Franczy
Óriási reklámkampányt indít az Intel
A világszerte elsősorban különböző Pentium mikroprocesszorairól ismeretes chipgyártó cég, az Intel a héten beindítja legújabb reklámkampányát, melyhez fogható méretű termék népszerűsítési kampányra a cég történelmében eddig még nem volt példa. A Santa Clara-i (Kalifornia) székhelyű cég a jövőben minden szóba jöhető eszközt meg kíván ragadni annak érdekében, hogy mind az egyszerű felhasználók, mind a nagyvállalatok körében népszerűsítse különböző termékeit.
Az Intel szóvivője az üggyel kapcsolatban elmondta, hogy a nagyszabású reklámkampány e héten veszi kezdetét, és mind az írott, mind az elektronikus médiában érezteti majd hatását. A szóvivő elárulta, hogy az Intel többek közt olyan neves amerikai lapokban is hirdetni kíván, mint amilyen például a BusinessWeek, a CIO Magazine, a Fortune, vagy a The Wall Street Journal. A szóvivő arról is beszámolt, hogy a kampány nem kevesebb mint három évig fog tartani, a kampány költségeivel kapcsolatban pedig csak annyit mondott, hogy több tízmillió dolláros összegekről lesz szó.
Különböző források szerint az Intel most induló új reklámkampánya két kérdés köré fog épülni, melyek így szólnak: "Egy számítógépek gyártásával nem foglalkozó cég megváltoztathatja a számítástechnika jövőjét?", illetve "A mikroszkopikus technológiák képesek a vállalati szintű problémák megoldására?". Mondanom sem kell, hogy az Intel vadonatúj reklámjai e két feltett kérdésre azonnal választ is fognak adni, mely válasz mi más lehetne, mint, hogy igen.
A New York-i székhelyű Interbrand tanácsadó iroda legfrissebb jelentéséből egyébként kiderül, hogy az Intel, mint márkanév már most is világszerte széles körben ismert, azonban az Intel nem titkoltan abban reménykedik, hogy a nagyszabású reklámkampány tovább lendítheti a cég szekerét. Az Interbrand szerint az Intel márkanév értéke manapság mintegy 34,7 milliárd dollárra tehető, ami a világranglista hatodik helyéhez elegendő. A világ legértékesebb márkaneve a Coca-Cola, melyet a sorban a Microsoft, az IBM, a General Electric és a Nokia követ. Az Intel termékei egyébként leginkább a szerver számítógépek piacán népszerűek, ugyanis az elmúlt évben tíz szerverből kilencben Intel mikroprocesszorok kaptak helyet.
Az Intel szóvivője az üggyel kapcsolatban elmondta, hogy a nagyszabású reklámkampány e héten veszi kezdetét, és mind az írott, mind az elektronikus médiában érezteti majd hatását. A szóvivő elárulta, hogy az Intel többek közt olyan neves amerikai lapokban is hirdetni kíván, mint amilyen például a BusinessWeek, a CIO Magazine, a Fortune, vagy a The Wall Street Journal. A szóvivő arról is beszámolt, hogy a kampány nem kevesebb mint három évig fog tartani, a kampány költségeivel kapcsolatban pedig csak annyit mondott, hogy több tízmillió dolláros összegekről lesz szó.
Különböző források szerint az Intel most induló új reklámkampánya két kérdés köré fog épülni, melyek így szólnak: "Egy számítógépek gyártásával nem foglalkozó cég megváltoztathatja a számítástechnika jövőjét?", illetve "A mikroszkopikus technológiák képesek a vállalati szintű problémák megoldására?". Mondanom sem kell, hogy az Intel vadonatúj reklámjai e két feltett kérdésre azonnal választ is fognak adni, mely válasz mi más lehetne, mint, hogy igen.
A New York-i székhelyű Interbrand tanácsadó iroda legfrissebb jelentéséből egyébként kiderül, hogy az Intel, mint márkanév már most is világszerte széles körben ismert, azonban az Intel nem titkoltan abban reménykedik, hogy a nagyszabású reklámkampány tovább lendítheti a cég szekerét. Az Interbrand szerint az Intel márkanév értéke manapság mintegy 34,7 milliárd dollárra tehető, ami a világranglista hatodik helyéhez elegendő. A világ legértékesebb márkaneve a Coca-Cola, melyet a sorban a Microsoft, az IBM, a General Electric és a Nokia követ. Az Intel termékei egyébként leginkább a szerver számítógépek piacán népszerűek, ugyanis az elmúlt évben tíz szerverből kilencben Intel mikroprocesszorok kaptak helyet.