Németh Szabolcs

Az Akella új akció-RPG-t fejleszt

Az Akella közleményben egy újabb akció-szerepjátékot jelentett be, amely Titan Quest hagyományait követi majd.

Nagyon sokan ihletet merítenek a Titan Quest-ből. A görög mitológia legendái az Akella fejlesztőit is megbabonázták, és a Numen keretein belül ők is megvalósítják a maguk görög történelmen alapuló játékát.

A készülő játékról annyit tudunk, hogy három karakter közül választhatunk majd. A varázsló, a vadász, és a harcos különböző tulajdonságai színesítik majd a játékot, de az igazi újdonságot a játékban megjelenő istenségek jelentik majd. A játékos ugyanis szabadon megválaszthatja majd, hogy mely görög hatalmat hívja segítségül kalandozása során. Sőt, ha sikerül egy másik istenség orra alá borsot törnünk, akkor komoly jutalomban részesülhetünk a minket támogató hatalmasságtól.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • yann #24
    Ha már ilyen jól megy a beszélgetés a dio-ról, én is idedobom hozzá a kétcentemet:
    nekem is egyértelműen _alap_, de azt nem mondanám, h a klónok semmi újat, semmi jót nem mutattak fel. pl: a TQ-ban nagyon tetszik az, h azt kapod amit látsz: intelligens dropok. Mekkorát néztem amikor először fordult elő, h valami fura, de szépen kidolgozott fegyver villogot valamelyik tucat-minion, csontiharcos kezében; és mekkorát néztem h milyen nagyokat sebez belém. Amikor nehezen legyaktam, akkor pedig ott virított a földön egy klassz junik kard. Ez igencsak hiányzik a dio-ból. Tehenek meg ne dobjanak már emberi vértet basszus...
    A másik dolog szintén a TQ-ból a keverhető, kombinálható skill-treek:
    kicsit brutál lenne egy frenzy-barbár a pala auráival és a druida alakváltó képességeivel... tudom nagyon sokat kellene dolgozni a készítőknek a ballanszon, de ha megoldanák, az ehhez hasonló kombinálhatóság is mérföldeket dobna a játékélményen. magyarul nekem a dio skill-rendszere sem elég összetett.
    egyszó mint száz egyetértek az elöttem szólókkal, a h&s esetén ideje lenne már az összetettebb karakterépítésre tenni a hangsúlyt, mert enélkül garantáltan unalmas a játék.
  • Master Jenky #23
    Én a Diablót 7.jére már 4 nap alatt vittem végig... ha sokat játszol vele már nem lesz olyan unalmas ;)
    Próbálkozni kell :D
  • psishock #22
    "Ha valahol megtalálod, akkor szólj :)"
    barátom, mi sem egyszerûbb ennél, 4-5perc /intenzív/ keresés (és francia nyelvvizsga) után találat :)
    na jó, ezt viszont innentől warez-nak konstatálom, és priviben folytatjuk tovább, a "többiek" lelki megrontását ezzel meggátolva. ===>
  • psishock #21
    "Remélem, te is szeretsz olvasni"
    ez kérdés számodra annyi click'n'point és RPG után?! :D
    értelmesen társalkodni viszont még inkább, nagyon is. A "lol", "winfos", "konzol vs pc" véres párharcok, "szar" (csak egyszóban kijelenti). hozzászólásoktól viszont kidobom a féket. De félre ne értsd, közel sem tartozol ehhez a fajtához. Kevés olyan ember van akivel értelmesen meg is lehet mondjuk vitatni valamilyen álláspontot (és sajnos itt nem csak a fórumon belülre gondolok) és te közéjük tartozol.

  • Morden23 #20
    Ha valahol megtalálod, akkor szólj :)

    Sajna már nincsen meg, letölteni meg nem sikerült sehonnan sem.
  • psishock #19
    NOCTROPOLIS, sounds good, a leírások és a képek alapján, és még nem találkoztam vele! (Amúgy ez is Electronic Arts gamamma) Looks forward, az első találkozásra.
  • Morden23 #18
    "most nem jut eszembe az a point-and-click kalandjáték, amiben a főhős ilyen eltorzult rajzfilmvilágba csöppen, és volt egy szőke csaj, akit Stiletto-nak hívtak, és levágja egy őrült sebész a kisujját :))) (valami Noir, vagy Nocturnal... valami ilyesmi címe volt, de lehet, hogy nem)"

    NOCTROPOLIS :D
    Egyik kedvenc játékom volt.
  • Morden23 #17
    "Mellesleg miért szent?"

