Ötvös Tibor
Divinity: Dragon Commander
A GamesComon rengeteg játék volt kint, de a Larian Studios sosem fogja elfelejteni ezt a kiállítást. Ismeretlen tettesek ugyanis ellopták két számítógépüket, melyeken épp a bemutatott és közel teljesen kész Divinity: Dragon Commander és Divinity: Original Sin futottak.
A csapat 5 ezer dolláros jutalmat ajánlott fel a nyomravezetőnek. Ugyanakkor azt is leárulták, hogy reményeik szerint nem kerülnek fel a netre a merevlemezek tartalmai, mert az komoly károkat okozna számukra. De most foglalkozzunk az érdekesnek tűnő Divinity: Dragon Commander című játékukkal.
A program egy nagyon komoly elegye lesz a stratégia-akció-táblajáték műfajoknak és mindezt megfűszerezték egy csipetnyi RPG-vel is. A legtöbb időt a stratégiai térképen, a bázisunkon töltjük majd, ahol megtervezhetjük a sárkányaink útvonalát és megadhatjuk a támadni kívánt célt. Itt fejlesztgethetjük az egységeinket is és minden egyéb menedzselési feladatott itt találunk.
Érdekesebb viszont maga a csata-képernyő. Itt már láthatjuk egységeinket, folyamatosan további utasításokat adhatunk nekik és bármikor átválthatunk a stratégiai nézetre, ahol a teljes hadszínteret átlátjuk. Ha legyőztük az ellenfelet, a területen már teljesen szabadon mászkálhatunk illetve repkedhetünk és fejlesztgethetjük is azt.
A Divinity: Dragon Commander 5 tanácsadót is ad mellénk, akik a többi fajt képviselik. Egy törpe, egy gyíkember, egy halott, egy manó és egy tünde. Minden faj egyéni specifikációkkal rendelkezik és mindenkinek meg vannak a hátrányai is. A halottak például nagyon vallásosak és rosszul reagálnak minden olyan cselekedetünkre, melyek kétségbe vonják ezt a hitet. Ezekre figyelemmel kell lennünk, különben további ellenfeleket szerezhetünk magunknak.
Grafikailag a játék a jó szintet éri majd el, vagyis a program nem a leglátványosabbak közé tartozik majd. Mindenesetre egy ilyen alkotásnak nem is ezzel kell hódítania. A megjelenés dátuma még nincs kitűzve, de érdeklődve várjuk a végső verziót.
A csapat 5 ezer dolláros jutalmat ajánlott fel a nyomravezetőnek. Ugyanakkor azt is leárulták, hogy reményeik szerint nem kerülnek fel a netre a merevlemezek tartalmai, mert az komoly károkat okozna számukra. De most foglalkozzunk az érdekesnek tűnő Divinity: Dragon Commander című játékukkal.
A program egy nagyon komoly elegye lesz a stratégia-akció-táblajáték műfajoknak és mindezt megfűszerezték egy csipetnyi RPG-vel is. A legtöbb időt a stratégiai térképen, a bázisunkon töltjük majd, ahol megtervezhetjük a sárkányaink útvonalát és megadhatjuk a támadni kívánt célt. Itt fejlesztgethetjük az egységeinket is és minden egyéb menedzselési feladatott itt találunk.
Érdekesebb viszont maga a csata-képernyő. Itt már láthatjuk egységeinket, folyamatosan további utasításokat adhatunk nekik és bármikor átválthatunk a stratégiai nézetre, ahol a teljes hadszínteret átlátjuk. Ha legyőztük az ellenfelet, a területen már teljesen szabadon mászkálhatunk illetve repkedhetünk és fejlesztgethetjük is azt.
A Divinity: Dragon Commander 5 tanácsadót is ad mellénk, akik a többi fajt képviselik. Egy törpe, egy gyíkember, egy halott, egy manó és egy tünde. Minden faj egyéni specifikációkkal rendelkezik és mindenkinek meg vannak a hátrányai is. A halottak például nagyon vallásosak és rosszul reagálnak minden olyan cselekedetünkre, melyek kétségbe vonják ezt a hitet. Ezekre figyelemmel kell lennünk, különben további ellenfeleket szerezhetünk magunknak.
Grafikailag a játék a jó szintet éri majd el, vagyis a program nem a leglátványosabbak közé tartozik majd. Mindenesetre egy ilyen alkotásnak nem is ezzel kell hódítania. A megjelenés dátuma még nincs kitűzve, de érdeklődve várjuk a végső verziót.