SG.hu
Számítógépes grafikára cseréli az embereket a Levi's
A farmermárka mesterséges intelligencia modelleket fog használni a sokszínűség és a fenntarthatóság növelésére.
A mesterséges intelligencia az olyan programok megjelenésével, mint a ChatGPT és a Midjourney felkapott téma lett, és a divatmárkák is ki akarják használni az előnyeit. Az ikonikus farmercég, a Levi's bejelentette, hogy partnerséget kötött a Lalaland.ai nevű stúdióval, amely mesterséges intelligencia által generált divatmodelleket készít. A Levi's azt tervezi, hogy teszteli ezeknek a modelleknek a használatát, hogy "kiegészítse az emberi modelleket, fenntartható módon növelve a termékeink modelljeinek számát és sokszínűségét" - jelentették be sajtóközleményükben.
A Lalaland.ai "hiperrealisztikus" modelleket generál különböző testalkatú, korú és bőrszínű modellekből. Honlapja szerint a Calvin Klein és a Tommy Hilfiger cégek is dolgoztak már a stúdióval. "Bár az MI valószínűleg soha nem fogja teljesen helyettesíteni az emberi modelljeinket, izgatottak vagyunk a potenciális lehetőségek miatt, amelyeket ez a fogyasztói élmény javítása szempontjából biztosíthat számunkra" - jelentette be Dr. Amy Gershkoff Bolles, a Levi Strauss új technológiákra összpontosító vezetője. Tavaly ilyenkor a Levi Strauss 700 alkalmazottat, azaz a munkaerő 15 százalékát bocsátotta el átszervezések során. A leépítésekkel a vállalat évi 100 millió dollárt tudott megtakarítani.
A Levi's bejelentése szerint a sokszínűségre irányuló erőfeszítései túlmutatnak majd az MI modellek alkalmazásán, megjegyezve, hogy olyan tartalomkészítőkkel való együttműködésre összpontosítanak, akik "tükrözik széles fogyasztói bázisukat". Az azonban nem világos, hogy ez a kezdeményezés hogyan fonódik össze a generált modellek használatával ahelyett, hogy valódi modelleket, sminkeseket és fotósokat fizetnének. A vállalat azon törekvése, hogy egy algoritmus által generált modellek felé mozduljon el, párhuzamba állítható más iparági próbálkozásokkal, amelyek a valódi embereket MI-vel kívánják helyettesíteni.
A mesterséges intelligencia az olyan programok megjelenésével, mint a ChatGPT és a Midjourney felkapott téma lett, és a divatmárkák is ki akarják használni az előnyeit. Az ikonikus farmercég, a Levi's bejelentette, hogy partnerséget kötött a Lalaland.ai nevű stúdióval, amely mesterséges intelligencia által generált divatmodelleket készít. A Levi's azt tervezi, hogy teszteli ezeknek a modelleknek a használatát, hogy "kiegészítse az emberi modelleket, fenntartható módon növelve a termékeink modelljeinek számát és sokszínűségét" - jelentették be sajtóközleményükben.
A Lalaland.ai "hiperrealisztikus" modelleket generál különböző testalkatú, korú és bőrszínű modellekből. Honlapja szerint a Calvin Klein és a Tommy Hilfiger cégek is dolgoztak már a stúdióval. "Bár az MI valószínűleg soha nem fogja teljesen helyettesíteni az emberi modelljeinket, izgatottak vagyunk a potenciális lehetőségek miatt, amelyeket ez a fogyasztói élmény javítása szempontjából biztosíthat számunkra" - jelentette be Dr. Amy Gershkoff Bolles, a Levi Strauss új technológiákra összpontosító vezetője. Tavaly ilyenkor a Levi Strauss 700 alkalmazottat, azaz a munkaerő 15 százalékát bocsátotta el átszervezések során. A leépítésekkel a vállalat évi 100 millió dollárt tudott megtakarítani.
A Levi's bejelentése szerint a sokszínűségre irányuló erőfeszítései túlmutatnak majd az MI modellek alkalmazásán, megjegyezve, hogy olyan tartalomkészítőkkel való együttműködésre összpontosítanak, akik "tükrözik széles fogyasztói bázisukat". Az azonban nem világos, hogy ez a kezdeményezés hogyan fonódik össze a generált modellek használatával ahelyett, hogy valódi modelleket, sminkeseket és fotósokat fizetnének. A vállalat azon törekvése, hogy egy algoritmus által generált modellek felé mozduljon el, párhuzamba állítható más iparági próbálkozásokkal, amelyek a valódi embereket MI-vel kívánják helyettesíteni.