276
Diablo a jövöben: http://www.ra2083.com/
  • Lammer
    #276
    Szuper!

    Bar en most nem tudom megnezni, de remelem menni fog az amcsi/uk verzioval^^ (ebayrol vettem origba)

    koszike! ;)
  • grebber
    #275
    Megjött az eredeti (magyar nyelvű)!
    Magyar nyelvi fájlok Jó játékot immár magyarul!
  • haata
    #274
    Ha van megoldás a nyelvi fájlok elküldésére, én is szívesen venném!
    haatakukacfreemail.hu
  • Randal
    #273
    Ezt akartam én is kérni:)
    Mondjuk nem biztos, hogy egyszerű lenne. elég sok a .dat fájl és a fene tudja melyik tartalmaz szöveget. de ha valakinek meglenne annak örülnék én is.
  • grebber
    #272
    Valakinek nincs meg a magyar verzió?
    Mert elküldhetné a nyelvi fájlokat!
  • Cypress Hill
    #271
    hi a Fallou Tactikhoz nem tudátok végigjátsást adni??
  • Axon
    #270
    megjelent a magyar verzió:
    http://www.sevenm.hu/catalog.php?mode=article&articleno=RORESTRICTED
  • Cassell
    #269
    Jaj tényleg mekkora gyökkető játék volt ez a falon átlángszórózás kb ennyi maradt meg emlékeimben az egészből dehát mutatja a játék népszerűségét ez a fenemód sok hozzászólás is...
  • via_mala
    #268
    Tegnap este jutottam ahhoz, hogy kipróbáljam a játékot, és való igaz, hogy van valami perverz addiktív hatása, mert hajnali kettőig nyomtam vele, pedig messze nem élveztem annyira, mint a Diablo2-őt.
    Most viszont már tudom, hogy ez később sem változik, így tehát a vérmes reményeket korbácsoló demo után fájó szívvel, de uninstallt nyomok a játéknak.
    Köszönöm a kíméletlen kritikát, segített felnyitni a szememet!
  • galocza
    #267
    tudom, nagyon csúnyán lehúztam, lehet, hogy én voltam béna, meg tényleg nem vagyok a stílus nagy rajongója.
    de egy demot megnézni érdemes, csak szvsz érdemes szem előtt tartani a leírtakat, később se kapsz sokkal többet, mint az elején (és, gondolom, mint a demoban).
    még 2 megjegyzés: 1. teljesen pozitívan álltam a játékhoz, ezért a csalódás, és ezért a sok epe, 2. minden leírt ellenére van vmi perverz addiktivitása, alig tudtam rászánni magam az uninstallra.
    szóval egy próbát megér, hátha neked jobban bejön.
  • Axon
    #266
    Szeretem az ilyen hosszú és kimerítő leírásokat. Ezekből legalább tényleges képet kapok a játékról. Eddig vártam a magyar verzióját, de így már lekerült a kívánság listámról.
  • galocza
    #265
    na, alig vártam hogy vége legyen, mert 1. halálosan untatott és bosszantott 2. akartam 1 epés összefoglalót írni a tapasztalatokról.
    először is, nem vagyok diablo(klón) rajongó. hogy egy ilyen játékkal nekiállok játszani, az különleges eset.
    itt viszont felcsigázott a postapoc/cyberpunk világ (jobban kedvelem az ilyesmit mint a fantasyt), megnyerőnek találtam az indítást (vonatút) és a tálalást is.
    hogy minek kellett mondjuk a vp3 codecet használni az mondjuk rejtély, randa is, be is szaggatott már a "restricted area" intronál - ami számolás szempontjából pedig nem egy nagy cucc. ott az xvid, az mért nem jó, ha már fizetni nem telik a büdzséből?
    van egy városka a legfontosabb szolgáltatásokkal, innen küldözgetnek bennünket dándzseon-tisztogatásra - mint a klasszikus diabloban.
    a kiberbeültetések tetszettek, még ha ez is munkát spórolt: nem kellett a grafikusoknak több skint gyártani az emberkékhez.
    a fegyverválaszték szegényes (abból is a közelharciakat csak kenji használhatja), típusonként kb 2-3 kinézet, de az se számított semmit.
    táp 2féle, csatadrog meg hp-töltögető - szegényes.
    a fő- ill. smith-féle mellékküldiken kívüliek harmatosak, amolyan na-ilyen-is-legyen-benne(-de-minek) szagúak.
    a történet kb zérus, de még azt is nehezen lehet követni, párbeszéd alig van, és sok mindent az sem világít meg. a szinkron pocsék - főleg pszi-csajszi, hát az hihetetlen, mintha a vécésnénit hívták volna be, hogy olvassa be a szöveget. a hangja is taszító önmagában. egy életre szőke-undort kaptam volna, ha nincs a qrvás nővérke, joey tribbiani jobbfajta álmaiból 8). a párbeszédek gyakran debilek, brazil szappanopera fíling, sikerült még az utolsó sw filmet is alulteljesíteni.
    na, pocskondiáztam eleget, pedig még bele sem melegedtem igazán, úgyhogy folytassuk.
    katanás kenjivel játszottam (normal szint, itt az easy), ő elvileg a második legkönnyebb figura, bár lehet hogy csak pisztoly akimboval (dehát skillekre se nagyon tudtam fejleszteni, ld később).
