Szekeres Viktor

Az RTL Klub megmentette a TV2-t a Legyen Ön is Milliomossal

A TV2 szerdai sorozatát választották szerdán a kereskedelmileg fontos célcsoport nézői az RTL Legyen Ön is Milliomosával szemben. A TV2 a teljes napot is megnyerte mindkét főbb célcsoportban.

Mind a teljes lakosságot, mind a 18-49-es célcsoportot tekintve a TV2 bizonyult a legnézettebb csatornának szerdán. Tegnap a csatorna a 4 évesnél idősebb korosztály körében 18.3%-os, (RTL Klub 18%), míg 18-49-ben 16.1%-os (RTL Klub 15.4%) közönségarányt produkált. A különbség minimális, de figyelemreméltó is egyben, hiszen az elmúlt hetekben az RTL Klub nagy fölénnyel nyerte az összecsapásokat.

Tegnap este az itthon régóta csak vergődő Doktor House is vonzóbb volt a nézők számára, mint a vele szemben futó műsor, az éppen Friderikusz Sándorral próbálkozó Legyen ön is milliomos. A TV2 sorozata a kereskedelmileg fontos célcsoportban 18%-os közönségarányt ért el, míg a gyengélkedő vetélkedőre az éppen tévét nézők csupán 17.3% kapcsolt.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
Nem érkezett még hozzászólás. Legyél Te az első!