Gyurkity Péter
Jól rajtolt a Windows Phone 7 Európában
Amennyiben az Egyesült Királyságot a kontinenshez számítjuk (amiről a lakosság egy részének azért megvan a különvéleménye), elmondhatjuk, hogy az amerikai rajt előtt jól melegített a Microsoft operációs rendszere.
Alig egy hét van hátra a debütálásig az Egyesült Államokban, ezért a lapok némi figyelmet szenteltek a szigetországból érkező beszámolóknak, kiemelve, hogy az Orange UK kénytelen volt visszafordítani a vásárlók egy részét, miután kifogytak az eredeti készletekből. Még bónokat is kaptak azon érdeklődők, akik végül nem jutottak hozzá egy-egy készülékhez, a kereslet pedig továbbra is jól alakul.
Az indulás nem ezt vetítette előre, hiszen az Egyesült Királyságban eleinte egyetlen üzlet sem reklámozta a hivatalos megjelenést, a telefonok elérhetővé válását. Ennek köszönhetően az október 21-et követő néhány napban igencsak lanyha érdeklődést regisztráltak, amely hamarosan kisebb rohammá alakult át, miután végre befutottak a televíziós reklámok és nagyméretű poszterek - utóbbiak nyilván az értékesítő pontokat díszítik. Az elsők között a HTC 7 Mozart, a HTC 7 Trophy, valamint a Samsung Omni 7 vette fel a küzdelmet a vetélytársak ellen, a 17 millió előfizetővel rendelkező szolgáltató pedig másfél hét után közölte a hiányt.
Mindez különösen a készülékeket előrendelőket érinti hátrányosan, hiszen ők azok, akik meglehetősen nagy arányban nem jutottak még hozzá a termékekhez, miközben ők jelezték elsőként igényüket. Amerikai források ehhez annyit tesznek hozzá, hogy minden bizonnyal az AMOLED-érintőképernyők hiánya okozza az alacsonyabb ellátottságot, ez ugyanis mind a HTC-t, mind pedig a Samsungot érinti, ahogy azt a Nexus One és a Droid Incredible korábbi megjelenésekor már érzékelni lehetett.
Az biztos, hogy ezen úrrá kell lenniük, hiszen november 8-án jön az amerikai debüt, és Steve Ballmer korábban 10 különböző készüléket mutatott be, amelyhez nemcsak a fenti két cégtől, de a Dell, valamint az LG háza tájáról is érkeznek majd résztvevők, ezek pedig mintegy 30 országban és 60 szolgáltató kínálatában lesznek végül megtalálhatók.
Alig egy hét van hátra a debütálásig az Egyesült Államokban, ezért a lapok némi figyelmet szenteltek a szigetországból érkező beszámolóknak, kiemelve, hogy az Orange UK kénytelen volt visszafordítani a vásárlók egy részét, miután kifogytak az eredeti készletekből. Még bónokat is kaptak azon érdeklődők, akik végül nem jutottak hozzá egy-egy készülékhez, a kereslet pedig továbbra is jól alakul.
Az indulás nem ezt vetítette előre, hiszen az Egyesült Királyságban eleinte egyetlen üzlet sem reklámozta a hivatalos megjelenést, a telefonok elérhetővé válását. Ennek köszönhetően az október 21-et követő néhány napban igencsak lanyha érdeklődést regisztráltak, amely hamarosan kisebb rohammá alakult át, miután végre befutottak a televíziós reklámok és nagyméretű poszterek - utóbbiak nyilván az értékesítő pontokat díszítik. Az elsők között a HTC 7 Mozart, a HTC 7 Trophy, valamint a Samsung Omni 7 vette fel a küzdelmet a vetélytársak ellen, a 17 millió előfizetővel rendelkező szolgáltató pedig másfél hét után közölte a hiányt.
Mindez különösen a készülékeket előrendelőket érinti hátrányosan, hiszen ők azok, akik meglehetősen nagy arányban nem jutottak még hozzá a termékekhez, miközben ők jelezték elsőként igényüket. Amerikai források ehhez annyit tesznek hozzá, hogy minden bizonnyal az AMOLED-érintőképernyők hiánya okozza az alacsonyabb ellátottságot, ez ugyanis mind a HTC-t, mind pedig a Samsungot érinti, ahogy azt a Nexus One és a Droid Incredible korábbi megjelenésekor már érzékelni lehetett.
Az biztos, hogy ezen úrrá kell lenniük, hiszen november 8-án jön az amerikai debüt, és Steve Ballmer korábban 10 különböző készüléket mutatott be, amelyhez nemcsak a fenti két cégtől, de a Dell, valamint az LG háza tájáról is érkeznek majd résztvevők, ezek pedig mintegy 30 országban és 60 szolgáltató kínálatában lesznek végül megtalálhatók.