    Jogos, ezért emeltem ki, hogy ez magánvélemény ;)

    "állati hosszú."

    Ezt úgy értettem, hogy a játék túl hosszú ahoz, hogy az alaphangulat, amit nyújt, lekössön hosszabb ideig, vagyis miközben játszom, elfogy a "muníció", az ösztönzés, hogy menjek tovább. Nem elég összetett és fordulatos a Diablo, hogy többtíz óráig mellette üljek... ahogy egy Pasziánsz vagy egy Aknakereső is iszonyat szar lenne, ha a normál játékideje 1-2 óra lenne :)

    "D2: komplex ittem rendszer"

    Komplex item-rendszert sok játékban láttam azért már. Gondolom elsősorban a Horadric Cube (ha jól emlékszem)-ra gondolsz. Az tényleg nem volt rossz ötlet, de azért fenékre nem ülök tőle, sima weapon/item modként fogható fel.

    "D2: komplex skill rendszer"

    Na azért az a komplex skill rendszer a Deus Ex skill + augmentation + aug. upgrade rendszerét sem közelítette meg, bonyolultabb szerepjátékokról nem is beszélve.

    "D2(mondjuk D1 is): szavatosság"

    A randomgenerátorral az egyik legnagyobb bajom, hogy elvileg a szavatosságot javítja, de tulajdonképpen ez annyira nem igaz. Először is, randobgenerált map-ek kilométer távolságra vannak a kreatívan és nagy műgonddal felépített pályákhoz képest (kicsit olyan "makettasztal" feelingjük van, mint amikor kiszórsz egy halom legót a gyerek elé, ami sok, de mégsem elég).

    "D1: darkos/horror feeling"

    Hát a dark/horror feeling nálam mondjuk Bloodlines, Phantasmagoria, Zork: Nemesis, és most nem jut eszembe az a point-and-click kalandjáték, amiben a főhős ilyen eltorzult rajzfilmvilágba csöppen, és volt egy szőke csaj, akit Stiletto-nak hívtak, és levágja egy őrült sebész a kisujját :))) (valami Noir, vagy Nocturnal... valami ilyesmi címe volt, de lehet, hogy nem)

    "D2: Van benne olyan "mód" (Hardcore)"

    Igen, ez tényleg érdekes ötlet.

    "D1-D2: a megjelenítés design NAGYON ott van."

    Diablo 1 esetében egyetértek. A kettő a varázslat-effektek kivételével rusnya volt. Már az első 5 perc alatt rosszul lettem a piros manók seregeitől :)

    "D1, és jobban D2"

    Hát ebben annyira nem vitatkozom, mert nem emlékszem, bár nekem most hirtelen eszembe ötlött a Diablo-s csontvázhent, és elfilóztam rajta, hogy egy csontváznak "hogy fáj" :)))

    "D1, és jobban D2: Kegyetlen jól meg van oldva a nehézségi szint"

    Azért az kurva irritáló tudott lenni, amikor haverom a nemtudomhanyadik szintű karakterével visszakerült alap szintekre, és "felturbózódtak" az alapenemy-k. Totál nem volt fejlődés a D2-ben, csak folyamatos kihívás. A kettő azért különbözik.

    Persze, rámutattál... ahogyan most én is, hogy mi nem tetszik benne:))) Remélem, te is szeretsz olvasni :D
  • psishock #16
    "Mellesleg miért szent?"
    Csak a saját "szent" listámon szent :), a többiekén nem tudom, teljesen hidegen hagy a sikeressége, netán a pontozások különböző game-oldalakon (a zenével, filmekkel "ésatöbbi" is így vagyok.) Ha nekem bejön akkor az Nekem jön be, és nem függ attól, hogy mit próbálnak róla híresztelni.

