Ötvös Tibor
Új lehetőségekkel jön az Epic Mickey 2
Az Epic Mickey folytatása, a The Power of Two szerencsére PC-re is megjelenik és mint ma kiderült, a második részben már új játékmeneti elemek is megjelennek.
"Az első részben megalkottunk egy olyasmit, amit én a Döntések és Következmények Vonalnak neveztem" - árulta el Warren Spector. "Nem akartuk megrémiszteni a normál embereket, így ezen a lehetőségen elég sokat könnyítettünk, finomítottunk. A második részben már nem lesz semmi ilyesmi."
Spector az egyik pályán mutatta be, hogy pontosan hogyan is gondolta ezt az új rendszert. A Fort Wasteland egy Disneyland által inspirált pálya, ahol különböző vadnyugati elemek uralják majd a tájat. Nem érünk el egy magas pontot? Semmi gond. Vágjunk ki egy fát és máris állványt csinálhatunk belőle. Ám ha sok fát vágunk ki, akkor az erdő kipusztul és mi leszünk a saját ellenfelünk.
"Ezt a lehetőséget nem akartuk már az első epizódban bevetni. Helyette inkább kisebb jutalmakat adtunk a játékosnak és a későbbiek során bármikor visszamehetett és újrafesthette az egészet. Most ez nem így lesz. Ha nagyon brutálisan bánunk a környezettel, az megbosszulja magát."
"Ugyanakkor azt is el kell árulnom, hogy végig lehet vinni az egész játékot anélkül, hogy egyszer is a kezünkbe fognánk az ecsetet. Ehhez brutális tesztelésekre volt szükség. Ilyenkor mindig eszembe jut az első Deus Ex tesztelése. Egyik alkalommal úgy játszattam a tesztereket, hogy nem használhattak fegyvert, másszor skilleket vagy épp mindenkit meg kellett ölniük. És ha ezek a dolgok működtek, akkor biztos, hogy a köztes megoldások is beválnak. Most is így voltunk vele."
Az Epic Mickey 2: The Power of Two november 18-án jelenik meg.
"Az első részben megalkottunk egy olyasmit, amit én a Döntések és Következmények Vonalnak neveztem" - árulta el Warren Spector. "Nem akartuk megrémiszteni a normál embereket, így ezen a lehetőségen elég sokat könnyítettünk, finomítottunk. A második részben már nem lesz semmi ilyesmi."
Spector az egyik pályán mutatta be, hogy pontosan hogyan is gondolta ezt az új rendszert. A Fort Wasteland egy Disneyland által inspirált pálya, ahol különböző vadnyugati elemek uralják majd a tájat. Nem érünk el egy magas pontot? Semmi gond. Vágjunk ki egy fát és máris állványt csinálhatunk belőle. Ám ha sok fát vágunk ki, akkor az erdő kipusztul és mi leszünk a saját ellenfelünk.
"Ezt a lehetőséget nem akartuk már az első epizódban bevetni. Helyette inkább kisebb jutalmakat adtunk a játékosnak és a későbbiek során bármikor visszamehetett és újrafesthette az egészet. Most ez nem így lesz. Ha nagyon brutálisan bánunk a környezettel, az megbosszulja magát."
"Ugyanakkor azt is el kell árulnom, hogy végig lehet vinni az egész játékot anélkül, hogy egyszer is a kezünkbe fognánk az ecsetet. Ehhez brutális tesztelésekre volt szükség. Ilyenkor mindig eszembe jut az első Deus Ex tesztelése. Egyik alkalommal úgy játszattam a tesztereket, hogy nem használhattak fegyvert, másszor skilleket vagy épp mindenkit meg kellett ölniük. És ha ezek a dolgok működtek, akkor biztos, hogy a köztes megoldások is beválnak. Most is így voltunk vele."
Az Epic Mickey 2: The Power of Two november 18-án jelenik meg.