Ötvös Tibor

"Nem konzolosodik el a Battlefield 3"

Sokan aggódva figyelik a számítógépes FPS-ek piacát, hiszen az ottani játékok észrevehetően könnyebbek lettek - ezt nevezik ők "elkonzolosodásnak".

Ezt a fogalmat a DiCE tagjai is ismerik és épp ezért álltak ki tegnap a nyilvánosság elé és nyugtattak meg mindenkit, hogy a készülődő Battlefield 3 nem esik ebbe a csapdába. "Még túl korai a Battlefield 3-ról beszélni. De ahhoz soha nincs elég korán, hogy eltűntessük a PC-s játékok félelmét a BF3 'elkonzolosodásával' kapcsolatban".



"A PC-s játékvilág köszöni szépen jól van, ezt a Bad Company 2 bebizonyította és a számokkal sem a DiCE sem pedig az EA nem szállhat vitába. A Battlefield 3 PC-s verziójára kiemelt figyelmet fordítunk, mivel a rajongóink megérdemlik. Alapjaiban sem értem ezt a PC vs Konzol dolgot. Ha egy fegyver jól működik a PC-n az jól működik majd konzolokon is. Nem fogjuk lebutítani a sérülési modellt vagy csökkenteni a fegyverek visszarúgási erejét."

A Medal of Honor Limitált Kiadása már tartalmazott egy-egy Battlefield 3 béta kulcsot, melyek 12 hónapig érvényesek, szóval legkésőbb egy év múlva meg kell hogy jelenjen a játék.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Skynet #26
    "fps limit(majdnem) minden játékban van hülyegyerek... vsyncnek hívják sok helyen"
    Hülyegyerek? Kicsit el vagy tájolva faszkalap vsync /= fpslimit parancssor, nézd már picit az UT vagy a COD-ok konfigfájljait...Jéééé....Külön van Vsync is és lámlám ott figyel az FPSLIMIT opció ami alapból szinte mindig 85-re van belőve,és bizony ezekben a játékokban azért figyel ott,hogy ne kovácsolódjon előny az FPS-ekből,de bizony sajnos a legtöbb játékban szépen kovácsolódik az előny...

    És még olvasni sem tudsz....
    "De hosszú idő óta olyan fegyvermehanikával rendelkező NEM SZIMULÁTOR" fps sem mint mondjuk a Killzone"

    NEM SZIMULÁTOR....Talán van a CODokban és az egyéb hasonló arcade beütésü pörgős játékokban fegyverbeakadás? A reocilról pedig annyit,több szorult bele mint az utóbbi 2-3 COD részbe...Ja hogy téged nem érdekelnek az ilyen játékok? Az kiafaxt,én EZEKRŐL beszéltem.

    Csak ömlik belőled a szokásos butabaromarcú konzolhater szöveg,meg a hülyegyerekezés de nembaj,megszoktam már a hasonló faszkalapokat!
  • Balumann #25
    A több FPS ilyen szintü előnye tényleg csak a Quake motort használó játékoknál van, és igen, az összes Call of Duty ezt a motort használja (amivel nekem személy szerint semmi problémám, sőt pont ezek a játékok azok, amiknél elmondható a jól optimalizáltság, és gyakorlatilag minden lehetőség meg van bennük, hogy jó játékot készítsenek vele). Vagyis a jó az még úgyahogy elmondható, de milliószor lehetne jobb is - főleg multiplayer terén.
  • sanyicks #24
    Asszem igen, q3 szanaszét foltozott motorjával fut még mindig, de nem tudom, nem érdekel ilyen játék...
    "Bfbc2-nél hasonló a helyzet,csak oda már igen vaskos gép kell..." aha persze :)
    "Azért szerepel majdnem az összes fps konfigjában az fps limit rész mert a több fps nem előny...:)" fps limit(majdnem) minden játékban van hülyegyerek... vsyncnek hívják sok helyen, és arra jó hogy az lcd kijelzők tearingjét megszüntesse, plusz hogy a képfrissítési frekvencia felett ne dolgozzon a gpu és a cpu pluszban ha úgy sem tudja megjeleníteni... és képzeld a konzolos játékokon is van ilyen, 30 vagy 60 fps-nél ;)
    "Egyébiránt a legtöbb konzoljátékban a célzásrásegítés kikapcsolható."
    Ja aztán ülsz fekszel, még úgy is hogy az ellenfelek célzása is jól le van butítva :D

    "olyan összetett és frankó tps mint az MGS 3 vagy 4." miért lenne? Nincs rá igény, minek? Van másból sokkal összetettebb, ráadásul normális ember nem nézet alapján különböztet meg egy játékot :D

    kilzón mint összetett fegyvermechanika LOL megy a csávó, fegyver összevissza rángatózik, célkereszt lecövekelve középre, visszarúgás is csak a fegyveren látszik, de a célkereszt marad középen.