    "állati hosszú."
    /sír és nevet egyszerre/ könyörgök, az ne legyen baj, hogy egy játék elég, neagyisten nagyon hosszú, az utóbbi időben folyamatosan olyan dolgok kerülnek a kezem közé amiket pár nap (jobbik eset) kitolok. Ha nem tetszik akkor meg sem vásárolod (vagy törlöd a rosszabbik esetben) úgy is lényegtelen. De ha valami bejön akkor azt lehessen a lehető legtovább élvezni szerintem!

    pár dolog ami bejött mondjuk, bármikor szívesen látom másik gammákban is:
    D2: komplex ittem rendszer: páratlanul kidolgozottak a tárgyak atribútai és rettentő variabilisak. (ittemhunt rulez, megjegyszem, ennél a játéknál élveztem direkt gyûjtögetni a zöld, sárga, világosbarna, és nem utolsó sorban a kék cuccokat :) (minden klassnál külön, így mindenkivel érdemes letolni, telljesen más megvilágításban vannak)
    D2: komplex skill rendszer: nagyon át kell gondolnod mire dobálod el a pontokat, és még klass-on belül is van több irányvonal amikkel lehet variálni, had ne mondjam keverni egymással, ugyanis egy csomó szint van ami nagyon is kihat a másikra, és persze mindegyik fejleszthető magában is. (minden klassnál külön, így mindenkivel érdemes letolni, telljesen más megvilágításban vannak)
    D2(mondjuk D1 is): szavatosság: akármikor elő lehet venni mivel a lehető legtöbb dolog random generálódik, akár a pályákra, ittemekre (azok elhelyezkedésére), mondjuk akár a D1-ben a questekre is gondolhatunk, sohasem tudod mikor mi fog következni, közelít a hatás intenzivitása a második, harmadik, x-edik lejátszással is, ahhoz mint amikor először toltad le.
    D1: darkos/horror feeling: ehh, de jó lenne még egy horror RPG ami ezt adná vissza, a fantasy jó de egy kicsit nagyon uncsi már, én rettegni-, izgulni-, és szívrohamot kapni is akarok néha, nem csak esti mesét. XD
    D2: Van benne olyan "mód" (Hardcore), hogy ha "legyaknak", akkor vége, nincs load/save, respawn, hasonlól, semmi. 1 élet, 1 lehetőség, ha elbaltázod kezdheted előlről. Ezt nagyon birtam benne, sokkal jobban meggondoltak mit fogok tenni, mikor/kiket fogok megtámadni, nagyon észnél kellett lenni, stratégiázni mivel rengeteg időt/energiát öltem bele a karakterbe. Nem volt szabad könnyelmûnek lenni és ez jó volt.
    D1-D2: a megjelenítés design NAGYON ott van. Teljesen magával ragad és nem olyan "mû", erőltetett hatású mint sorolhatnánk.
    D1, és jobban D2: rendesen kifejezik, hogy az ellenségnek /Fáj/ amit csinálok vele. Egy csomó olyan játék van ahol ezt egyáltalán nem érzem, csak hadonászok előttük és kisebb nagyobb idő után elesnek, rosszabb esetben eltünnek. Egyáltalán nem tudom kiélni a szadista ingereimet az ilyeneken, és csak fárasztanak általában nagyon kevés idő után. :)
    D1, és jobban D2: Kegyetlen jól meg van oldva a nehézségi szint, még veterán koromban is nagyon meg tud izzasztani, szerintem nincs az az ember akinek pl Hell-en estimese. (neagyisten HC-vel kombinálva)
    (csak zárójelben D2 kontra D1): nem kell odasétálni egy íllyal esetleg egy varázslattal a hordók, dobozok elé, és onnan darabokra lőni, hogy megtutjuk robbannak-e, netán üresek, vagy van valami csodálatos bennük :)

    ...most ráuntam a sorolásra, de szerintem naggyából rámutattam 1-2 meglátásomra.
  • Morden23 #15
    Én sem vitatkozom, de az indokom tök egyszerű - egészen pontosan két részből áll.

    1. Unalmas, de...
    2. állati hosszú.

    Ez a bajom a Diablo-val. Ez olyan farkába harapó kígyó: ha nem lenne ilyen unalmas, nem lenne baj, hogy hosszú - ellenben ha nem lenne ilyen hosszú, talán nem lenne ennyire unalmas. Ofkorsz ez csak saját vélemény.

    (Amúgy a "hülye vagyok hozzá" és a "nem értek hozzá" az nem tartozik az anti-Diablo indokaim közé. Mellesleg miért szent? Mert sikerjáték? A Star Trek sorozatok is sikeresek, mégsem szereti mindenki...:))