    a pályák borzasztó egyhangúak, a háttér: sivatagos, börtönös, szakadt gyár, bunker (a 2 utóbbi nagyon hasonló esetleg uaz), a limlom mindenhol uaz a földön. pozitívum, hogy a smith-küldik pályái úgy tűnt, hogy véletlenszerűen generáltak (megint diablo), de a változatosság kb ennyi, mind uaz a 2-3 féle háttér előtt játszódik.
    az ellenfelek viszonylag változatosak, van kb tucatnyi, és egyik-másik szépen megrajzolt (ha nem is túl sok fázissal animált).
    a hangok elmennek, de szintén elég egyhangúak, amit ki lehet emelni viszont, az a ZENE, ami nagyon jó.
    játékmenetről: elmentem a főszálon a laborig, majd smith-féle küldetések (elég sok), majd újra főszál.
    egy ideig nem is volt gond, de a játék a teljesített kvesztekért presztízspontot ad, és ez alapján adja a szörnyeket. a smith-küldik harmadánál kezdtem el olyan szörnyekkel találkozni, amelyek messze erősek voltak a karakteremnek. ilyenkor persze a teendő gondolom az lett volna hogy vissza városba (presztízsveszteség), és kapok megint könnyebb szörnyeket. ehelyett én csaltam, kihasználtam a játék idegesítő (de emiatt szükséges) bugjait: katanával (mint lángszóróval) át lehet vagdalkozni a falakon, + a végén pedig pisztollyal lövöldöztem a beakadt ellenfeleket.
    ja igen, átszenvedtem egy rakás smith-küldin, kb 28as szinten folytattam a főszálat. ennek szörnyeit viszont nem befolyásolta a presztízs, szóval mindenki hullt mint a legyek ősszel - egészen osakiig, ahol megint p alapúak voltak a szörnyek, és ha nincsenek a bugok, vagy sose csinálom meg, vagy iszonyatos türelemjáték: egyet elcsalunk a nyájtól, kinyuvasztjuk, hp visszatölt, köv enemy (rosszabb esetben load game). ja persze, a presztízsszintünk alatti monszták 1 xpt adnak (megint csak á la diablo).
    osakinál kapunk új környezetet, 2 főnököt és 3 új enemyt (asszem legalábbis, hogy a 2. vháb német sisakos mutánsok is ott jönnek először), szóval a végén van egy kis újítás, de ez volt a játék leguncsibb, legfrusztrálóbb, leganyázósabb része - nem a főnökök, az gyerekjáték volt, hanem a 3 szintet megtisztítani... áhhh...
    a fejlődés sem volt az igazi: egyrészt komoly hányadát a kibercuccok adják, azokhoz meg magas str kell (tehát erre sokat kell áldozni) másrészt boooorzasztóóóó laaassaaaan ment. félreértés ne essék, nem akartam félpercenként szintet lépni, de jó lett volna, ha szlépéskor vmi komoly fejlődést látok. pl skillpont 3/szint, ez asszem egy alap skill első szintjére elég, ha többet akarok, intet kell növelni, az ad +5öt (persze még így sem elég semmire), szóval ott is mínusz egy a 3ból, de kéne strre, mivel csak katanával megyünk (plusz kell a kibercuccokhoz), dexre hogy el is találjuk az enemyt, ne adj isten constra, reflexre... és mindezt úgy, hogy ellenséget presztízs és nem a szintünk alapján kapunk, szóval nagyon hamar aránytalanul, fairplay-jel lehetetlenül nehezek.
    nem tetszett az sem, hogy fegyverváltáshoz, tárgy használathoz át kellett mennem az invetoryba (a szörnyek közben csépelnek), hogy mért nem lehetett slotos megoldással élni, rejtély.
    összegzésképp: minden olyan jól indul a nagy blöff gyönyörű évében: (nekem) kellemes intro, cyberpunk világ, 4 féle valóban különböző kari, szemetgyönyörködtető grafika a városban, remek zene, kibercuccok, fejlődés, random pályák, mókás szörnyek, tetszett, hogy egy márkájú cuccok bónuszt adnak, miazmás. aztán először ellaposodik, majd hihetetlenül frusztrálóvá válik, még bugkihasználással is. hogy hogyan kaphatott 80% fölötti értékeket, fel nem foghatom.
    talán én voltam béna a karakterfejlesztéssel, talán vissza kellett volna mennem nehezebb pályákról presztízst veszteni, tán csak nincs rutinom az ilyenjellegű játékokban, talán nem közelharcra kellett volna gyúrnom, akárhogy is, nálam bukta, pedig ez lehetett volna egy jó játék, egy új postapoc-cyberpunk diablo. kár érte, van benne meló, de kellett volna több: történet, mellékküldik (tisztességesek), normális párbeszédek, többféle környezet, és főleg kiegyenlített, kiegyensúlyozott játékmenet.
  • Axon
    #264
    Én azért kíváncsi vagyok a magyar verzióra. Remélhetőleg az már egybeépítve jelenik meg a legújabb patch-el.
  • Esrohnoil
    #263
    Szar neked. :)
  • SIKÁKÁ
    #262
    ezt csak azért írom, hogy én legyek az utolsó, aki a témához hozzászólt
  • avan
    #261
    az a baj, hogy aki egyszer tolta a diablo 1-2-t kemenyen, annak ez a game nem ubereli az erzest, amit az nyujtott, ergo minek vele akkor jaccani. valahogy a fizikaja sem tetszik annyira, meg a szornyek sem.

