Németh Szabolcs

Starcraft 2 - hivatalosan bejelentve

A Szöulban zajló Worldwide Invitational-on a Blizzard véget vetett a találgatásoknak, ugyanis bejelentette az immáron kilenc éves előd folytatását.

Mivel a hír közzétételével egy kissé elkéstünk, ezért a jövő héten egy nagyobb írásban tálaljuk a Starcraft 2-ről érdemes tudnivalókat, valamint az addig megjelenő újabb információmorzsákat.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Addig is érdemes a közölt képeket és a Youtube-on feltűnt trailert kielemezni, amit szintén melegen ajánlunk mindenkinek.

Starcraft 2

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • Zsotyee #84
    Aki SC-zik az nem akar azzal foglalkozni amit leírtatok látványos csták, jó történet, jó és szórakoztató MP.
    Na ezt akartam írni:
    Aki SC-zik az nem akar azzal foglalkozni amit leírtatok hanem azzal, hogy legyenek látványos csták, jó történet, jó és szórakoztató MP.
  • Zsotyee #83
    Hello allz!

    Beszarás hogy min tudtok vitatkozni. Én személy szerint nem tartom fontos azt, hogy a lövés merre meg hogyan megy mert egyszerűen nem érdekel. Az már igen, hogy azok a szerencsétlen marinok meg tankok meg az a sereg amivel elindulok az el tudja-e foglalni az ellenséges bázist vagy ásvány/gáz lelőhelyet (Titta USA hejj).arra meg sztem végképp nincs szükség hogy egy SC kaliberű játékban allítgassuk hogy az a marine (aki épp nem a társát lövi hátba mert megtanult célozni a barakkban amikor legyártottam) az ellenség fejét/lábát/pöcsét célozza.Erre nincs idő. Erre itt semmi szükség. Gyors helyzet felismerésre viszont igen. Az meg, hogy kijelölni így meg úgy ha valami baj van, kialakul egy olyan rutin hogy becsukott szemmel is letod rakni a bázist. itt most nem akarok anyázni mert a TA-val is nyomtunk iszonyet sokat és sokszor volt rá példa, hogy patt helyzet alakult ki. OK pálya restart. De az egy egészen másfajta game. Ott már taktikázni kell nincs mese. Ami abban nem tetszett az az, hogy mafaszé annyi egység szerintem felesleges, de az biztos, hogy változatos.
    Jajj még a bomba siker. Ha el tudnak adni ebből 1000000 példányt akkor én azt úgy értelmezném, hogy sikeres a játék.
    Jameg szerintem ha RTS (esetünkben SC) úgymond jó feelingel rendelkezik ezen felül még szórakoztat is, betölti a feladatát. Aki SC-zik az nem akar azzal foglalkozni amit leírtatok látványos csták, jó történet, jó és szórakoztató MP.

    Peace!


  • postmortem #82
    Némi önellentmondást vélek felfedezni a makro stratégia és a korlátozott csapatkijelölés, illetve korlátozott szintű gyártás között, de biztos megmagyarázod ;)

    Ami a bónuszokat illeti, a probléma az, hogy egyáltalán léteznek... Ha valami critical hit alapon menne teljesen rendben is volnánk...

    A gépigényes érvelést röhejesnek tartom, ugyanis még csak nem is kell a lövedékeket számolni, gyakorlatilag csak az animáció megy... Kontra TA, ahol 1 egység egyszerre akár 2-4 lövedéket is útjára ereszt, amit a program valós időben követ nemcsak a becsapódást nyugtázza...
  • postmortem #81
    Nos igen, biztos ez van...
    Először is tanulj meg gépelni, ha vesszőket is raksz egész más lesz a mondat értelme is ;) pl.: nem, a hangulat - nem a hangulat
    Másodsorban épp ez a mondanivalóm lényege, hogy a gém alapjaiban véve nem új, nem extra, csak jó feelinget csinálnak hozzá, és azt hangsúlyozzák a marketing anyagban is ;)
    Mondok egy ellenpéldát: Madness Interactive -> egy hihetetlen fun gém próbáljátok ki ;)
  • zidder #80
    úgy játszanék még az 1ső résszel.... nem lehet valahogy feljebb tolni a felbontását 640*480ról??? 19"es wide monitoron kicsit élvezhetelen már...
  • Alfa Of NS #79
    Hát lényegében már leírtam mit kifogásoltam. Egyrészt kell kreativitás a játékba, mert nem pusztán gyártásról szól a dolog. Igaz, az SC "árkádos", de attól még megvan benne a lehetőség, hogy magasabb szinten is űzd. Másrészt hülyeség, hogy a lexikális tudás szempont. Létezik benne, hatással is van, de nem jelentős.

    De korábban is írtál kifogásolhatót:

    "Megint a tipikus mikro stratégia, amikor A jó B ellen , de sérülékeny C ellen, ami ellen viszont D jó, ami persze sérülékeny B ellen."

