Ötvös Tibor
Az első FIFA '13 részletek
Megjelentek az első részletek a FIFA '13-ból, melyet Londonban tártak a nyilvánosság elé. A bejelentés szerint összesen öt részen eszközölnek komolyabb változtatást a fejlesztők.
First Touch Control
Az első és legfontosabb, hogy a labdakezelés minden eddiginél realisztikusabb lesz. Ezentúl sokkal nehezebb lesz kontrollálni egy beívelt labdát és sok összetevő alapján derül ki, hogy mit tudunk majd kezdeni vele (labda sebessége, lövés ereje, a labda magassága és a játékos technikai tudása).
Player Impact
Sokat fejlesztettek az Impact Enginen is. Ezúttal nem lesznek már életszerűtlen mozgások, mozdulatok. A motort optimalizálták és a karakterek testét is több részre osztották. Így a felső és alsó végtagokat is az engine külön része mozgatja.
Cselezés
A cselezés is nehezedik, de erről pontosabbat nem árultak el.
Taktikai szabadrúgás
A szabadrúgások rendszerét teljesen átdolgozzák. Ezúttal már hárman is odaállhatunk a labdához és megtéveszthetjük az ellenfelet pár trükkel. Betehetünk embert a falba és megpróbálhatunk a helyén átlőni. Ugyanakkor, fordított helyzetben megadhatjuk, hány ember alkossa a sorfalat és megadhatjuk az egyik játékosnak, hogy vetődjön ki a labdára.
Mesterséges Intelligencia
Az eddig többnyire védekező MI mostantól keményen támad majd. Ez igaz a saját játékosainkra is. Folyamatosan keresik a lehetőségeket, az üres területeket. A támadók is okosabbak lesznek: már nem futnak könnyen lesre és inkább együtt mozognak a védelemmel.
David Rutter, a FIFA '13 vezető producere szerint további fejlesztések várhatók, mivel szeretnének javítani a passzokon és új animációkat is kapnak majd a hálóőrök. Fontosabb szerepet kap majd a bíró sporttárs is, de ezekről még nem árultak el semmit. A FIFA '13 még nem kapott megjelenési időpontot, de az első képek már napvilágot láttak.
Mennyire várjuk:
First Touch Control
Az első és legfontosabb, hogy a labdakezelés minden eddiginél realisztikusabb lesz. Ezentúl sokkal nehezebb lesz kontrollálni egy beívelt labdát és sok összetevő alapján derül ki, hogy mit tudunk majd kezdeni vele (labda sebessége, lövés ereje, a labda magassága és a játékos technikai tudása).
Player Impact
Sokat fejlesztettek az Impact Enginen is. Ezúttal nem lesznek már életszerűtlen mozgások, mozdulatok. A motort optimalizálták és a karakterek testét is több részre osztották. Így a felső és alsó végtagokat is az engine külön része mozgatja.
Cselezés
A cselezés is nehezedik, de erről pontosabbat nem árultak el.
Taktikai szabadrúgás
A szabadrúgások rendszerét teljesen átdolgozzák. Ezúttal már hárman is odaállhatunk a labdához és megtéveszthetjük az ellenfelet pár trükkel. Betehetünk embert a falba és megpróbálhatunk a helyén átlőni. Ugyanakkor, fordított helyzetben megadhatjuk, hány ember alkossa a sorfalat és megadhatjuk az egyik játékosnak, hogy vetődjön ki a labdára.
Mesterséges Intelligencia
Az eddig többnyire védekező MI mostantól keményen támad majd. Ez igaz a saját játékosainkra is. Folyamatosan keresik a lehetőségeket, az üres területeket. A támadók is okosabbak lesznek: már nem futnak könnyen lesre és inkább együtt mozognak a védelemmel.
David Rutter, a FIFA '13 vezető producere szerint további fejlesztések várhatók, mivel szeretnének javítani a passzokon és új animációkat is kapnak majd a hálóőrök. Fontosabb szerepet kap majd a bíró sporttárs is, de ezekről még nem árultak el semmit. A FIFA '13 még nem kapott megjelenési időpontot, de az első képek már napvilágot láttak.
Mennyire várjuk: