Berta Sándor

Sikeres a Milliondollarhomepage.com

Egy brit fiatalember egyedi ötletének köszönheti a gyors meggazdagodását. Alex Tew létrehozott egy webldalt, amelyen egymillió képpontot kínált eladásra - reklámfelületként.

A világháló az a hely, ahol az emberek többsége inkább pórul járt, ha gyors meggazdagodást remélt és csak néhány szerencsés felhasználónak adatott meg az a lehetőség, hogy igazi milliomossá váljon. Utóbbiak közé tartozik Alex Tew 21 éves brit egyetemista. Tew idén augusztus végén indította útnak a Million Dollar Homepage nevű weboldalát, ami rövid idő alatt sikeres lett.

"Mindig is az ötletek embere voltam. Nyáron anyagi gondjaim lettek és azon gondolkoztam, hogyan tudnám előteremteni a Nottinghami Egyetemre való beiratkozásomhoz és az első tanévhez szükéges 10 ezer dollárt. Ekkor jött az őrült ötlet" - nyilatkozta a 21 éves brit fiatalember. A minimálisan megvásárolható reklámfelület tízszer tíz képpont volt, amire azért volt szükség, hogy a reklámok biztosan láthatóak legyenek. Egy ekkora reklámlehetőségért Tew száz dollárt kért el. Cserébe a hirdető nemcsak a reklámfelületet kapta meg, de az arra való kattintással közvetlenül az ő oldalára jutnak a felhasználók. S az ötlet bejött.


A honlapon semmilyen tartalom nincs, csak reklámok

Hat héttel a Million Dollar Homepage beindítása után a honlap már-már kaotikusnak tetszik, bár van egyfajta "szépsége". Egymás mellett hirdetnek online kaszinók, hotel-szállásfoglalásokat kínáló, Japánban lévő síutakat és más utazásokat közvetítő cégek, valamint hitelezők. A legtöbb hirdető kis- és középvállalkozás. Eddig az egymillió képpontból 390 ezer kelt el. A fantasztikus ötlet Tew-nek eddig 200 ezer dolláros bevételt hozott. Sokan megpróbálták lemásolni az oldalt, ám a kópiák már nem ennyire keresettek.

"Az ötlet egyszerűségében nagyszerű. A hirdetőket az újdonság varázsa és az egyedisége fogta meg" - állítja a Nottinghami Egyetem innovációs intézetének vezetője, Martion Blinks professzor. Az oldalon hirdető arizonai engineseeker.com portál üzemeltetője, Chris Magras szerint a befektetésük bőven megtérült, hiszen a napi oldallátogatottságuk az eddigi 40 ezerről pár héten belül 60 ezerre nőtt.

Tew ugyanolyan szerényen él, mint eddig, csupán néhány pár zoknit, valamint egy webkamerát vett a pénzéből és azt ecseteli a blogjában, hogy a gyors meggazdagodásnak van egy hátulütője: nem tud annyit sportolni, mint korábban és attól fél, hogy el fog hízni...

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • SoDI--- #20
    Szerintem ha én csinálnék egy ilyet az ultraweben akkor az senkit nem érdekelne.

    Most már nem :D
  • SoDI--- #19
    na látod, EZÉRT nem neked jutott eszedbe :DDD
  • obmedia #18
    Az ötlet nem új, de még csak nem is eredeti. 2 éve hasonló reklám ötlettel lett gazdag egy srác. De a lényeg nem is ezen van. A lényeg az egészben az, hogy ha hiszel benne, hogy működik, akkor működni is fog.

    Mivel mindenki elhiszi, hogy ez a dolog működik valóban irigykednek, valóban továbbadják, valóban megjelenik hírként és csak egyre jobban gerjed a hír.

    És egyszer csak valóban jönnek a megrendelők, akik 100$ fizetnek vagy többet. A többi kisérlet azért nem működik, mert nem tudják a mögötte lévő pszichológiát. Nem az a lényeg, hogy pixelekre hárömszögekre osztod az oldalt, ez nem hír. Ez senkit nem érdekel. Az a hír ha működik...

    Az irigykedés helyett én mondok sokkal jobbat. Bizonyítsuk be, hogy ez Európában is működik és nem csak Amerikában. Nem pixelekben!

    Van rá ötletem kicsit más kicsit ugyanaz, de a mienk lehet. Ha hiszünk benne össze fog jönni, a lényeg a látogatottság. Kell egy keretsztori kell egy ötlet (ami megvan) és az hogy ne legyünk kapzsiak.

    Én nem vagyok, ezért osztom meg veletek. Szóval fogjunk össze, alapozzunk tőkét. Kellenek szorgos hangyák a promóhoz, fordítók a külföldi piacokhoz, kreatívok a háttérsztorihoz és a sztori életbentartásához.

    Szóval az ajánlatom 1M euró 70%-a jelentkezni a feladat megjelölésével a bartfai82-kukac-vipmail.hu címen.

    És ez komoly. Veletek vagy nélkületek, de megcsinálom...Később max azt mondjátok, ez hihetetlen pedig előre megmondta
  • megrab #17
    A sikerben bizonyára szerepet játszott az oldal figyelemfelkeltő neve is. Egy ilyen oldalt sokan a neve miatt kíváncsiságból néznek meg. Ha pedig bekerűl a hírekbe még többen látogatják.

    Asszem a gyerek tényleg megoldotta az anyagi gondjait. Ha van esze már levédette a dolgot
  • lyzu #16
    mér lenne kamu...? ez nem magyarország... :)
    azt télleg leszarnák az emberek, ha itt az ultraweben csinálnál egy ilyen oldalt, de az amcsi cégeknek nem cucc pár száz dolcsit erre elkölteni...
    és nem hülyeség, mert én az indulásnál láttam ezt az oldalt és onnan tudják az emberek, mert több száz ilyen oldalon kirakják hírnek és ez elég nagy ingyen reklám... és énis kiváncsiságból rákattintottam párra, igaz akkor még tized ennyi hirdetés volt...
  • raingun #15
    Szerintem valahol kamu van a dologban vagy a hír hiányos mert ez így senkit nem érdekelne...

    Amúgy tényleg miért és hogyan mennek oda az emberek? Hacsak nem az ilyen hírsite-ok miatt.
  • IoIa #14
    Te mindent elhiszel?
  • Macc #13
    Nagyon jo:) Ez eddig az aegyetlen formaja ennyi reklamnak megjelenesenek amire jo ranezni:)
  • artschiatwork #12
    Nemtom mekkora kamu lehet, de tegnap még "csak" 399.000 pixel volt eladva, ma meg már 407.000, 8 ezerrel több 1 nap alatt... azért nem gyenge...
  • mrzed001 #11
    Ez megalol.
    Lol, hogy valaki egyáltalán ellátogat oda, és lol hogy valaki fizet ezért a kavalkádba megjelenésért