    a terminator manusnak tele van felesleges skillekkel a skilltara, nem tudom a tobbinek milyen nem probaltam meg, de nem is fogom azt hiszem.

    a diablo 2-ben a barbar volt a legkonnyebb, megsem volt ilyen unalmas a jatek vele, sot. egymas utan vegigtoltam vele vagy 5x.

    szerintem meg kell varnom a diablo 3-at, hogy hasonlo feelingben legyen reszem, mint az volt. bizom a blizzardban egyenlore :)

    haxoror: persze lehet valtogatni a fegyvereket, cserelgetni a szarabbnal szarabb shotgunokat, meg a megszarabb plazma fegyvereket, de semmi ertelme. raadasul ez a falon atlovos cucc kurva nagy hiba. meg5xorozi a langszoro hatasat meg pluszba. milyen teszterek jatszottak ezzel? rettenet.

    plusz nekem maga a vilag is unalmas kicsit. szepen kidolgozott, de nagyon egyhangunak tunik.

    na ave diablo4ever
  • haxoror
    #260
    Akkor mégegyszer:
    4 darab karakter van, a választó képernyőn, melléjük van írva a nehézségi fokozat.
    A lángszórós pont a legkönnyebb a négy közül, szinte semmi extrát nem tud csak lőni ezért kiválló kari hogy VérPistike is végig tolhassa a gamét.
    És milyen meglepő a másik 3 kari NEM csak a választható fegyverekben különbözik.

