Berta Sándor
Stream-alapú zenei televízióadó
A Tape.tv nevű stream-alapú zenei televízió az MTV és a Viva babérjaira tör. A berlini cég reklámbevételekből tartja fenn magát és célja, hogy egész Európában elérhető legyen.
A 2008 júliusában elindított televízióadó egyelőre Németországban, Ausztriában és Svájcban érhető el, azonban ez csak a kezdet. Stephanie Renner társalapító úgy vélte, hogy az idei év hozhatja el számukra az áttörést. A hosszú távú céljuk egy olyan szolgáltatás létrehozása, amely ötvözi a zenei televíziókat és a közösségi portálokat, és Smart-TV-ken, táblagépeken és okostelefonokon egyaránt elérhető. A vállalat jelenleg 85 embert foglalkoztat és a székhelye a volt berlini ausztrál nagykövetség épületében van. A projektet májusban 5 millió euróval támogatták a befektetők, akik között megtalálható Dario Suter, a StudiVZ társalapítója; Christophe Maire (Brands4Friends, Plazes), az Atlantic Capital Partners és a VC Fonds.
Az internetes tévé két alapítója, Stephanie Renner és Conrad Fritzsch
A Tape.tv rendszere kapcsolatban van a közösségi oldalakkal, így térképezi fel, hogy a néző milyen tartalmak, zenék iránt érdeklődik. Így, ha valaki belép az oldalra, a rendszer már pontosan tudni fogja, milyen előadókat szeret. "A Tape.tv-nek a jövőben úgy kell működnie, mint egy étteremnek, ahol a pincér már a vendég érkezése előtt tudja, hogy az illető mit kíván" - közölte Conrad Fritzsch társalapító. A jelenlegi választék több mint 45 000 zenei videó és saját produkció.
A fő bevételi forrást a reklámok jelentik majd, azonban Fritzsch szerint a hirdetéseket úgy kell elhelyezniük, hogy azok ne zavarják a nézőket, ebben nagy szerep hárulhat az interaktív bannerekre. Tavaly a vállalkozás 20 millió eurós bevételre tett szert, vagyis úgy tűnik, hogy az üzleti modell működik és ha ez a jövőben is így marad, akkor a Tape.tv könnyen lemásolhatja a Spotify vagy a Lastfm.com sikerét.
A 2008 júliusában elindított televízióadó egyelőre Németországban, Ausztriában és Svájcban érhető el, azonban ez csak a kezdet. Stephanie Renner társalapító úgy vélte, hogy az idei év hozhatja el számukra az áttörést. A hosszú távú céljuk egy olyan szolgáltatás létrehozása, amely ötvözi a zenei televíziókat és a közösségi portálokat, és Smart-TV-ken, táblagépeken és okostelefonokon egyaránt elérhető. A vállalat jelenleg 85 embert foglalkoztat és a székhelye a volt berlini ausztrál nagykövetség épületében van. A projektet májusban 5 millió euróval támogatták a befektetők, akik között megtalálható Dario Suter, a StudiVZ társalapítója; Christophe Maire (Brands4Friends, Plazes), az Atlantic Capital Partners és a VC Fonds.
Az internetes tévé két alapítója, Stephanie Renner és Conrad Fritzsch
A Tape.tv rendszere kapcsolatban van a közösségi oldalakkal, így térképezi fel, hogy a néző milyen tartalmak, zenék iránt érdeklődik. Így, ha valaki belép az oldalra, a rendszer már pontosan tudni fogja, milyen előadókat szeret. "A Tape.tv-nek a jövőben úgy kell működnie, mint egy étteremnek, ahol a pincér már a vendég érkezése előtt tudja, hogy az illető mit kíván" - közölte Conrad Fritzsch társalapító. A jelenlegi választék több mint 45 000 zenei videó és saját produkció.
A fő bevételi forrást a reklámok jelentik majd, azonban Fritzsch szerint a hirdetéseket úgy kell elhelyezniük, hogy azok ne zavarják a nézőket, ebben nagy szerep hárulhat az interaktív bannerekre. Tavaly a vállalkozás 20 millió eurós bevételre tett szert, vagyis úgy tűnik, hogy az üzleti modell működik és ha ez a jövőben is így marad, akkor a Tape.tv könnyen lemásolhatja a Spotify vagy a Lastfm.com sikerét.