Alex
Minőségi ugrás van a játékoknál
David Braben, az Elite társszerzője szerint manapság több innováció van a játékiparban, mint korábban bármikor.
A Frontier Developments alapítója szerint "egyszerűen nem igaz", hogy régen sokkal több jó játék volt, majd kiegészítette ezt azzal, hogy régen a kiadványok többsége bóvli volt. "Manapság több az újítás, mint valaha, és nem csak a konzolokon" - nyilatkozta egy Brightonban tartott fejlesztői konferencián. "Nem csak a nagyszabású változtatásokról van szó, hanem az apróságokról is, mint például a kezelőfelületek működése. Gondoljunk csak arra, hogyan változott meg a játékostársak megtalálásának módja, egy multiplayerbe való belépés. Ezek a dolgok nagyon sokat számítanak a végső egyenlegben."
"Az emberek ma azt mondják nekem, hogy a régi szép időkben tonnányi egymástól sokban különböző, kiváló játék volt. Ez nem igaz, egyszerűen nem igaz. Az idő megszépíti a tapasztalatokat. Ha valaki visszagondol a nyolcvanas évekre, valószínűleg alig tucatnyi valóban kiváló játékot tud említeni. Régen rengeteg hitvány játék volt, manapság jóval kevesebb az ilyen. Napjainkban rakétaszerűen ível fel a minőség."
Braben ezek után kiemelte, hogy a piac méretének növekedésével egyre több a betöltendő rés, egyre nagyobb a lehetőség arra, hogy a fejlesztők őrült ötletei is sikeressé váljanak. Véleménye szerint a minőség egyre növekvő fontosságú a kereskedelmi sikerhez. "Ez ugyan csak nagyjából az elmúlt két évre igaz, de a marketing és a minőség fontossága egyértelműen megváltozott. Ma már a minőség önmaga elad egy játékot; nagyon erős az összefüggés a bemutatókban kapott pontszámok és az üzleti siker között. A tesztek alapján jól megjósolható egy játék sikere."
Braben ezek után kitért a játékosok radikálisan szaporodó visszajelzéseire, és az egyre több "valóban kiváló" játékoldalra. Végül megerősítette, hogy készülőben van az Elite IV, mellyel a Frontier addig nem lesz elégedett, míg nem biztos abban, hogy a játék valóban brilliáns.
A Frontier Developments alapítója szerint "egyszerűen nem igaz", hogy régen sokkal több jó játék volt, majd kiegészítette ezt azzal, hogy régen a kiadványok többsége bóvli volt. "Manapság több az újítás, mint valaha, és nem csak a konzolokon" - nyilatkozta egy Brightonban tartott fejlesztői konferencián. "Nem csak a nagyszabású változtatásokról van szó, hanem az apróságokról is, mint például a kezelőfelületek működése. Gondoljunk csak arra, hogyan változott meg a játékostársak megtalálásának módja, egy multiplayerbe való belépés. Ezek a dolgok nagyon sokat számítanak a végső egyenlegben."
"Az emberek ma azt mondják nekem, hogy a régi szép időkben tonnányi egymástól sokban különböző, kiváló játék volt. Ez nem igaz, egyszerűen nem igaz. Az idő megszépíti a tapasztalatokat. Ha valaki visszagondol a nyolcvanas évekre, valószínűleg alig tucatnyi valóban kiváló játékot tud említeni. Régen rengeteg hitvány játék volt, manapság jóval kevesebb az ilyen. Napjainkban rakétaszerűen ível fel a minőség."
Braben ezek után kiemelte, hogy a piac méretének növekedésével egyre több a betöltendő rés, egyre nagyobb a lehetőség arra, hogy a fejlesztők őrült ötletei is sikeressé váljanak. Véleménye szerint a minőség egyre növekvő fontosságú a kereskedelmi sikerhez. "Ez ugyan csak nagyjából az elmúlt két évre igaz, de a marketing és a minőség fontossága egyértelműen megváltozott. Ma már a minőség önmaga elad egy játékot; nagyon erős az összefüggés a bemutatókban kapott pontszámok és az üzleti siker között. A tesztek alapján jól megjósolható egy játék sikere."
Braben ezek után kitért a játékosok radikálisan szaporodó visszajelzéseire, és az egyre több "valóban kiváló" játékoldalra. Végül megerősítette, hogy készülőben van az Elite IV, mellyel a Frontier addig nem lesz elégedett, míg nem biztos abban, hogy a játék valóban brilliáns.