Franczy

Óriási reklámkampányt indít az Intel

A világszerte elsősorban különböző Pentium mikroprocesszorairól ismeretes chipgyártó cég, az Intel a héten beindítja legújabb reklámkampányát, melyhez fogható méretű termék népszerűsítési kampányra a cég történelmében eddig még nem volt példa. A Santa Clara-i (Kalifornia) székhelyű cég a jövőben minden szóba jöhető eszközt meg kíván ragadni annak érdekében, hogy mind az egyszerű felhasználók, mind a nagyvállalatok körében népszerűsítse különböző termékeit.

Az Intel szóvivője az üggyel kapcsolatban elmondta, hogy a nagyszabású reklámkampány e héten veszi kezdetét, és mind az írott, mind az elektronikus médiában érezteti majd hatását. A szóvivő elárulta, hogy az Intel többek közt olyan neves amerikai lapokban is hirdetni kíván, mint amilyen például a BusinessWeek, a CIO Magazine, a Fortune, vagy a The Wall Street Journal. A szóvivő arról is beszámolt, hogy a kampány nem kevesebb mint három évig fog tartani, a kampány költségeivel kapcsolatban pedig csak annyit mondott, hogy több tízmillió dolláros összegekről lesz szó.


Különböző források szerint az Intel most induló új reklámkampánya két kérdés köré fog épülni, melyek így szólnak: "Egy számítógépek gyártásával nem foglalkozó cég megváltoztathatja a számítástechnika jövőjét?", illetve "A mikroszkopikus technológiák képesek a vállalati szintű problémák megoldására?". Mondanom sem kell, hogy az Intel vadonatúj reklámjai e két feltett kérdésre azonnal választ is fognak adni, mely válasz mi más lehetne, mint, hogy igen.

A New York-i székhelyű Interbrand tanácsadó iroda legfrissebb jelentéséből egyébként kiderül, hogy az Intel, mint márkanév már most is világszerte széles körben ismert, azonban az Intel nem titkoltan abban reménykedik, hogy a nagyszabású reklámkampány tovább lendítheti a cég szekerét. Az Interbrand szerint az Intel márkanév értéke manapság mintegy 34,7 milliárd dollárra tehető, ami a világranglista hatodik helyéhez elegendő. A világ legértékesebb márkaneve a Coca-Cola, melyet a sorban a Microsoft, az IBM, a General Electric és a Nokia követ. Az Intel termékei egyébként leginkább a szerver számítógépek piacán népszerűek, ugyanis az elmúlt évben tíz szerverből kilencben Intel mikroprocesszorok kaptak helyet.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • PeTTi #49
    Nézd meg jobban a ferrari hatsó szárnyát és ott megtalálod az egyik szponzort.Na jo elárulom.
    AMD
  • sztavrosz #48
    Azt várhatod!
  • dewdew #47
    Schumaher csak a dolgat vegzi, azt teszi, amit a fonoke mond. Mar csak arra vagyom, hogy az Intel reklamozzon a Ferrarin, kivancsi vagyok, akkor mit mondasz.
  • sztavrosz #46
    Igazad van egy csak 33%! De ha igazán pontos akarok lenni +42%, mert 9*142 MHz-en megy azaz 1280-an! A jó öreg Intel 133-asom (nekem szerencsém volt, és nem volt benne szorzó lock), ment 3*66 MHz-en (200 Mhz), ez már 50%. Intel Celeron A 300 MHz-em 504 MHz-en működött, ez több, mint 50%. A barátom Intel 600MHz-ese 900-on megy mai napig (már egy éve)! Így már jobban tetszik testvér! Utálom a Ferrarit, mert ott van a tetű csaló, Schumacher, akit egyesek sportolóknak neveznek. Ha te is neki akkor "Menj orvoshoz, vizsgaltasd ki magad!"
  • dewdew #45
    Jo, 33%, mielott valaki elkezd reklamalni.
  • dewdew #44
    Szertintem a 900@1200 nem 50%, csak 30%.

    Nagyot akartal mondani. Tul nagyot. Hallgattal volna, bolcs maradtal volna.

    Az meg micsoda erv, hogy az AMD azert szar, mert ott figyel a Ferrari hatso szarnyan????

    Menj orvoshoz, vizsgaltasd ki magad!
  • sztavrosz #40
    Remélem ez évrnek fog számítani! AMD XP 1900+ (2000-en lehet hajtani nagy részüket, egy TH videó be is mutatta mi a teendő, de én nem vagdosnék a procimba) kb. 42000 HUF áfával. Intel P4 1.6-os (általában 2.2GHz-n ig lehet nyomatni, kis szerencsével 2.4-ig is felúszik) kb. 42000 HUF áfával. Ez már érvnek számít?
  • Pheel #38
    Semmi ilyen nem vezetett. Egyszerűen csak kellett a megjegyzésed mellé. Minden éremnek két oldala van és kész.
  • Pheel #36
    Általában az Intel fan-okra mondják, hogy elvakultak, de szerintem rád is illik ez a jelző.
  • Pheel #35
    Mindkét cég profitorientált, a különbség csak az, hogy míg az AMD megmarad az orientáltnál, addig az Intel realizál is ilyesmit :)