Beszarás hogy min tudtok vitatkozni. Én személy szerint nem tartom fontos azt, hogy a lövés merre meg hogyan megy mert egyszerűen nem érdekel. Az már igen, hogy azok a szerencsétlen marinok meg tankok meg az a sereg amivel elindulok az el tudja-e foglalni az ellenséges bázist vagy ásvány/gáz lelőhelyet (Titta USA hejj).arra meg sztem végképp nincs szükség hogy egy SC kaliberű játékban allítgassuk hogy az a marine (aki épp nem a társát lövi hátba mert megtanult célozni a barakkban amikor legyártottam) az ellenség fejét/lábát/pöcsét célozza.Erre nincs idő. Erre itt semmi szükség. Gyors helyzet felismerésre viszont igen. Az meg, hogy kijelölni így meg úgy ha valami baj van, kialakul egy olyan rutin hogy becsukott szemmel is letod rakni a bázist. itt most nem akarok anyázni mert a TA-val is nyomtunk iszonyet sokat és sokszor volt rá példa, hogy patt helyzet alakult ki. OK pálya restart. De az egy egészen másfajta game. Ott már taktikázni kell nincs mese. Ami abban nem tetszett az az, hogy mafaszé annyi egység szerintem felesleges, de az biztos, hogy változatos.
Jajj még a bomba siker. Ha el tudnak adni ebből 1000000 példányt akkor én azt úgy értelmezném, hogy sikeres a játék.
Jameg szerintem ha RTS (esetünkben SC) úgymond jó feelingel rendelkezik ezen felül még szórakoztat is, betölti a feladatát. Aki SC-zik az nem akar azzal foglalkozni amit leírtatok látványos csták, jó történet, jó és szórakoztató MP.