelunky? -
Nidhögg #686 Melyik játékra emlékeztek vissza a legszívesebben? Szeretnék játszani egy jót, örülnék, ha ajánlanátok pár címet. -
#685 Nem kötekedés volt, persze hogy elfér, sőt.
Amúgy:
Developer(s) Ubisoft Montreal
Ubisoft Massive
Ubisoft Ukraine
Ubisoft Bucharest -
#684 Alcímhez már belefér. Amúgy meglehet hogy a Ubisoft fejlesztette, de szerintem valami kis csoport, mert egyáltalán nem kidolgozott és komplex. -
#683 Ubisoft a legnagyobb mammutcég az iparban, szóval ha valami nem indie játék akkor ez :) JRPG elemeket használ, szóval a casual címke alá is nehézkesen fér be. -
#682 Én most ezzel szórakozok. Biztos be volt már linkelve, de itt van megint:
-
#681 Cook, Serve, Delicious! -
#680 Luftrausers - baromi jó kis árkád lövöldözés, ha 1000 huf alá süllyed az ára instant vétel -
lammaer #679 Hát én nagyon megakadtam azon a pályán, ahol versenyezni kell az alienekkel, hogy ki tudja gyorsabban begyűjteni a fejlesztési pontokat adó csomagokat.
Az a legnagyobb baj hogy amint felveszek egy pakkot, mindjárt spawnolódik random helyről egy rakás piros katona, meg csak úgy simán is. Azok meg túl erősek, mert legalább olyan jók mint az én katonáim, plusz ugye a swarm még folyamatosan jön is.
Egyelőre még nem jöttem rá a taktikra itt... -
#678 Így van, végre sikerült kis időt is szánnom rá, marha jó, mindenkinek ajánlom! Mérgezés áldozata lettem, agyatlanul felzabáltam az ajándék csokit :) -
Zero 7th #677 Én a védekezős pályával szívok, valami tíz percig kéne kihúzni, de a legjobb próbálkozásommal is 0:30-nál megdöglöttem. Iszonyat özönlés van, de nem is az a probléma, hanem hogy időnként jön egy guardian nest vagy egy tower spawner, esetleg egy sima nest tűnik elő, amire egyszerűen már nem marad tűzerő, még akkor sem, ha az összes pontot minigunra költöm.
A pályák közt a shopban lehet vásárolni a következő meccsre egyszer használatos upgrade-eket, eddig sajnáltam rá költeni, de ahhoz a pályához kelleni fog. Ami meglepetésként pozitívan érintett, hogy ez a következő _befejezett_ pályára vonatkozik, tehát a megvett upgrade-ekkel addig lehet próbálkozni, míg végre sikerül, nem az van, hogy a minigun próbálkozásonként negyedmilla.
Lassan tényleg befejezem, de kellemes szórakozást nyújtott. -
lammaer #676 Köszi a figyelemfelkeltést, megnéztem, jó kis szórakoztató játék ez. Nagyon tetszik a sokféle upgrade meg fejlesztés, grafikailag is nekem a nem csúnya kategória.
Nagyon jól viszaadja aswarm hangulatot, és azért szép lassan de kezd már megizzasztani. -
Zero 7th #675 Uh, mit találtam!
Infested Planet
Kicsit Cannon Fodder, kicsit Command&Conquer vagy mondjuk DoW, kicsit tower defense flashjáték, azoknál azért lényegesen jobb technikai megvalósítással.
Van egy map, vannak rajta bázisok, amikből tízezerszámra(nem viccelek) ömlik az ellenség, mi meg egy csapat marín vagyunk és el kell foglalni a pályát. Pályák közt fejleszthetők a fegyverek és az épületek, amikre meccs közben nagy szükség lesz. Meccs közben a foglalásból van a költhető pont, abból lehet vásárolni. Az alap marín géppuskás, az a leggyengébb, van a fejlesztések közt rakétavetős tiszt, sniper, sörétespuska, lángszóró, minigun és láthatatlan scout. Alapból öten kezdenek egy pályán, de tízig lehet vásárolni újakat, sőt, el is lehet adni őket. A halottak ingyen respawnolnak, csak a létszám növelése kerül pénzbe. A fegyverrel felszerelt katona is a fegyverével spawnol, és azt is le lehet cserélni. Épületeknél van regeneráció az embereknek, támadóhelikopter ami leklikkelhető területre ható támadást ad, szállítóheli, ami a frontra spawnolja az utánpótlást, teleport, ami ugyanez gyorsabban, épület, ami az elfoglalt pontokon épülő bunkereket erősíti és rak rájuk automata tornyot. Van építhető felszerelés, háromféle torony, meg egy orvosi láda és egy lőszeres láda amit a katonák tudnak maguk mögött húzni.
Az AI egész jó, az ellenség próbál a legvédtelenebb irányba özönleni, a saját egységek lőnek maguktól, attack-move-nál araszolnak szépen, ahogy csinálják maguknak a helyet.
Ahogy foglaljuk a pályán a bázisokat, úgy kapnak a dögök mindeféle rohadék mutációkat, nagyobb lőtáv a tornyoknak, védelem a bázisnak, robbanásra bekapcsoló pajzs, visszasebzés, gyorsabb dögök, gyors robbanó dögök, köpködő dögök, új mob spawnhelyek, halál után falat hagyó dögök, klónbanda amik ugyanolyan fegyverrel jönnek mint a mi csapatunk, meg még egy rakás egyéb.
