Ötvös Tibor

Mad Max előzetes

Bemutatkozott a Mad Max, melyet az Avalanche Studios csapata készít és a filmhez hasonló akció-orgiának tűnik.

George Miller sikerrel támasztotta fel Max-et hamvaiból, hiszen az új film hasít a bevételek tekintetében és sokan Oscar-díjat emlegetnek a látvány miatt (tegyük hozz, nem érdemtelenül). Éppen ezét elég nehéz helyzetben van az Avalanche Studios csapata, hiszen egy ekkora siker után minimum valami hasonló remekműre számítanak a rajongók a játék-vonalon is.

A Mad Max projekt nagyjából 4 éve van napirenden, ám maga a program "csak" nagyjából 3 éve készül. Miller ugyanis nagyjából egy évig egyeztetett még a csapattal aztán teljes szabad kezet kaptak, mivel a rendező belátta, hogy ő bizony nem ért a játékfejlesztéshez. Cserébe viszont az Avalanche Studios folyamatosan tájékoztatták és bizonyos elemekkel összekapcsolták a két terméket (hiszen mégis csak egy univerzumban játszódnak).

Így például számos jármű, helyszín és szereplő lesz majd ismerős azoknak, akik már látták a filmet. Ráadásul a sztoriban is vannak hasonló összefonódások. Bár nem tudni pontosan, hogy miért, de Max az általa csak a Csend Ültetvényének nevezett helyre akar eljutni, mely feltehetően ugyanaz a terület, ahova Furiosa is el szeretne kerülni.



Max nem egyedül vág neki a kalandnak, hiszen társat kap Chum (vagy teljes nevén Chumbucket) személyében, akivel közösen alkotják meg egyébként a Magnum Opust, a járművek legjobbikát. Egymásra vannak utalva, hiszen Max járgányt, Chum pedig sofőrt keres,á m ettől még nem bíznak meg egymásban. Akiben pedig a két szereplő hallatán felcsillan a ko-op lehetősége azt le kell lombozni: a Mad Max-ben nem lesz ilyen.

A feladat egyébként az autónk folyamatos fejlesztése, melyhez a különböző alkatrészeket az NPC-k által adott feladatok teljesítésével tudjuk megszerezni. Emellett a lakosok nagyon hálásak, ha a Scabrous Scrotus vezette banda tagjait tizedeljük, hiszen ők folyamatos fenyegetést jelentenek a világukra.

A harcrendszer a Batman: Arkham-sorozat és a Middle-earth: Shadow of Mordor technikáját alkalmazza ami remekül működik itt is. Akárcsak a másik két játékban itt sincs nagy választék puskákból és ezért a közelharc az elsődleges harcnem ebben a világban.



Az üzemanyag mellett a víz is kiemelkedően fontos Max számára így ha találunk bármilyen lelőhelyet érdemes megjegyezni és több alkalommal is visszajárni oda. A nyílt világnak köszönhetően bármerre szabadon elkószálhatunk, de persze érdemes figyelni a Magnum Opus üzemanyag-szintjét is, hiszen ha kifogy akkor abba bele is halhatunk. A kocsikázás egyébként is alap eleme a programnak, ami ráadásul kimondottan élvezetes és aki szerette a filmek által nyújtott képi világot az most sem fog csalódni.

Szó mi szó a Mad Max egy nagyon akciódús kis kalandnak tűnik és reményeink szerint robban legalább akkorát mint a film. A program szeptemberben jelenik meg kizárólag PC-re, PS4-re és Xbox One-ra.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • lammaer #6
    "Ráadásul a sztoriban is vannak hasonló összefonódások."

    Na ez nehéz lesz, mert a filmnek NINCS sztorija :D
  • Danecay #5
    Kár, hogy az ilyen filmadaptációkat csúnyán el szokták baltázni és süt róluk, hogy nem egy jó és minőségi játék elkészítése volt a cél, hanem egy olyané amit a címével el lehet adni. Vannak persze kivételek és remélhetőleg ez is közéjük fog tartozni!
  • Tikal #4
    és még milyen szerepeiben volt nulla Hardy?
    Utoljára szerkesztette: Tikal, 2015.06.05. 00:36:16
  • Ender Wiggin #3
    A film szerintem szar (teljesen nonszensz és hardy egy nulla mad maxként is), de a játék ettől függetlenül elég ígéretesnek tűnik. Ha nem lesz belőle FarCry-féle unalmas gyűjtögetés...
  • Zombee #2
    Lényegtelen, valaki más fejlesztett-e 4 évvel ezelőtt bármit is, az Avalanche játékában abból egy fél kódsor sem lesz benne, ebben biztos lehetsz.
  • Inquisitor #1
    "A Mad Max projekt nagyjából 4 éve van napirenden, ám maga a program "csak" nagyjából 3 éve készül."

    Na most ehhez képest voltak hírek egy másik fejlesztő stúdióról, akik úgy tudták ők fogják csinálni, de aztán még sem. Szóval mérget ne vegyünk rá, hogy mások nem dolgoztak abban az egy évben rajta.