    Ez az "überlángszóró miatt uncsi a game" mint kifogás nevetséges és korlátolt.
  • avan
    #259
    csatlakoznom kell valaki elottem szolohoz meg anno. igen uncsi a game. langpityu-n kivul semmi nem er semmit. szal maradok a kezdeti voksomnal. sacred 50% diablo, ez meg kb 5%. nem az a feeling, pedig eltalaltak a vilagot barmennyire nemszeretem ezt a jovobeni, minden leegett egy kanna benzin egy ember elete stb...

    csumi
  • Cassell
    #258
    Na végigtoltam én is 22es szintű mátrix csávóm lett.Háát a végén erőssen a falon át lángszórózás ment ezerrel pedig én is kipucoltam a szinteket ami a fő questben volt de Osaki palace-ban aránytalanul magas levelű szörnyek voltak.Osaki maga meg félig lementa healtha seperc alatt utánna meg alig maradt healthpackom nem lehetett sebezni.Összességében 3 cd-t nemtom mi fog rajta de a dungeonlordshoz képest legalább végigvihető.
  • tHoMaSmAn
    #257
    OK!Akkor jó lesz ez nekik, biztos örülni fognak neki, még lehet, hogy én is nekiülök, bár időm szinte semmi, illetve most GTA-SA lázban égek, mint sokan mások, de vannak szerencsések, akik, már tolják vele ezerrel!
    Igaz-e CARLOS?
    Nade elég az offból itt, legyen ujra ez a topic a Restricted Area-é (hülyén hangzik ez, ha lefordítjuk az angol részt...)
  • haxoror
    #256
    Nem pointklick, ugyan úgy körökre osztott mint a Falloutok és a S.P.E.C.I.A.L rendszer is bennük van a skillekkel és Perk-ökkel együtt csak a szerepjáték helyett a harcon van a hangsúly, lehet kvázi folyamatos módba is kapcsolni.
  • tHoMaSmAn
    #255
    Szarrá offoltuk ezt a restricted area topicot gyereke...s mindez nekem köszönhetően... szal bocs annak, akit ez zavart!

    Köszönöm mindenkinek a tanácsot, aki segitett, Fallout Tacticsot töltöttem le, nem nekem lesz, mint visszább írtam, hanem haver apósának...aztán vagy tetszik nekik, vagy nem!
    Ha viszont ez point'n'click, akkor lehet, hogy szopnak vele, mert ők (és én is) a körökre osztott tötymörgősebb, "megrágom honnan is támadjak, mit is vegyek elő hozzá" típusú játékot szeretik. De mintha nekem ugy rémlene, hogy lehet váltani, hogy real time, vagy körökre osztott legyen, nem?
  • haxoror
    #254
    A Tacticsnak az volt az egyetlen baja hogy elérakták a Fallout szót, amúgy király game csak mindenki a Falloutot kereste benne pedig ahhoz nincs sok köze mert erősen más stílus de nekem bejött :)
  • Carlos
    #253
    EGYETÉRTEK!
    Énis imádtam a Fallout 1-2-t.
    A tactics jó volt, de nem az igazi.
  • CarajoEsp
    #252
    Ha viszont kifejezetten taktikai akciójátékra fened a fogad, akkor válaszd a Gorky 17-et. Nekem is Fallout az egyik kedvencem, mert azt a hangulatot semmi nem tudja visszaadni ,de tény ,hogy a Gorkyban jobban meg van oldva a harc.
  • 3P
    #251
    Pontosan ez a lényeg.
    Ma szinte mindenki az alapján ítél meg egy játékot, hogy milyen a grafikája, s ha az tetszik, akkor nézi meg a beltartalmat is.
    A Fallout soha nem tartozott a kiogró grafikájú játékok közé (még megjelenésekor sem), ellenben a sztoria és a játékmenete annyira jól sikerült, hogy szerintem mindenidők legjobb RPG-i közé elmelte (számomra a legjobb, pedig nyagyon sokkal játszottam ár RPG fan létemre). A grafikai minőség nem egy statikus doog, 3-4 éve csúcsnak számító grafika ma eléggé sittesnek számít, s ha akkor nem társiult a játékhoz egyéb érték akkor mára már az emléke is a múlté. Ha egy játék viszont tartalmilag van a toppon, akkor annak hosszú ideig népes rajongó tábora lesz, lásd Fallout és nem Flatout! :)