    Ez inkább makro, mivel a gyártástól függ. Mikro az a Warcraft3ban számit, SC Blizzard szerint is makrora megy rá. Persze ettől még van mikro, csak nem olyan jelentős, max profi szinten. A kő-papír-olló effektus meg nem egészen valósul meg, mivel nem olyan jelentősek a bónuszok szerepe.

    "A tipikus idegörlő felállás, amikor egy hatalmas sereget szét lehet kapni, olcsó egységekkel, de azokkal meg nem lehet támadni."

    Az SC-ben egy tipikus stratégia, hogy veled szemben bónusszal rendelkező egységekkel jönnek, akkor egyszerüen növeld meg a létszámodat. Nem kell jelentősen. De az elég mert a bónuszok nem olyan jelentősek. Másrészt szinte minden egységgel lehet támadni.

    "Ami a blizzard másik undorító oldala, hogy olyan magas színvonalú filmeket képesek csinálni mindenféle gagyi egységről, hogy az ember teljesen kiábrándul amikor az "isten" marine-ját 1 mp alatt tépik szét... "

    Ez a hangulat miatt van. Amúgy a marine tucatkatona az SC-ben. A Field Medic-ek például úgy vannak bevezetve a játékba, hogy az embereknél nagy volt a marine veszteség. Ami önmagában nem volt gond játékbeli világban, csak drága a gyártásuk. Röhej, hogy amikor játszol tényleg ez van. A szanitécek megjelenésével tényleg csökken a marine veszteség.

    "A legidegesítőbb a videoban akkor is az, amikor azt állítja a narrátor, hogy a starcraftban sok egység harcol sok ellen, és kb 30 egység csépli egymást :) Van olyan 1997-es játék amihez van 5000-es unit limit peccs ^^ "

    Ennek igy nincs sok értelme. A játék felülete nem enged meg ennél több egységet, mint ami van. Pláne ha a gépigényre is figyelni kell. Nem lenn attól jobb, ha több egység van.
  • Lordboxi #78
    postmortem, azthiszem nem fogtad fel, mi ennek a játéknak a lényege. Nem a max, meg min sebbzé, meg az anyám kínja kerativitás, meg a 8 féle módon loccsanás. Nem a hangulata teszi a királyá, a világa, a története, a szerethető karakterei, ennyi.
  • johnz #77
    nemtom mi a faszt marjátok itt egymást? amugy akinek a ta az legyen de nekem sc és kész! bár elég kockás és fura az épületek de ez még csak DEMO és hozzáteszem láttam a trailert a neten és márazzal is jobban jáccanék mint egy ta val!!EGYÉBKÉNT MEG HOL A FAKKBA VAN A TA? SEHOL?
    király a cg movie remélem lessz még sok ilyen bár ha tippelnem kéne duplarétegű lemezre jön a játék és tele lessz igényes filmekkel!!! Kedvenc filmem a zerg campaign 3 intro asszem mikor a terranok viszik az atomot pár doboz sör mellett behűtve,majd hirtelen megjelennek a zergek és elszabadul a pokol!!!egyébként egy másfélórás sc cg filmet igencsak jobban megnéznék mint egy élőszereplős elcseszett sc MOVIE-T amiben rock a főszereplő mert hát ő kemény!!azé..SC forever!!! HA valaki a sc-t szidja és az sc világát ócsárolja az olyan mint ha belekötne az alien vagy a predator világába...alkoss jobbat köcsög én inkább csak élvezemés azt hiszem vagyunk 1 páran...!akinek nem inge ne vegye magára..:)
  • johnz #76
    B
  • postmortem #75
    Nem akarok senkit se meggyőzni arról hogy szar lesz. Biztosan legalább annyian fognak vele játszani, mint az elődjével... És a Blizzard megint jól megfeji majd a népeket, amiból csinál egy újabb "bombasikert", amit jól marketingel, kellően megosztja az embereket és szépen el fog belőle karistolni egy darabig megint...
    Nem mondom, hogy ne vegyétek meg, vegyétek, nem érdekel... Csak ne mondjátok azt, hogy ez stratégia játékok királya, mert nem az...
    És nem azért mondom, amit mondok mert unatkozom, hanem mert jó lenne, ha az emberek igenis azt mondanák, hogy ezt már láttuk tíz éve köszönjük szépen, a grafika szép, de mit fejlődött az objektumok szintjén a program? Ja hogy semmit, köszönjük rókabőr nem kell, mégha szép is. Mellesleg érdekes módon csak olyan dolgokra reflektálnak, ami a hozzászólásom kb 2%-t érinti. Ami érdemi dolog, és elgondolkodtató lenne a hiánya, azon átsiklunk. De hát így mennek dolgaink 2007.05.22.-én ;)