Ötvös Tibor
Rogue Squadron Trilogy és Rogue Squadron: X-Wing vs Tie Fighter részletek
A Factor 5 újabb kettő, végül soha meg nem jelent Star Wars alkotásról rántotta le a leplet.
Egy cikksorozatban már foglalkoztunk a LucasArts hanyatlásával és akkor ott megpróbáltuk bemutatni az összes projekt fejlesztési körülményeit. De természetesen még mindig akadnak meglepetések és ma a Factor 5 is szolgált ilyennel. Mint kiderült, eredetileg további két, kimondottan a repkedős játékmenetre építő játék volt készülőben, melyek azonban nem jelenhettek meg.
Julian Eggebrecht, a Factor 5 egykori vezetője szerint a Rogue Squadron Trilogy eredetileg Xbox-ra készült, majd végül Wii-re portolták. A csomagban a Rogue Squadron, Rogue Squadron 2: Rogue Leader és Rogue Squadron 3: Rebel Strike címek voltak benne. A Wii-változat használta a Wii Wheel - Wii Balance Board kettőst és még a Wii Motion Plus-t is a fénykardos harcokhoz.
"Higgyék el, ha avalaki látta a Wii-változatot 60fps-en futni az jelezte is a számunkra, hogy technikailag ennél lenyűgözőbb alkotást még nem láttak a Nindento gépén" - árulta el Eggebrecht.
A másik projekt a Rogue Squadron: X-Wing vs Tie Fighter nevet kapta és egy kimondottan multira építő alkotásnak készült. A programban természetesen a két oldal, a Birodalom és a Lázadók között választhattunk és elméletileg az X360 egyik nyitócímének indult. Eggebrecht elmondása szerint a projekt 50 százalékos készültségi fázisban volt, mikor 2008-ban bekövetkezett pénzügyi gondok és a LucasArts vezetésének egyre rosszabb döntései miatt leállították a munkálatokat.
Miután a Factor 5 átment a Sony egyik belsős fejlesztőjének felajánlották a projektet a kiadónak, ám őket ez nem érdekelte. A Lair megjelenésével lejárt a Sony és a Factor 5 közötti exkluzív szerződés, így visszatértek a Rogue Squadron Trilogy munkálataihoz (ekkor váltottak át Wii-re), ám azóta az is leállt.
Egy cikksorozatban már foglalkoztunk a LucasArts hanyatlásával és akkor ott megpróbáltuk bemutatni az összes projekt fejlesztési körülményeit. De természetesen még mindig akadnak meglepetések és ma a Factor 5 is szolgált ilyennel. Mint kiderült, eredetileg további két, kimondottan a repkedős játékmenetre építő játék volt készülőben, melyek azonban nem jelenhettek meg.
Julian Eggebrecht, a Factor 5 egykori vezetője szerint a Rogue Squadron Trilogy eredetileg Xbox-ra készült, majd végül Wii-re portolták. A csomagban a Rogue Squadron, Rogue Squadron 2: Rogue Leader és Rogue Squadron 3: Rebel Strike címek voltak benne. A Wii-változat használta a Wii Wheel - Wii Balance Board kettőst és még a Wii Motion Plus-t is a fénykardos harcokhoz.
"Higgyék el, ha avalaki látta a Wii-változatot 60fps-en futni az jelezte is a számunkra, hogy technikailag ennél lenyűgözőbb alkotást még nem láttak a Nindento gépén" - árulta el Eggebrecht.
A másik projekt a Rogue Squadron: X-Wing vs Tie Fighter nevet kapta és egy kimondottan multira építő alkotásnak készült. A programban természetesen a két oldal, a Birodalom és a Lázadók között választhattunk és elméletileg az X360 egyik nyitócímének indult. Eggebrecht elmondása szerint a projekt 50 százalékos készültségi fázisban volt, mikor 2008-ban bekövetkezett pénzügyi gondok és a LucasArts vezetésének egyre rosszabb döntései miatt leállították a munkálatokat.
Miután a Factor 5 átment a Sony egyik belsős fejlesztőjének felajánlották a projektet a kiadónak, ám őket ez nem érdekelte. A Lair megjelenésével lejárt a Sony és a Factor 5 közötti exkluzív szerződés, így visszatértek a Rogue Squadron Trilogy munkálataihoz (ekkor váltottak át Wii-re), ám azóta az is leállt.