Ötvös Tibor

A Battlefield 3 motorját használja a Mirror's Edge 2

Az Electronic Arts és a DiCE eddig mindig sikeres koprodukciókat tett le az asztalra, ám a Mirror's Edge valahogy kirí közülük.

Az egyedi képi világgal rendelkező alkotás sikeresen emelte be a parkour mozgásokat az FPS-be, ám a kasszáknál csak nagyon nyögvenyelősen sikerült pozitívra billenteni a képzeletbeli mérleget. De végül sikerült és ezért már korábban halhattuk, hogy zöld utat kapott a folytatás, melyről eddig semmilyen információ nem látott napvilágot.



Az E3-on azonban nyilatkozott a témában Frank Gibeau, az Electronic Arts vezetője, aki szerint "a kiadó keresi azt a módot, ahogy visszahozhatja a Mirror's Edge címet a játékvilágba. Imádtuk azt a franchiset, a DiCE nagyon jó munkát végzett a játék megalkotásakor és nagyon várjuk már, hogy folytassuk a címet."

A pletykák szerint a Mirror's Edge 2 mér készül és a Frostbite 2 technológiát alkalmazza majd.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Atkamon #9
    Várom ezerrel a 2. részt... Nekem a rövidségén és a közelharcon kívül nem igazán volt problémám az 1-el. A képi világa szerintem eszméletlen jó volt, iszonyat jól passzol a sztorihoz ez a nagyo steril környezet, tök művészivé tette az egészet.
  • Balumann #8
    Részben egyet értek, korrektebb lett volna rendes fegyver kezelés lehetőség, de beletenni valamit, hogy azért legyen motiváció végigvinni nem szétlőve mindenkit. Én is remélem, hogy felhagynak az u3 motorral, és valami normálisat választanak (gyakorlatilag ennél rosszabb nem is nagyon van). Például valami olyasmi, mint az Assassin's Creed motorja, be is indult a fantáziám, kombinálva a két játékot .
    Egyébként az tény, hogy zseniális játék volt, csakhát enyhén szólva rövid, és túlságosan lineáris, mindent csak egyféle képpen lehetett megoldani, és hát nem kellett túl nagy fejtörés, hogy azt kitaláljuk (1-2 helytől eltekintve).
    Új motor, színesebb pályák, több trükk, és valami multiplayer vagy ilyesmi (pl. egy jó kis üldözős, fogócska nem lenne rossz, vagy simán verseny, bármi). Nameg egy pályaszerkesztő.
  • Ender Wiggin #7
    Bocs, de nem ilyen egyszerű. Nem az a cél, hogy megöljünk bárkit is, akkor ne legyen fegyveres üldözés. Mert így nem túl életszerű, hogy elveszem a fegyvert, de nem tudok tárat szerezni hozzá, magammal sem vihetem. Röhejes. Pedig teccik, nem teccik, sok olyan szitu van, amit nem csak ugrabugrával lehet megoldani, hanem egy megszerzett géppuskával halomra lőve a rendőröket. Gondolom ez elkerülte a figyelmedet. Szék? Autó? Ezt sem érted. A lényeg, hogy a játék fizikája szar. A grafikája szar. Utóbbi régi gépen alig akar futni, ehhez képes egy normális tükröződés vagy szép textúra sincs sehol. Sajnálom, de egy olyan világban, amit realistának adnak el, ne legyen már olyan megoldás, ami 10 éve is gáz volt...
    Ha már a forgatókönyv megkívánja, hogy ökölharcba keveredj, akkor a nevetséges ütés, ugorva/csúszva rúgás mellett velemi hatákonyra is szükség lenne.
  • menetrend #6
    Ez nem Counter Strike és nem is Mortal Kombat. Nem az a cél, hogy Rambo módjára lelőjünk mindenkit vagy agyonverjük a fél pályát. Lakberendező se vagy szal ne pakolássz székeket. A cél A ból B be eljutni gyorsan. Ehhez van az ugrabugra és a néhány mozgás (ami azért nem merül ki 2 ütésben). Élvezetes végigvinni úgy, hogy nem ölsz meg senkit.
    Ha ezt nem értetted meg vagy nem élvezed akkor nem neked való a játék és felesleges ránézned is. Ennyi.

    A check point mentés szar, és rövid is a játék. Ezt leszámítva a közelmúlt egyik legjobb alkotása. A kocsik szélvédője pedig tök mind1 kb milyen mert amennyit az autókkal foglalkozol benne közvetlen környezetedben az kb 5 perc. Ez nem NFS.
  • FoodLFG #5
    A Frostbite 2 (papíron és tech demóban) tud látványos real-time fényszóródás-szimulációt, az jól jöhet majd a Mirror's Edge-hez.
    Majd meglátjuk, mennyire tudják használni élesben.

    Annak pedig örülök, hogy nem felejtették el a játékot. Egyszer talán lesz belőle 2-rész.
  • Ender Wiggin #4
    Remélem:
    - Faith (vagy akárki, akiről a sztori szól), képes lesz a fegyvert a gagyájába tűzni, vagy legalább az eldobott fegyverekből kiszedni a tárat
    - több interakció lesz a környezettel, mert az első játékban még egy széket sem lehetett felrúgni, vagy odább vinni
    - Az autók szélvédője átlátszó lesz, mint az életben, és ha belelőnek ki is pukkad, ez utóbbi a játművek kerekére is igaz legyen, mert ez így übergagyi volt
    - a közelharcot is átfésülik, mert az enyhén szólva is gusztustalanul szar(scriptes) volt
    - eltekintenek a konzolon burjánzó check point-os mentéstől. Mivel egy sor ugrás trial&error jellegű, elég idegesítő volt mindig messziről űjrakezdeni az egészet
  • Zolivok #3
    CSILLAGHARCZOS
  • Zoli007 #2
    Na, fiziksz lesz benne?
  • Zolivok #1
    jó lesz végre színes felületeken is látni a dolgot