Gyurkity Péter
A saját tábor 11%-át uralja a Windows 10 Mobile
A felhasználók többsége pedig frissítéssel, nem vásárlással jutott a szoftverhez.
Az AdDuplex közölte a júniusra vonatkozó legfrissebb adatokat, amelyek ezúttal is a Windows Phone platform belső összetételét mutatják meg nekünk. Eszerint a Windows 10 Mobile részesedése még a saját táboron belül is alig közelíti meg a 11 százalékot.
Az új szoftver egészen pontosan a tábor 10,9 százalékát uralja, miközben a Windows Phone 8.1 aránya még mindig 78,8 százalék - a WP 8.0 7,4 százalékot, a WP 7.x pedig 2,9 százalékot mondhat magáénak. Az sem túl kedvező a Microsoft számára, hogy az új operációs rendszert használó vásárlók háromnegyede nem új készülék beszerzésével kezdte ezt meg, ők ugyanis egy szimpla szoftveres frissítéssel váltottak, vagyis a forgalmat ez sem tudta megdobni. Az 1 és 3 százalék közötti piaci részesedés tehát ettől biztosan nem változott meg, a redmondi cég továbbra is a futottak még kategóriában tartózkodik.
Az nem túl meglepő, hogy a szoftvert futtató okostelefonok túlnyomó része, csaknem 99 százaléka a Microsoft és a Nokia logóját hordozza, ez a szoftver megjelenése óta csaknem végig így volt. A második helyen az Alcatel OneTouch található, amely a készülékek alig 0,51 százalékát teszi ki, míg a harmadik helyezett HTC-nek mindössze 0,19 százalék jutott. Ugyanilyen jól jelzi a hardveres szegmens összetételét, hogy a típusok között a Microsoft Lumia 535 vezet, amelynek részesedése 13,4 százalékon van, ezt pedig a Lumia 640 és a Lumia 550 követi 11 és 12 százalék közötti eredménnyel.
A Lumia 550 példányszáma ráadásul háromszor haladja meg a Lumia 950 XL eredményét, az erősebb hardver tehát továbbra is az alagsorban tanyázik az olcsóbb példányokhoz képest.
Az AdDuplex közölte a júniusra vonatkozó legfrissebb adatokat, amelyek ezúttal is a Windows Phone platform belső összetételét mutatják meg nekünk. Eszerint a Windows 10 Mobile részesedése még a saját táboron belül is alig közelíti meg a 11 százalékot.
Az új szoftver egészen pontosan a tábor 10,9 százalékát uralja, miközben a Windows Phone 8.1 aránya még mindig 78,8 százalék - a WP 8.0 7,4 százalékot, a WP 7.x pedig 2,9 százalékot mondhat magáénak. Az sem túl kedvező a Microsoft számára, hogy az új operációs rendszert használó vásárlók háromnegyede nem új készülék beszerzésével kezdte ezt meg, ők ugyanis egy szimpla szoftveres frissítéssel váltottak, vagyis a forgalmat ez sem tudta megdobni. Az 1 és 3 százalék közötti piaci részesedés tehát ettől biztosan nem változott meg, a redmondi cég továbbra is a futottak még kategóriában tartózkodik.
Az nem túl meglepő, hogy a szoftvert futtató okostelefonok túlnyomó része, csaknem 99 százaléka a Microsoft és a Nokia logóját hordozza, ez a szoftver megjelenése óta csaknem végig így volt. A második helyen az Alcatel OneTouch található, amely a készülékek alig 0,51 százalékát teszi ki, míg a harmadik helyezett HTC-nek mindössze 0,19 százalék jutott. Ugyanilyen jól jelzi a hardveres szegmens összetételét, hogy a típusok között a Microsoft Lumia 535 vezet, amelynek részesedése 13,4 százalékon van, ezt pedig a Lumia 640 és a Lumia 550 követi 11 és 12 százalék közötti eredménnyel.
A Lumia 550 példányszáma ráadásul háromszor haladja meg a Lumia 950 XL eredményét, az erősebb hardver tehát továbbra is az alagsorban tanyázik az olcsóbb példányokhoz képest.