Ötvös Tibor
Catacombs - egy újabb törölt alkotás
Újabb olyan alkotásról kaptunk hírt, mely már valószínű soha nem fog megjelenni. Ez pedig nem más, mint a Catacombs címet viselő akció-RPG.
A Square Enix Japan a Nier befejezése után nekifogott a Catacombs címet kapott alkotásuk készítésének, mely egy elég hangulatosnak tűnő akció-RPG lett volna. A múlt idő azért aktuális, mert a kiadó a hétvégén bejelentette, hogy a program fejlesztését leállította.
Ez valószínű a Nier gyatra kritikái és eladási mutatói miatt történt, mivel maga a Catacombs érdekesnek tűnt. A történet szerint hőseink a New Yorkban található Természettudományi Múzeumban ragadnak, mikor egy olyan kultúra képviselői kelnek életre, akik már a múltban is folyamatosan vadásztak a gyengébbekre.
A programban négy karakter közül választhattuk volna ki a nekünk leginkább tetszőt (elején hat darab volt, de a bevezető jelenetekben a két teremőr meghal). Matt fiával jött a múzeumba, akitől a keveredés miatt elszakadt. Szereti azt hinni, hogy ő a csapat vezetője, ám ebben téved. Amúgy a technika megszállottja. Carlos amatőr színész, aki randira érkezett, melyet - szerinte - a világ legszebb nőjével tartott volna.
Gina egyetemista, aki az osztályával jött a múzeumba és igazából ő a csapat vezetője - bár ezt Matt folyamatosan megkérdőjelezi. Az utolsó személy a Nguyen nevet viseli és származását tekintve egy vietnami gimnazista fiú, aki egyébként rajong a rappért. Családjával érkezett a helyszínre, hogy megismerje a múltját.
A Catacombs egy csapat alapú akció-RPG, melyet egy végtelen lőszerrel megáldott pisztollyal indultunk volna harcba. A fejlesztők szerint érdemes lett volna rögtön megszerezni a különböző mágikus fegyverek egyikét, melyeket folyamatosan fejlesztgethetünk. A mágikus shotgun például a nyolcadik szinten már eggyé válik a használója karjával.
A Catacombs kínált volna 4 fős ko-op módot is, de szólóban a maradék három szereplőt a gép irányította volna. Újdonságnak számított volna, hogy a pályák nem előre fixáltak, hanem betöltéskor generálta volna a helyszíneket a gép. Ez jó ötlet, hiszen így még multiban is minden egyes harc újdonságnak tűnt volna.
A Catacombs a fejlesztők szerint már szinte teljesen kész volt és az E3-on hivatalosan is bemutatták volna a programot. A program csak konzolokra jelent volna meg.
A Square Enix Japan a Nier befejezése után nekifogott a Catacombs címet kapott alkotásuk készítésének, mely egy elég hangulatosnak tűnő akció-RPG lett volna. A múlt idő azért aktuális, mert a kiadó a hétvégén bejelentette, hogy a program fejlesztését leállította.
Ez valószínű a Nier gyatra kritikái és eladási mutatói miatt történt, mivel maga a Catacombs érdekesnek tűnt. A történet szerint hőseink a New Yorkban található Természettudományi Múzeumban ragadnak, mikor egy olyan kultúra képviselői kelnek életre, akik már a múltban is folyamatosan vadásztak a gyengébbekre.
A programban négy karakter közül választhattuk volna ki a nekünk leginkább tetszőt (elején hat darab volt, de a bevezető jelenetekben a két teremőr meghal). Matt fiával jött a múzeumba, akitől a keveredés miatt elszakadt. Szereti azt hinni, hogy ő a csapat vezetője, ám ebben téved. Amúgy a technika megszállottja. Carlos amatőr színész, aki randira érkezett, melyet - szerinte - a világ legszebb nőjével tartott volna.
Gina egyetemista, aki az osztályával jött a múzeumba és igazából ő a csapat vezetője - bár ezt Matt folyamatosan megkérdőjelezi. Az utolsó személy a Nguyen nevet viseli és származását tekintve egy vietnami gimnazista fiú, aki egyébként rajong a rappért. Családjával érkezett a helyszínre, hogy megismerje a múltját.
A Catacombs egy csapat alapú akció-RPG, melyet egy végtelen lőszerrel megáldott pisztollyal indultunk volna harcba. A fejlesztők szerint érdemes lett volna rögtön megszerezni a különböző mágikus fegyverek egyikét, melyeket folyamatosan fejlesztgethetünk. A mágikus shotgun például a nyolcadik szinten már eggyé válik a használója karjával.
A Catacombs kínált volna 4 fős ko-op módot is, de szólóban a maradék három szereplőt a gép irányította volna. Újdonságnak számított volna, hogy a pályák nem előre fixáltak, hanem betöltéskor generálta volna a helyszíneket a gép. Ez jó ötlet, hiszen így még multiban is minden egyes harc újdonságnak tűnt volna.
A Catacombs a fejlesztők szerint már szinte teljesen kész volt és az E3-on hivatalosan is bemutatták volna a programot. A program csak konzolokra jelent volna meg.