Szekeres Viktor
A tinilányok már nem kíváncsiak a farkasemberekre
Bár nem kezdett rosszul a Piroskának öltözött Amanda Seyfried új filmje, A lány és a farkas, az előzetes elvárásokat alulmúlta. Lehet, hogy a tinilányok mégsem fogékonyak a farkasemberekre?
Ezúttal nem sikerült mobilizálni a tinilányokat, csődöt mondott A lány és a farkas (Red Riding Hood) marketingkampánya, hiszen a szakértők 20 millió dollár körüli nyitóhétvégét vártak a farkasemberes filmtől, azonban a valóságban, az első becslések szerint mindössze 14 millió sikeredett ebből.
A farkasemberes tematika mellett az is vonzhatta volna a célközönséget, hogy a filmet az a Catherine Hardwicke rendezte, aki annak idején az Alkonyatot is - más kérdés, hogy a stúdió később kirúgta őt, nem rendezhette tovább a Twilight-filmeket. Egyébként a sikertelenség miatt a marketing egyrészt azért okolható, mert a kampány leginkább a "Ki a Farkas?" rejtélyre koncentrált, s nem az érzelmekre, másrészt pedig a film címe minden bizonnyal azonnal elriasztotta a tinédzser fiúkat.
Ezúttal nem sikerült mobilizálni a tinilányokat, csődöt mondott A lány és a farkas (Red Riding Hood) marketingkampánya, hiszen a szakértők 20 millió dollár körüli nyitóhétvégét vártak a farkasemberes filmtől, azonban a valóságban, az első becslések szerint mindössze 14 millió sikeredett ebből.
A farkasemberes tematika mellett az is vonzhatta volna a célközönséget, hogy a filmet az a Catherine Hardwicke rendezte, aki annak idején az Alkonyatot is - más kérdés, hogy a stúdió később kirúgta őt, nem rendezhette tovább a Twilight-filmeket. Egyébként a sikertelenség miatt a marketing egyrészt azért okolható, mert a kampány leginkább a "Ki a Farkas?" rejtélyre koncentrált, s nem az érzelmekre, másrészt pedig a film címe minden bizonnyal azonnal elriasztotta a tinédzser fiúkat.