Van kb 15 sztori pálya meg 6-7 egyre nehezedő random map, amit pénzért lehet farmolni.
Összességében nagyon jó kis játék, bár olyan rettentő tartósnak nem tűnik, egy délután alatt kb a háromnegyedét megcsináltam. Olyan jó nézni, ahogy a kis elit bandám pusztítja a swarmot.
Screenshotokon szarul néz ki, mozgásban érdemes ránézni.
Elvileg steames, de persze torrenten is fenn van. -
#674 Ez minőséginek tűnik. -
xido #673 ha volt már akkor sorry :)
-
#672 nem tűnnek rossznak:) -
Zero 7th #671 Nincs most kedvem topikot nyitni nekik, de van két indie cucc, amik megérdemlik a figyelmet.
Guns of Icarus Online
Ez egy steampunk posztapokaliptikus léghajó teamdeathmatch zúzda. Hajónként négy játékos, egy meccs 2v2-től 4v4 hajóig megy (tehát 16-32 pléjer a játékban). Hat különböző léghajó, kb húszféle fegyver különböző ballisztikai és sebzéskarakterisztikával.
Három kaszt, pilóta, gépész és tüzér. A fejlődés achievment alapú, nem xp-t kell gyűjtögetni a szintlépéshez, hanem folyamatosan változó feladatokat megoldani. Határozottan nem pay2win, az 1. szintű karaktereknek is nyitva minden lehetőség, csak kozmetikai cuclit lehet venni pénzért (ebből kifolyólag a szintlépésnek effektíve semmi értelme).
Játékmenet viszonylag változatos attól függően, hogy pilóta vagy legénység az ember, a pilóta vezeti a hajót, és utasítja a legénységet, a gépész és a tüzér meg rohangál fel-alá, javítgatja a szétlőtt cuccokat és használja a fegyverzetet. A karakterek sérthetetlenek, az egész hajó legénységestől egyszerre megy le. Közelharc, másik hajóra átszállás nincs, és nem is lesz.
Ez a teamdeathmatch játékmód egyelőre az egész, de már hegesztenek mögé egy világot, ami MMO jelleget fog adni az egésznek, és keretbe foglalja a csatákat.
Perpill nem tudom, mennyibe kerül, karácsonyi akcióban asszem 6 euróért vettem meg egy 4-packot, szal nem volt túl drága.
Nagyon aranyos kis játék, ajánlom bátran.
Intruder
Erről csak most hallottam ebből a cikkből, de nagyon érdekesen hangzik. Egy sunnyogós multiplayer FPS, ahol a fő játékmechanika pont az, amit a többi játékból a kényelem és játszhatóság kedvéért kivágnak. Pofára lehet benne esni, az ellenség meghallhatja a rádiózást, a voip folyamatosan be van kapcsolva és akár egy tüsszentés vagy egy "vacsoraaaa!" bekiabálás keresztbehúzhatja a lopakodást. Vannak benne érdekes kütyük, mint pl kinyújtható, sarkonbenézős kamera, meg lerakható kartonpapírra festett sniperalak...
Jelenleg nem kapható, úgy kell kuncsorogni az early access vásárlási lehetőségért... de engem ez nagyon érdekelne.
Figyelni fogom, ha jobban elérhető és kiforrottabb lesz, szerintem nyitok neki topikot. -
#670 Leárazták!
Ahogy a 7 Grand Steps sem volt még ilyen olcsó. -
#669 áh, csináltam neki külön topikot, gondoltam megérdemli :) -
#668 Risk of Rain.
Ez egy kemény játék:) Az lények egyre erősebbek lesznek az eltelt percekkel (jobb felső számláló), úgyhogy minél előbb össze kell gyűjteni a dolgokat (a lelőtt lények utáni pénzből) és megtalálni a teleportot a következő világba, az egész egyre intenzívebb lesz.
Minden karakter rendelkezik különböző 4-féle támadással (képernyőn lent), amiken (többnyire) cooldown van, ezért jól kell időzíteni azokat.
Több mint száz (unlockolható) tárgy közül lehet találni egyet a ládákban (többnyire Random módon), ezek hatása folyamatosan egymásra halmozódik, így minden menetben kissé más képességekkel rendelkezel. A vége már kész őrültekháza :) A zene meg nagyon hangulatos. Jobb teljes képernyőre rakni.
-
#667 állítólag számos esetben meg lehet murdelődni:) -
#666 Királynő szimulátör -
#665 elég gyorsan is lehet csinálni ha van egyfajta rutinod :D talán épp ezért jó, mert vannak benne külön történetek, meg a kihívás :) -
Zero 7th #664 Jaj, a Papers, Please!...
Az munka, nem játék. :P
Az elején még érdekesen indul, de amikor a vége felé már a munka céllal határátlépők útlevelét, vízumát, munkavállalói engedélyét, és személyijét kell összenézni, hogy minden mindennel stimmel, érvényes, nem hamis, passzol az emberre a fénykép, személyleírás, azt mondja ami a papírjain van, nincs nála csempészáru, és nem mellékküldetés kritikus embere, és mindezt IDŐRE, mert otthon éhen hal és megfagy a család...
Hát nem leszek határőr, az tuti.
Az biztos, hogy zseniális, és mindenkinek egyszer végig kellene tolnia...
...de itt teljesen offtopik, mert ez NEM játék, hanem munkaszimulátor. :P -
#663 Ez még jobb lesz, perspektíva-változtatás + portálok :)