    De nézzük van-e benne lőszer elakadás a fegyver állapotától függően, ballisztika, és ilyesmik? Sejtettem, nem. A játék többi része... arról nem is érdemes beszélni.
  • Skynet #23
    Ezekszerint a COD 4-től kezdve az összes COD Q3 motorral fut mi? Fail...:D
    125 fps-nél már gyorsabban futsz,hosszabbat ugrasz 250 fps-nél már olyanvagy mint a villám és méghosszabbat ugrasz 3xx fpsnél már magasabbra is ugrasz ezzel elérve addig elérhetetlen helyeket.
    Bfbc2-nél hasonló a helyzet,csak oda már igen vaskos gép kell...
    Azért szerepel majdnem az összes fps konfigjában az fps limit rész mert a több fps nem előny...:)
    Egyébiránt a legtöbb konzoljátékban a célzásrásegítés kikapcsolható.
    Hm és nem érzem hogy a szar játékokat támogatnám mert pc-re pl a mai napig nincs olyan összetett és frankó tps mint az MGS 3 vagy 4....De hosszú idő óta olyan fegyvermehanikával rendelkező nem szimulátor fps sem mint mondjuk a Killzone...Failhalmaz ujra és ujra egyes leülhetsz...:)
  • sanyicks #22
    Ja tökéletesen elvagy kontrollerrel, a rommábutított, aimbotos konzoljátékban :D
    Az fps szám pedig egyetlen igen elcseszett játékmotornál számít: a q3 motor... minden rendesen megírt játéknál tök független az fps-től hogy mekkorát ugrasz, úgyhogy fail. A gamer egérről meg csak pár faszláma hiszi hogy jobban látszik tőle, amolyen pszichológiai pótléknak számít... a pro akkor is lealázza 2 ezer forintos egérrel...

    Te is a szar játékokat támogatod ezzel a kontroller elég szöveggel, azt támogatod hogy még több aim rásegítés legyen, még egyszerűbb fegyverek...
    az efegy 2010 is azért olyan amilyen hogy a nemkell kontrollernél jobb pistiket kielégítsék.
    kod vagy ut kezdetektől egy igen egyszerű játék... konzolok nélkül is.
  • sanyicks #21
    Fú és milyen jó már hogy a gép játszik helyetted nem? Néhány lépés és ott az animációs film. ott mindent a gép csinál :D
  • Skynet #20
    Gratulálok,igazi észlény.
    Senki nem állította hogy a gamepad jobb az egér+bill páronál,csak azt írtam hogy tökéletesen elvagyok azzal is, egy nagy konzolhater barom szöveg hogy fps-re alkalmatlan.
    Egyébiránt a konzolos multiplayerben szemben a pc-vel legalább nagyjából egyenlő esélyekkel indulnak az ellenfelek és nem az dönt egyes helyzetekben,ki hogy konfigurálta a grafikát,hány fps-el játszik és mennyire van sokezer forintos gamer egere.
    Fps-ben minimum 12 gomb?:)

    Előre,hátra,oldalaz jobbra/balra,gugol,fekszik,áll,lő,késel,fegyvertvált fel/fegyvertvált le,gránáthajít,másodlagos gránát hajít,másodlagos tüzelés (ha van),célzás,levegővétel, ugrás...
    Lássuk ezek közül mi hiányzik konzolon mondjuk egy COD4-ből,vagy egy UT-ből..őőőő..Egyik sem..:)

    És valóban nem a pc tehet a silány szar játékokról,hanem maga a pc-s játékos tábor,akárcsak a konzolos játékos tábor,amiért a pénzükkel támogatják a szemétgyártást.

    Leülhetsz,1es...
  • Balumann #19
    "richard45: a BFBC2-vel egy 5770-es radeon, 2gb ram és egy AMD X4 B55 mellett 1920*1080-ban játszom minden kimaxolva, 2x aa mellett, és még a legnagyobb csatákban sem szaggat be...Szarul optimalizált?:) Fail"

    Jól optimalizáltan akkor tekinthetünk egy játékot szvsz, ha a megjelenéséhez illetve a játékmenetéhez képest reális gépigénnyel rendelkezik. És bár tényleg vannak ennél sokkal durvább esetek is, ennél is lehetne jóval kisebb a gépigény ha megfelelően optimalizálják. Nálam elég szépeket rángatott, illetve akadozgatott csata jeleneteknél, holott ennél milliószor szebb játék futott már ennél messze simábban, és nagyon nagy számítási igényei sincsenek korábbi játékokhoz képest (akár Battlefield, szimulátorokról meg már nem is beszélve).
  • Balumann #18
    Egy jól megírt játéknál PC-n is pont elegendő mozgási lehetőség van, lassú séta, gyorsséta, sprint + gugolásban is különböző 3, amennyivel több lehetőséged van, annyival kényelmetlenebb is a célzás. Persze meg lehet szokni, mint mindent, pláne ha rákényszerítenek és nem is adnak teljesen támogatott választási lehetőséget.

    És nem hiszem, hogyha a jóval kevésbé butított játékokra kevesebb lenne az igény - még talán konzolon sem, persze hogy ezt veszik ha nincs más választék. Tudják hogy kell beetetni a népet, látvány, filmszerűség, azt kész.
    Sajnos ma is két véglet van, az egyik a pár gombos unaloműző meg a mondhatni túlbonyolított (és ez miatt sajnos sok részen bugos, nehezen érthető) szimulátorok.

    btw, a MoH singlejében óriási pont, hogy van kihajlás. Bár a játékot sajna nem menti meg - de ha meg is mentené, akkor is túl rövid lenne.
  • neoG #17
    Te jó ééééég: "billcsin"?????????????