Nő a virtuális valóság piac

Egyre inkább kifizetődnek a rendszerekbe való befektetések.

A Half-Life Alyx, az Iron Man VR és a No Man's Skyhoz érkező frissítés csupán néhány olyan program, amely miatt már megéri a felhasználóknak beruházniuk egy virtuális valóság szemüvegbe. A Superdata piackutató cég a legújabb előrejelzésében azt írta, hogy az idei esztendőben a virtuális és a kiterjesztett hardverek, illetve szoftverek piacán a korábban prognosztizált 6,3 milliárd dollár helyett 6,9 milliárd dolláros bevételt könyvelhetnek majd el a vállalatok.

A Superdata kiemelte, hogy a virtuális valóság fejfedők esetében elsősorban az Oculus fog a vártnál jobb eredményeket elkönyvelni az év végén. Áprilistól júniusig ugyanis kereken 177 000 darabot értékesítettek az Oculus Quest készülékből. Mindez azt jelenti, hogy az eszköznek sikerült megelőznie a hosszú éveken át piacvezetőnek számító PlayStation VR-t, amelyből ebben az időszakban csupán 155 000 darabot adtak el. A piackutatók szerint az Oculus Quest az egész 2020-as esztendőben a legjobban értékesített VR-fejfedő lesz. Az elmúlt években ez a cím mindig a PlayStation VR-t illette meg.

A virtuális valóság piacon a csak a PlayStation VR-hez elérhető Iron Man VR, valamint a No Man's Sky lehetnek a fő vásárlásmotiváló tényezők, míg a kiterjesztett valóság területén továbbra is a Pokémon Go a döntő. A játékkal kapcsolatos bevételek a tavalyi esztendőhöz képest 12 százalékkal nőttek. Emellett az olyan internetes események, mint a nemrég zárult Pokémon Go Fest is hozzájárultak a növekvő bevételekhez.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!