    Sok hasonló játék jelent már meg a Fallout 1-2 (s talán a Tactics) óta a témában, de mindből hiányzott valami, szóval addig is marad a jó öreg játék számunkra.
  • Esrohnoil
    #250
    A Fallout tactics története kapcsolódik a Fallout 1-2-éhez. Bár az első 2 rész inkább szerepjáték, ahol 1 főhőst irányítasz, addig a Tacticsban egy max. 6 fős csapatot vezetsz, ahol a küldetéseken keresztül inkább a csatákon, a taktikai részen van a hangsúly, semmint a szerepjátékon.
    Sztem az 1-2 részeket a történet és a hangulat miatt érdemes közelebbről is megismerni, bármilyen régiek is legyenek.
  • Thanatos
    #249
    az hogy mig az elöbbi kető vérbeli rpg inkább ez inkább amolyan point & click
  • tHoMaSmAn
    #248
    Fallout Tactics
    Mostmár csak arra vagyok kiváncsi, hogy mi a különbség a Fallout 1, a Fallout 2 és a fenti között? Ha van egyáltalán, vagy ez egy bővitett kiadás, vagy mi a fa**om?
  • tHoMaSmAn
    #247
    Tényleg igazad van!
    köszi a tippet! Emléxem azt is nagyon dicsérték, és az akkoriban jött ki, mint a Jagged!
    De még mindig nemtom melyik Flatoutot rejtheti az a torrent amit belinkeltem, de letöltöm, s akkor megláSSuk! :-)
  • CarajoEsp
    #246
    Esetleg Gorky 17. Szerintem kategóriájában Alapmű.
  • tHoMaSmAn
    #245
    PFFFF...flatout=FALLOUT!!!
  • tHoMaSmAn
    #244
    Gondoltam, hogy nem a 3. részre bukkantam...
    Ez szerintem a Flatout 1, nem?
  • haxoror
    #243
    FT vmi ilyesmi:
  • haxoror
    #242
    A Fallout3-at még csak most készíti a Bethesda szal passz
  • tHoMaSmAn
    #241
    Ez melyik?
    Ez jó lenne nekem?
  • tHoMaSmAn
    #240
    Köszi a tippeket emberek, akkor ezt nem erőltetem, főleg, hogy itt már sokan a rakás szarhoz hasonlitgatják, de persze ettől még lehet normális is (nem használom a "jó" szót! ;))
    Fallaout: Tactics az különbözik a Fallout 1 ill. 2-től? Lehet láma kérdés, de nem tudom most hirtelen! Illetve mennyire régiek ezek a játékok? Már csak dc-n lenne esélyem megtalálni, igaz?
  • haxoror
    #239
    "Vagy ajánljatok egy olyat, ami hasonlít a Jaggedre (körökre osztott, és nem Heroes-os, hanem military jellegű)"

    Fallout Tactics
  • 3P
    #238
    Én elfogult vagyok, de szerintem a Fallout nem az egyik legjobb, hanem a legjobb a kategóriájában! :)
  • cikasz
    #237
    hát gyerekek ez egy nagy rakás szar!!!!