Németh Szabolcs

Fallout 3 - egy kézben

Mi is hírt adtunk arról, hogy megkezdődtek a Fallout 3 körüli munkálatok. 5,75 millió dollárért mára egy tulajdonosa maradt a márkának.

A Bethesda az Interplay-vel kezdett bele a sorozat legújabb tagjának fejlesztésébe, ám most már biztos, hogy nem vele fejezi be. Az ok igen egyszerű. A fejlesztőcég 5,75 millió dollárt fizetett azért, hogy a Fallout 3 teljes körű joga reá szálljon. Így a Fallout 3-at teljesen ugyanaz a csapat fejleszti nekünk, mint az Obliviont, és így a folytatás minősége nem is lehet kétséges.

A sikerre szüksége is lenne a Fallout-nak, mert az első részt hangos sikere után a folytatás már közel sem vívott ki akkora tetszést. Ez történik, ha egy csapat letér a helyes útról, és kiveszi a programból azokat az összetevőket, amik az első részt sikerre vitték. Reméljük kétszer nem lépnek ugyanarra az ösvényre a fejlesztők.

Egyelőre a megjelenésről nem kívántak nyilatkozni a Bethesdánál.

A fejlesztő hivatalos oldala

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • galocza #37
    örülök, hogy az a mondat nem csak nekem tűnt föl 8).
    a második résszel kapcsolatos általános fanyalgás szvsz onnan ered, hogy a készítés elején lelépett az első rész letéteményeseinek számító szenttroikaság.
    szerencsére ez a fo2 minőségén mit sem rontott. érdekes megnézni, a troika miket alkotott, volt 2 remek, de alultesztelt anyag (kiadói sürgetés gondolom), meg egy igazi borzalom (temple of elemental evil).
    hogy a fo2 mit nyújtott? remek sztori, az első részt következetesen váltó világ, (tuningolható) kocsi, finomhangolható társak, kiszedett szintlimit, új (el)ismertségi rendszer+címek, hatalmas arzenál, kifinomult pusztakezes harc, remekül kigondolt civilizációcsemeték (vault city, reno, san francisco stb), még sötétebb, kegyetlenebb postapoc fíling meg persze plusz perkek, ellenfelek, kb 3xos játékidő megaminemjuteszembe - mindez ugyanúgy egy cdn...

    az, hogy a cím a bethesdához került, örömmel és félelemmel is eltölt: a morrowindet imádom, oblivion is tetszett (kivéve az idióta fejlődésrendszert, azt nagyon rühellem), viszont azért lőttek pár mellét is (pl pirates of the caribbean, ok nem saját fejlesztés).
    én nagyon el tudok képzelni egy fallout-játékot oblivion motorral, amikor a valós idejű tacticsról szó lett, azt írtam, hogy ha már real-time, lenne olyan, mint a deus ex... lehet, valóra válik! csak legyen jó...
  • 3P #36
    Ezt a "kár, hogy nem"-et ne itt írd le szvsz!
  • Micsu #35
    fallout tacticról nem hallottál?
  • sylverangel #34
    Akkor teljesen olyan lesz mint az Oblivion...

    Technikailag valami összehányt ócska cucc, de kegyetlen jó játékmenet és sztori...

  • Gerygrey #33
    Félreolvastam, és nagyon megörültem hogy Flatout 3-ról van szó, kár hogy nem
  • wOlFbYTe #32
    Kedves cikkíró, amit állítasz a folytatással kapcsolatban az röviden és tömören bullshit. A folytatása az első résznek valóban fenomenális. A Fallout Tactics pedig ami mondhatni egy kettő és feledik rész, egy mellékvágány - nahh az valóban gyenge lett, de vajmi kevés köze van a második epizódhoz!

    Remélem újra találkozunk a jól felépített fejlődési rendszerrel. Pisztolytól a gauss rifle-ig és a különböző laser blasterekig :)

    Kedvet is kaptam a Falloutozáshoz, elő is veszem este! :P
  • Atisz #31
    Szefmesterrel és 3P-vel is egyetértek: az Oblivion gyönyörű, látszik hogy sok munka van benne, de üres, hiányzik belőle a tartalom, a motiváció. Játszik vele pár órát az ember, megcsinál néhány küldetést, aztán uninstall. A replay value (újrajátszhatósági érték) abszolút hiányzik, nem érzel késztetést hogy kipróbáld más típusú karival.
    Reméljük hogy a storyboard és látvány felelősök elmerülnek az Fallout univerzumban és megpróbálnak vmi érdemben hasonlót készíteni (tudom ez nem rajtuk múlik, hanem a kiadón, de mégis ).

    Bocs a tripla post-ért, csak az egyik kedvencem a Fallout és ezért írtam rögtön, hirtelen felindulásból
  • Atisz #30
    100%-ig egyetértek.
    Ehhez a cíkkhez az alábbi "korrekción" kívül ezt fűztem volna hozzá én is.
  • Atisz #29
    A sikerre szüksége is lenne a Fallout-nak, mert az első részt hangos sikere után a folytatás már közel sem vívott ki akkora tetszést. Ez történik, ha egy csapat letér a helyes útról, és kiveszi a programból azokat az összetevőket, amik az első részt sikerre vitték.

    Engedtessék meg hogy erre a *khm* felvetésre lakónikus kérdést tegyek fel:
    - Miről beszélsz?!

    A Fallout 2 azon rendkívül kevés játékok egyike, amely messze túlszárnyalta az eredetit minden tekintetben. Bár a sztori nem hatott már olyan frenetikusan, mint az első rész esetében, a második rész sokkal jobban be tudta mutatni a poszt-apokaliptikus világot, mint elődje (igazi nagyvárosok, nem pár házból álló települések; hosszabb, komlexebb dialógusok; több sokszor mókás random event-ek (véletlenszerű események), jobb, átgondoltabb perk-ek és közelharci rendszer; stb.)
    Röviden "csak" ennyi. Ezenkívül a Fallout a 2. résszel érte el a csúcspontját, mert míg az első rész csak a "hardcore" szerepjátékosok kedvence volt eleinte, addig a 2. részre már a mainstream fogyasztó is felfigyelt...
  • Sance231 #28
    Hát igen, a Van Buren egy nagoyn nagy veszteség a játékosoknak. Még csak belegondolni is rossz, hogy ott van vhol egy 80%-ban kész, klasszikus Fallout 3 a kukában. Nagyjából a sztori felkerült a netre, hát odavert volna a F2-nek az biztos.